среда, 31. август 2016.

Devojka iza ekrana ?




Tačno pre godinu dana kad sam sela i otvorila ovo malo čudo,nisam ni pretpostavljala koliko će mi značiti i da ću sate i sate provoditi u njegovom stvaranju. Moj blog nije savršen. Zapravo,nije ni blizu. Dizajn mu je prost, teme nisu nešto savršeno odrađivane a i samo ime je jednostavno. Ali,za mene je to dovoljno. Dovoljna mi je samo činjenica da tamo negde postoji neko ko čita sve ovo šta ja lupetam,dovoljna mi je činjenica što vas 90+ voli ovo što ja radim. Svakodnevno se radujem novim komentarima,rasplačete me svojim savršenim rečima. Ja sam ovo stvorila,borila se sa svima da bih do ovde stigla. Otvarala svoje najdublje rane kako bih vama ukazala na brojne probleme današnjeg društva i pored cele ozbiljnosti uvek se trudila ubaciti i koji post isprepleten humorom. Volim ovo što radim. Volim pisanje i iako imam samo 13. godina i svesna sam činjenice da moje pisanje nije savršeno,znam da postaje bolje. Ali,puno je pitanja u vezi ovoga. Kad sam mami,juče,pokazala blog,postavila mi je pitanje koje me je malo zateklo. Zašto im ne otkriješ svoje lice ili bar neku informaciju ? Zatekla me je malo i samo sam slegnula ramenima. Stvarno. Zašto sve to krijem od vas ? Od ljudi koji znaju mnogo više o meni od mnogih mojih bliskijih osoba. Ne znam. Ali tada,dok sam otvarala ovaj blog,iza ekrana je stajala samo jedna krhka devojčica. Povređena i slomljena,koja je samo htela negde osloboditi misli. I tako sam se i navikla. Ne znam kako me vi zamišljate. Znate me kao Aliju. Ne znate moje pravo ime. Kakvu sliku imate o meni ? Kako vas ne bih ostavila u dvoumljenju o kakvom je postu ovde reč,jer je uvod poprilično dugačak,otkriću vam. Napisaću par random činjenica o meni i o mom životu,kako bi me vi što bolje upoznali i kako ne bi ostala skroz anonimna pred vama.




   Život i porodica : 

 - Živim na Kosovu. Tačnije živim na selu,na samom jugu Kosova. 
 - Živim sa majkom kod babe i dede. 
 - Emotivno sam jako vezana za svog dedu. Često mi naiđu neki moji trenutci,pa ga samo zagrlim i ne objasnim razlog. 
 - Dolazim iz porodice koja je okrenuta ka obrazovanju i stalnoj težnji ka savršenstvu. 
 - Moj najveći strah jeste strah od smrti,o kome sam pričala u nekim ranijim postovima. 
 - Jako se bojim ljudi i njihovih osobina,bojim se mraka i onoga što se krije u njemu i bojim se samoće. 
 - Rođena sam u Novom Pazaru,ali sam samo mali deo svog života provela tamo. Uprkos toj činjenici,jako bih volela posetiti ovaj grad. 



   Snovi i nadanja : 

 - Moj trenutni cilj jeste upis u gimnaziju,pa kasnije i na faklutet Srpskog jezika i književnosti. Jako sam okrenuta ka pedagogiji i to je nešto čime bi u budućnosti,volela da se bavim. 
 - Ako pričamo o mestu na kom bih volela živeti u budućnosti,bez razmišljanja bih izabrala Beograd. 
 - Ranije,sanjala sam o Londonu i kao veliki fan grupe One Direction,htela sam jednog dana živeti tamo. Međutim,ohladila sam i od njih,a i od te želje. 
 - Devojčica sam koja se kad joj je najteže okreće snovima i toj nekoj nadi. To je ono što me održava u životu. 
 - Volela bih da nekad u budućnosti napišem knjigu koja će nositi ime moje majke. 
 - Ako bih se proslavila kao pisac,pisala bih dugačke romane koji bi zagolicali ljudsku maštu. Pisala bih o ljubavi i mržnji,okrutnosti i zaverama. Pisala bih o svom životu i svakom liku dodelila nešto moje. 
 - U budućnosti,htela bih posetiti Hrvatsku. 


   Loše osobine :


 - Niko nije savršen,pa tako svi mi imamo po koju manje lepu osobinu o kojoj ne pričamo često. Najgora među mojima jeste ta lenjost. Užasno sam lenja osoba i bukvalno mi je mrsko da se popnem do sprata i uzmem punjač za mobilni. 
 - Opraštam,lako. Često se sažalim na svaku suzu ili svaki uzdah. Mrzim što sam takva osoba,ali ti lako mogu oprostiti sve. 
 - Brzo mi pucaju živci. Ne mogu trpiti nepravdu i uvek i nasradam zbog toga. Jednostavno,jako mi brzo ode film i samo puknem. Tada me sigurno ne želite u svojoj blizini. 
 - Često,kao verni navijač Zvezde,prilikom pevanja pesama omane mi se i koja psovka. Mojoj se majci ne sviđa tolika privrženost ka sportu i tom klubu i otvoreni otvoreno mi to govori. Međutim,sve je to puno jače od mene.



   Propale ljubavi i trenutne simpatije :


 - Devojčica sam koja je stalno zaljubljena. Čim se odljubim od nekoga,nađe se neko novi. I tako. Trenutno sam zaljubljena u momka,čiji vam identitet nisam spremna otkriti.
 - Svoju sam prvu simpatiju imala u predškolskoj ustanovi. Sećam se kad sam se drugaricom svađala oko bojanki,zato jer bi mi ona stalno posuđivala njenu i selila se kod mene u klupu. A ja bih joj pričala kako je njena bojanka ružna i bojice polomljene. Plakala bi zbog toga a i ja zajedno sa njom.
 - Bila sam zaljubljena u momka koji je neverovatnih jedanaest godina stariji od mene. Ne hejtajte me,protiv srca se ne može ići.
 - Na samom početku puberteta,imala sam rekordnih devet simpatija. Verovali ili ne ,plakala sam jer nisam mogla odlučiti i napraviti neku lestvici sviđanja ( ? ) ,te tako odlučiti koji mi je od svih njih najdraži.
 - Najduže sam bila zaljubljena u momka koji je četiri godine stariji od mene. Čitave dve godine,ludila sam za njim i to je period ispunjen blamažama jedanaestogodišnje devojčice.


   Opsesije i verovanja :


 - Opsednuta sam knjigama. Ali stvarno. Ponekad samo zaspim čitajući i samo se šlogiram kad shvatim koliko sam stranica samo pročitala. Često se to dešava skroz nesvesno.
 - Do skoro sam bila opsednuta grupom One Direction. Ali,kad kažem opsednuta,mislim to ozbiljno. Stalno bih refrešovala razne onlajn stranice i čekala bilo kakve vesti o njima. Plakala sam čim bih naišla na njihove slike sa devojkama i upadala u 'depresije '. Slavila bih njihove rođendane i jednostavno se ponašala kao da se radi o meni najbliskim osobama. A ne o nekom poznatom bendu.
 - Verujem u paralelni svet. Ali,ne u onaj dobro poznati paralelni svet. Tj. verujem da tamo negde postoje svi oni likovi koje čitamo u romanima. Verujem da oni nisu izmišljeni i da stvarno postoje,što je jako čudno.
 - Naravno,verujem u Boga.
 - Verujem da i na drugim planetama ima života i verujem u neka mala bića koja žive tamo.
 - Verujem da je svako biće na ovom svetu poslato sa nekim razlogom,tj. da smo svi na ovozemaljskoj bašti poslati sa nekim zadatkom. Da ničije postojanje nije uzaludno.  :)



Nadam se da ste me bar malo upoznali i saznali neke nove stvari o meni. Pišite mi vaše mišljenje u komentarima :)

14 коментара:

  1. NE ZOVES SE ALIJA?! Ok, ja sam bila u ubedjenju da si ti Alija, i sad si mi unistila sve.
    Aaa znala sam da si neka divna devojka. Imas trinaest godina, a pises kao da imas trideset. Stvarno svaka cast. Tvoji postovi me uvek obraduju. Imamo iste mane. Ako je tacno ovo da smo poslati na svet zbog nekog zadatka, zanima me koji je moj. Odlican post, draga, kao i svaki prethodni. <3

    introvertna-holandjanka.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Puno,puno ti hvala na divnim rečima. Ne,ne zovem se Alija :) Drago mi je što smo toliko slične,jer si ti sjajna osoba i divna blogerka. Ljubim te. :)

      Избриши
  2. Vau! Potpuno si me šokirala kad si rekla da se ne zoveš Alija, još uvek ne mogu doći sebi.
    Da ostavim to po strani, napisala si sjajan post i meni veoma emotivan, i najvažnije od svega je da si mi zaista omogućila da te malo bolje upoznam, iako ne lično ali i preko bloga je sasvim dovoljno :)
    Takođe si mi potvrdila i mišljenje koje sam odranije imao o tebi, kao o sanjaru ali zajedno s tim neustrašivoj klinki. Dakle svaka ti čast :)

    mravawishes.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala,hvala ti puno na divnim rečima i na ovolikom komentaru. Zaista mi je jako žao što ste svi živili u tom nekom uverenju,ali šta je tu je. Drago mi je što si izgradio takvo jedno visoko mišljenje o meni. :)

      Избриши
  3. Draga moja, moram reci da me je ovaj post zaista odusevio jer sam se u mnogim stvarima i sama pronasla, s obzirom da imamo dosta slicnosti. Jako dobro vodis post, iako to nije nesto nakaradno moram reci da je vrlo originalno. Nastavi sa blogovanje, a ja cu rado nastaviti sa citanjem <3

    http://thestoryofagothic.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Gotičarko moja omiljena,oduševljavaš me svojim komentarima svakog puta. Obožavam činjenicu da smo toliko slične,jer iako to ne pokazujem tako puno,zaljubljena sam u crnu boju,hladnoću i tamniju šminku. Hvala još jednom :)

      Избриши
  4. Neke stvari sam već znala o tebi dok sam neke tek danas saznala. Drago mi je da sam te bolje upoznala iako sam već odano imala osećaj da te znam još odavno. Sve najlepše u daljem blogovanju draga... <333 :*

    https://modernastreberka.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  5. Ja sam skontala da se ne zoveš Alija, i to kada sam prelistavala tvoje stare postove, hahaha :) Hmm, i ja sam rešila da ne ostavljam svoje slike i podatke na internetu, jer koliko god divnih čitalaca ima, bogzna ko može da naiđe i otkrije me. Ali mi je skroz u redu da otkrijem neke stvari koje zna većina ljudi koji su me ikada upoznali. Baš lep post :*

    katieslittlecorner.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala Bogu pa se bar neko nije šokirao tom činjenicom. Da,upravo sam i ja iz istih razloga odlučila da je ipak bolje ostati anoniman. Hvala :)

      Избриши
  6. Takodje sam mislila da se zoves Alija,sad mi je nekako cudno sve to..:) Imas mnogo divan blog i post ti je fantastican!♥Nadam se da ces ostvariti svoje snove!

    ksenijinkutak1.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Razočarala sam sada i tebe ali i sve ovde,ali realnost je takva hahaha. Hvala ti :)

      Избриши
  7. Ček, ček, ne zoveš se Alija? Izgleda da sm svi bili ubeđeni u to, uključujući i mene, hehe. :) Post je zaista fantastičan, jako mi je drago što si ovo podelila sa nama. Držim ti fige za upis u gimnaziju! <33

    novi post-> www.marsyly.com

    ОдговориИзбриши