недеља, 28. август 2016.

Back to school with Alia #5 - Šta ja najčešće oblačim za školu ?




Koliko god da mi je leti teško naći idealnu kombinaciju,tako mi je tokom škole to još teže. Ne znam kako je kod vas,ali je naša škola puna pravila što se obljačenja,šminkanja i svega toga tiče. Ja se ne oblačim ništa specijalno niti je moja roba markirana sva,niti preskupa,ali sam ipak odlučila uslikati par kombinacija i predstaviti vam ih. Ne zamerite mi na pozadini koja je užasna,jer su slike nastale na terasi i to u 12.00 sati,kad je sunce bilo užasno. Pržila sam se i venula na suncu,ali su slike ispale savršene i moram se zahvaliti svojoj beskrajno strpljivoj sestri koja je i pored činjenice da je bolesna pristala na fotografisanje. Znate da ja ne objavljujem outfite i da ih imam samo par,te bi mi zaista značilo vaše mišljenje u komentarima. Ovo je zaista ono što ja nosim,a ne nešto što sam iskombinovala samo zbog bloga. Uživajte. 


1. Like darker


Ne znam za vas,ali meni ponekad naiđu oni dani kad se probudim smraknuta i kad samo crna boja dolazi i obzir,te se tako i oblačim. Imam bezbroj crnih krpica i zaista ih stalno nosim i kombinujem. Kako je ipak škola upitanju,malo sam unela i boja. Nosim crne farmerice i majicu iste boje sa natpisom : Magic in the sky. Nisam želela da sve bude crno i monotono,pa sam preko obukla kariranu košulju i kožnu jaknu,dok na nogama nosim svoje omiljene Superstar patike. 










Majica : Unknown
Farmerice : H.M
Patike : Adidas Superstar
Košulja :DeFacto
Jakna :  Unknown



2. Boo bear


Ovo je mogu slobodno reći,moj omiljeni outfit. Volim svoje bele farmerke i polu-majicu iste boje.  Savršeno mekana jaknica,uvek dobro dođe u kombinaciji sa bordo starkama. Volim kako ove stvari idu jedna sa drugom a i zanimljiva činjenica je i da je ovaj outfit sušta suprotnost prvom,ali to sam ipak ja. 









Jaknica : Unknown. 
Majica : H.M
Farmerice : Mango
Patike : All Star


3. Casual but ...


Nešto opuštenije i nešto svakodnevno. Sive farmerice sa belom majicom,koja nosi natpis :Take it easy i moje savršene Airforce patike. Zaista se radi o jako udobnoj kombinaciji,koja je idealna za školu. 













Majica : Unknown
Farmerice : H.M
Patike : Nike Airforce

24 коментара:

  1. Odlicna ideja za post, ja obicno nosim nesto slicno ovome :)

    https://myfirsttextvm.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  2. Patike su prelepe stvarno.Ja sam vec duze vreme trazila te Adidas Superstar i nasla sam ih bas juce hehe.Svi outfiti su divni,najlepsi mi je drugi 🍉❤

    mywonderland-xoxo.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Odličan post, pogledaj moj i pretplati se, uzvraćam . Nova sam na blogu.
    https://enotes10.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  4. Oblačim se na gotovo isti način. :) Moja savršena kombinacija je neka crna majica s kul natpisom, teksas faremrke i moje omiljene teksas starke. U tome se osećam najudobnije i to najviše nosim. :)

    http://introverted-dreamer.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  5. Odlican post!Dugo nisam bila na tvom blogu,ah..
    definitivno mi je prva kombinacija najdraza,jer inace oblacim samo tamne boje

    novi post-> dreamer-ana.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Svi outfiti su odlični, ali ja ću izabrati prvi pošto je crna oduvek bila moja boja haha. ;) <33

    Novi post-> www.marsyly.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Eh,slažem se da je crna takođe i moja boja i da se u njoj osećam najlepše i najudobnije. Hvala ti :)

      Избриши
  7. Sve kombinacije su predivne, ali se meni najviše dopada druga. Obožavam belu boju i oduševljena sam jaknicom! <3

    ОдговориИзбриши
  8. Prva kombinacija kida, jer ja obozavam karirane kosulje! I ja takodje imam bezbroj crnih krpica i crna boja je definitivno boja koja preovladava u mom ormaru. :)

    introvertna-holandjanka.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  9. Pre svega moram reći da su sva tri autfita totalno drugačija ali ipak posebna i perfektno ti stoji svaki od njih. Meni se najviše dopao ovaj dark fazon, jer je to bas moj stil, ali i ovaj boo bear i kežual su mi vrlo zanimljivi. Prelepa si cura, predivan model, mislim da bi cesvce mogla pisati ovakve postove.

    https://thestoryofagothic.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jaoo,pa hvala ti na divnim rečima. Moje oblačenje zavisi od mog raspoloženja,kao što se da i primetiti. Još jednom,hvala ti puno :)

      Избриши
  10. Kosa ti je prelepa! *--* Najvise mi se dopada prva kombinacija!♥ :)

    ksenijinkutak1.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  11. Veoma ti lepo stoji sve što si obukla :)
    Ipak, odabraću treći outfit kao svoj omiljeni pošto mi se sviđa taj 'casual style' :)

    Novi post na: mravawishes.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti. I ja sam više za takve neke opuštenije kombinacije :)

      Избриши
  12. Outfiti su odlični!Prvi je top ♥

    Novi post → beautyandstylebyemma.blogspot.com

    ОдговориИзбриши