недеља, 21. август 2016.

Back to school with Alia #3 - Zašto sam ja ove godine napravila planer ?




Oduvek sam bila mozak razreda. Pamtila sam sve važnije testove,zakazane pismene zadatke i uvek bih ja bila ta koja bi nagovarala nastavnika da pomeri neko odgovaranje,jer su nastavnici meni najviše verovali. Ali,čak se i najboljima desi greška,pa bi tako i moje pamćenje ponekad napravilo koji kiks,pa bih se ja pojavila u školu bez naučene lekcije za odgovaranje. Međutim,meni nikad problem nije predstavljalo i desetominutno učenje,jer bih sve odmah pokopčala i izašla sa dobrom ocenom. Takva kakva jesam,oduvek sam kasnila sa pripremama,ali sam iz svega izlazila sa najboljim mogućim rezultatima. Ali,ove sam godine odlučila popraviti malo svoje navike,ostaviti pamćenje malo na odmoru i napraviti svoj prvi planer. Neću se nešto preterano truditi oko njega,jer mislim da stvarno nema potrebe za tako nečim. Kako ne bi još više odužila ovaj uvod,u ovom postu ću vam predstaviti prednosti pravljenja planera i planiranja svog vremena. Nadam se da će vam se post svideti i ne zaboravite mi ostaviti svoje mišljenje u komentarima. 




1. Već unapred znate svoje obaveze,te je tako nemoguće da nešto zaboravite !

Zvuči glupo,ali ako vi naveče sednete i isplanirate celi naredni dan,unapred ćete znati sve svoje obaveze te su tako minimalne šanse da zaboravite nešto važno za uraditi. 


2. Štedite na slobodnom vremenu !


Više ćete slobodnog vremena imati ako vam je učenje i pisanje domaćeg isplanirano,nego ako to radite sa prekidima celog dana. Odugovlačenjem,samo štetite sebi i vašem slobodnom vremenu. 


3. Stičete određene navike !


Ako svakog dana,isplanirate učenje u određeno vreme,bivaće vam sve lakšije i lakšije. Prednost ove stavke je to što ponavljanjem nečega stičete naviku i tako polako to ubacujete u svoju rutinu. Verujte mi,ovo je provereno tačno. 




4. Nikad vam nije dosadno !

Jer zapravo zbog svih obaveza,ni ne stignete misliti na činjenicu da vam je dosadno.


5. Polako postajete jedna jako organizovana osoba !

Lično ja,više volim kad vidim osobu čije je vreme jako lepo organizovano i čiji je dan ispunjen obavezama. Da,znam. I ja volim živeti u trenutku. Ali vam to neće doneti niti uspeh,niti ništa dobro,jer življenjem u trenutku vi čekate sve da vam samo dođe. A bez plana,uspeha i nema. 


6. Vreme vam sporije prolazi !


Vreme svima brzo prolazi ako prespava pola dana,ruča u 18.00 i onda tek počinje sa učenjem. Ali ako vi lepo uskladite svoje obaveze,vreme će vam znatno sporije prolaziti.  :)

12 коментара:

  1. Sjajan post, kao i uvek! Ja sam neko ko nikada nije vodio planer, a i ne planiram da to uradim. Ne znam, i bez planera se uvek lepo organizujem i imam vremena za sve. :)

    http://introverted-dreamer.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Divno je to što si prirodno jako organizovana i što ti za to ne treba nikakav planer. Međutim,kad je ovako lenja osoba poput mene u pitanju,to je neophodno. Hvala ti :)

      Избриши
  2. Jako, jako divan post, draga! :) Ja ov godine planiram da napravim jedan planer u koji ću se zaista potruditi da uložim jako puno truda i vremena. :) Slažem se potpuno, planer je nešto što će mi mnogo olakšati. :) <33

    www.marsyly.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala,Marso. Treba uložiti truda u planiranje vremena i lepo organizovati svoje obaveze :)

      Избриши
  3. Odličan post, veoma koristan :)♥ Nikad nisam imala planer, ali mislim da ću ove godine kupiti ili pokušati napraviti jedan. :D

    sarahmakeupp.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Mislim da je planer veoma koristan, ali u mom slucaju nikad od nedelju dana ga nisam koristila haha :( Inače odličan post, super odradjeno, vrlo je koristan, uzivala sam citajuci

    http://thestoryofagothic.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I meni teško ide sa praćenjem obaveza i planiranjm,ali ću se ove godine potruditi malo više. Hvala :)

      Избриши
  5. Post je baš simpatičan, dala si nam zbilja dobre razloge zbog kojih bi trebali napraviti planer. Do sada ga nisam koristila, ali u pravu si, definitivno bi nam svima koristilo.
    Posjeti moj blog i pogledaj novi post: www.shoppingholic-dreamer.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Super post, Alija!
    Oduvek sam želeo da napravim nešto slično, međutim u mom slučaju, sve se uvek završi na tome - na idejama. Što se tiče škole i toga za testove, čak i toga da si dežurna za testove u odeljenju, sve to takoo zvuči kao ja. Identično.
    Međutim, inspirisala si me ovim postom i obećavam da ću se više potruditi da napravim planer :)

    NOVI POST ---> https://mravawishes.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши