субота, 20. август 2016.

Back to school with Alia #2 - Ciljevi za ovu školsku godinu ?




Prošle sam godine napravila listu stvari koje sam htela uraditi u sedmom razredu,ali je ona krenula po zlu,pa sam je bezvoljna celu samo pocepala i bacila. Nadam se da ove godine neću ponoviti takvo nešto i da ću uspeti ispuniti sve stvari koje će se naći na ovoj listi,jer mi je stvarno bitno da mi osmi razred bude najbolji. Zadnja godina u osnovnoj,sa nastavnicima i drugaricama,nije nešto ni previše tužno a ni strašno za mene. Naprotiv,već se unapred radujem prijemnim ispitima za srednju školu i kraju osnovne. Uživajte,pa mi ostavite utiske ali i vaše ciljeve u komentarima.





1. Nikad ne popustiti u školi zbog problema iz privatnog života. 

2. Kad je uspeh u pitanju,ostaviti prijatelje i njihove prohteve sa strane. 

3. Redovno učiti iz hemije i fizike. 

4. Vežbati matematiku. 



5. Na vreme početi sa učenjem za prijemni ispit. 

6. Posavetovati se sa ujakom,koji je inače profesor srpskog jezika,oko cele te frke. 

7. Nikad ne prećutati ništa razrednom ili roditeljima i nikako ne ponoviti grešku iz sedmog. 

8. Napisati sastav po kojim će me nastavnik srpskog zapamtiti. 



9. Ne svađati se više sa nastavnikom fizičkog,jer sam to u sedmom radila stalno. 

10. Završiti osmi razred sa odličnim uspehom. 

11. Završiti kao nosilac Vukove diplome i biti đak generacije. 

12. Sa ponosom upisati željenu srednju školu i nabosti oči svima koji nisu verovali u mene i moje snove. :)

18 коментара:

  1. Jaoo, zelim ti da sve ispunis! :)

    introvertna-holandjanka.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Stvarno super ideja što imaš ciljeve. Vjerujem u tebe i vjerujem da će ova godina biti bolja za tebe i da ćeš ispuniti sve to. :-)

    ОдговориИзбриши
  3. Želim ti svu sreću prilikom ispunjavanja ovih ciljeva! :) Moji ciljevi su u mnogo tačaka slični tvojim. I ja sam ove godine osmi razred, tako da želim da upišem željenu školu (za koju mi treba velik broj poena, ali se nadam da ću uspeti), dobijem Vukovu diplomu i buem djak generacije. :)

    http://introverted-dreamer.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je zbog tebe. Skidam kapu za učenje i želim da ispuniš svoje ciljeve. Bez brige,upašćeš u željenu školu. Hvala ti puno :)

      Избриши
  4. Punooo sreće ti želim draga moja, alii sam savim sigurna da ćeš uspeti u svemu jer imam poverenja u jednu ovako ozbiljnu i odgovornu devojčicu. inače, moja preporuka ti je da gotovo već sad počneš da radiš zbirke za prijemni (pogotovo iz matematike) i da ne napraviš istu grešku kao ja i počneš da učiš dve nedelje pre prijemnog haha. :)

    Novi pos-> www.marsyly.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala na divnim željama i savetu. Počeću da učim ranije,kako bi bila još sigurnija u svoje znanje :)

      Избриши
  5. Želim ti puno sreće u svemu što želiš ostvariti ove godine *-*

    Ako imaš vremena posjeti moj blog i komentiraj: petra-s-life-blog.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
  6. Puno sreće tebi i svima nama u novoj školskoj godini ♥

    Kampanja je na mom blogu → beautyandstylebyemma.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. Vrlo dobri saveti, i korisne smernice za odličan uspeh u školi. Srećno u novoj školskoj godini draga <3

    http://thestoryofagothic.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  8. Jao i ja sam se u sedmom nonstop svadjala sa nastavnikom fizickom.Inace i ja sada krecem u osmi razred i iskreno se nadam da cu krenuti na vreme sa pripremama za prijemni ♥♥♥

    ОдговориИзбриши
  9. Super post! ♥ Većina ciljeva je slična kao i kod mene, pogotovo "Vježbati matematiku" i "Redovno učiti iz kemije i fizike" haha :)

    sarahmakeupp.blogspot.com

    ОдговориИзбриши