уторак, 26. јул 2016.

Summer or winter - I don't know | throw back to Montenegro 2015


Ne znam jesam li u nekom ranijem postu pomenula da sam osoba koja ne putuje često,a ako putuje ta putovanja ne traju duže od dva-tri sata. Nije da ja ne volim to,naprotiv,ali šta je tu je. Ovog sam leta ostala na Kosovu i nije da mi je drago zbog toga. Struje gotovo da nema svakog dana,što meni predstavlja jako veliki problem zbog blogovanja. Voda nestaje na svaka dva dana i ja jednostavno mrzim celo leto zbog toga. Međutim,kako ovaj post ne bi prošao u žaljenju i bacanju kletva,bilo bi dobro početi sa pravom temom ovog posta. Baš sam juče prelistavala stare slike na svom tablet uređaju i naišla na folder koji je nosio naziv - Winter or Summer - I dont know :) Osmeh se odmah pojavio na mom licu,jer sam se setila Crne Gore i Sutomora 2015 godine. Zanimljiva činjenica je ta da sam ja tamo putovala zimi i da uopšte nije bilo puno ljudi. Radilo se o jednodnevnoj poseti,ali ću vam pak ispričati nešto i podeliti fotografije koje sam tamo uslikala. Nadam se da ćete uživati i ne zaboravite da svoje utiske podelite samnom u komentarima. :)








Crna Gora je zaista divna država. Putovala sam tamo samo dva puta,ali je  i to dovoljno da steknem savršen utisak. Boravila sam u Nikšiću,oba puta. Međutim,moja divna tetka je odlučila prirediti malo iznenađenje,te sam odmah ujutru saznala da putujemo za Sutomore. Iznenađenje ili šok,ne znam šta se više dalo primetiti na mom licu.









Da,ne znam kako će  vama zvučati,ali ja sam sa svojih 12 godina prvi put zakoračila na plažu. Samo što mi suze nisu pošle,dok sam koračala plažom i osećala pesak ispod mojih nogu. Bilo nas je najviše desetoro na ogromnoj plaži i ta me je sloboda nekako osvežila. Sa zimskim kaputom i dubokim patikama,ličila sam na vanzemaljca koji korača crnogorskom plažom,ali je zato moj osmeh bio nešto istinito. 








Plaža je bila ogromna ili se bar tako meni činila jer je to prva i za sada jedina koju sam videla. Trčala sam,padala,smejala se i opet ustajala. Držeći mamu za ruku,ne zato što sam bila mezimica koja se bojala svega,već zbog činjenice da sam taj momenat želels provesti sa njom što je više moguće. Brala sam kamenčiće,lutala plažom i na kraju samo sela i gledala u beskrajno plavetnilo. Sav se moj život isprepleo ispred mene i moram priznati,po prvi sam put zaplakala od sreće. 







Rođak,koji je malo stariji od mene,došao je i seo do mene zagrlivši me. Uživala sam i samo sam molila Boga da taj dan traje i traje. Što duže i više. Hladni sok od jagoda,mamin osmeh i svo to fotografisanje. Beskrajno plavetnilo i mekani pesak. Raznobojni kamenčići i hladni sokovi. Raj. 





18 коментара:

  1. Koliko divaaaaaan post. Iskreno ne znam da li me je vise tekst iznenadio ili fotografije. Ja nikad nisam isla na more, nazalost, ali se nadam da cu i ja jednog dana doziveti isti osecaj.

    introvertna-holandjanka.blogspot.com NOVI POST

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno na divnom komentaru. Nadam se da ćeš što pre otići na more :)

      Избриши
  2. Mnogo si lepo ovo napisala draga. Sličice su takođe sjajne. I ne uopšte nisi čudna. Ja sam prvi put kročila na plažu sa 13 i po godina i plus nisam znala da plivam. Tako da smo na isto :)... Šaljem ti poljubac :) <33

    http://modernastreberka.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti. Nadam se da ćeš i ti što pre otići na more. Ljubim i ja tebe :)

      Избриши
  3. Savršen post, ali zaista. ❤❤
    Po ovako napisnom postu sigurna sa da nisi zaboravila osećaj i da sećanja još žive. :) ❤ Trenutno se nalazim na odmoru i mogu reći da je sve upravo kako si opisala, pred kraj posta sam se stvarno naježila, svaka čast! ❤❤
    <3333333333333333333333333333333333333333333

    eslyisworldview.blogsport.com

    ОдговориИзбриши
  4. Prelep post.Mislim da se u toku tvojih postova uvek rasplacem.Ja sam u Crnu Goru isla jendom (sa 4 godine) ali nemam bas lepo iskustvo sa njom tako da su je roditelji ostalih puteva izbegavali kao destinaciju za odmor zbog cega je meni bilo zao.Tvoje slike vratile su mi secanje na zanimljive dogodovstine sa sestrom 😁❤.

    mywonderland-xoxo.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Žao mi je što nemaš najbolja sećanja,ali mi je u svakom slučaju drago što ti se slike dopadaju :)

      Избриши
  5. Prelijep post!
    Nikada nisam bila u Crnoj Gori. Ja idem na more u Hrvatsku jer mi je dosta blizu, tj treba mi samo 45 minuta do mora. Nikada nisam razmisljala previse kako je ljudima koji zive daleko od mora.
    Ja sam bila na moru prvi put kada sam imala 3 godine, naucila sam plivati kada mi je bilo 5.
    Divne su ti slike! :)
    Zelim ti da jos mnogo puta dodes na more! :)

    https://myfirsttextvm.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Sada imaš priliku videti kako je nama,koji nemamo tu sreću da živimo blizu mora ili često putujemo. Vidim da je tebi detinjstvo bilo baš zanimljivo. Hvala ti na divnom komentaru :)

      Избриши
  6. Ja sam se toliko raznezila da je to neverovatno. Tekst me je bukvalno rasplakao. I sama se secam kada sam prvi put bila na moru. Secam se da sam bila jako jako mala i da sam plakala zato sto mi je pesak ulazio medju prste hehe. :) Fotografije su bozanstvene, zaista se nadam da ces imati jos prilika za posetu ovako divnim mestima. :) <33

    www.marsyly.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Marso,hvala ti na divnim rečima. Zaista mi je drago što imaš tako divne uspomene iz detinjstva. :)

      Избриши
  7. Prelep post! Ja sam upravo na moru i moram ti reći da, iako mi nije prvi put, osećam istu onu radost, kao i kada sam prvi put bila :) Crnu Goru mnogo volim, bila sam na raznim mestima, a omiljena mi je Budva :) Nadam se da ćeš je posetiti još mnooogo puta i obići mnoga mesta jer je prelepa :) I uopšte nisi čudna, mnogi ljudi nikada nisu bili na moru za života, tako da opušteno, uživaj svaki put kada god budeš odlazila tamo :)

    katieslittlecorner.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno. Prvo,želim ti lep i nezaboravan provod na moru. Jako bih volela posetiti Budvu i drago mi je što imaš tako divno mišljenje o tom mestu. Nadam se da ću otići bar još koji put na more,jer su to uvek nezaboravna iskustva. :)

      Избриши
  8. Slike su odlične, voljela bih da tamo odem. Jaooo.

    http://adnnaacorner.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  9. Slike su odlične i slažem se sa tobom da je Crna Gora prelepa država.Budva mi je omiljeno mesto na primorju. ♥

    Posetite moj blog & pridružite se → beautyandstylebyemma.blogspot.com

    ОдговориИзбриши