понедељак, 18. јул 2016.

My summer morning routine | July 2016




Kako leto uveliko traje i kako se meni raspoloženje menja poput ovog vremena,gotovo da proklinjem svaki dan kad ne mogu do mile volje uživati napolju. Leto je tu i ne provodim ga onako kako sam očekivala ili želela,ali vam mogu reći da mi vreme sjajno prolazi i da mi skoro nikada nije dosadno. Danas sam tu sa novim postom u kom ću sa vama podeliti moju jutarnju rutinu tokom leta,te se nadam da će vam se svideti :)







Moja jutarnja rutina počinje onog trenutka kad se soba dovoljno zagreje i kad mi kapljice znoja počnu 
kliziti niz lice. Probudim se sva znojava i bezvoljna,te kako nemam naviku da ustajem pre 14.00 časova zgrabim telefon. Proverim uglavnom samo Instagram i blogove koje pratim. Ako tu ne naiđem na ništa novo ili zanimljivo,bacim pogled i na jutjub. Kad već uveliko dođe vreme ustajanja,bezvoljno se rastanem sa toplim krevetom i u pidžami siđem do kupatila. Umijem se i obavim ličnu higijenu. Odvežem kosu koja je prethodno bila zavezana u rep te je očešljam i po takvoj vrućini pustim da pada preko ramena. 





Odem do dnevne sobe i pogledam ima li koga. Kako baba i deda nikad nisu kod kuće u to vreme, a ujak još spava,naiđem  na mamu koja gleda TV ili pak radi nešto u kuhinju. Poželim joj dobro jutro te se vratim u svoju sobu kako bih se obukla i bar malo zaličila na normalnu osobu. Ujutru sam mrzovoljna i gotovo bezvoljna te samo zgrabim najbliži šorc i majicu. Pospremim svoj krevet i sobu te spustim roletne kako bi bar malo sprečila sunčeve zrake da se probiju. 


Siđem do kuhinje i  napravim tost ili samo namažem krem preko kriške. Zavisi od raspoloženja. Pojedem to uz TV,te ustanem i pospremim suđe. Kako sam gotovo uvek sama u tom periodu,odem do bake i dede u obližnjoj njivi ili se jednostavno ispružim na krevetu u dnevnoj. 




Nemam neko određenu naviku da radim. Svakog dana je nešto drugačije. Ako smo juče nešto radile obavezno održimo jednu trač partiju sa sestrama,a ako one po navici vise na telefonima ja samo zgrabim knjigu i odlučim da neko vreme ne  budem dostupna za nikoga. 











































































18 коментара:

  1. Imamo veoma slicne rutine, mada je jedina razlika sto ja ujuro jako rano ustajem. :) Sjajan post! :) <33

    www.marsyly.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Blago tebi,ja nikako da ustanem rano bar jednom. Hvala ti :)

      Избриши
  2. Rutina nam je veoma slična. :D Ja ustajem oko 10h ujutru, hahah. Divan post! ♥

    innisall.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Rutina nam je skoro ista. Ja samo ustajem u 11:00. Kad se probudim volim da ostanem u krevetu, da spustim roletne, da se skoro ništa ne vidi, da upalim noćno svetlo i da čitam.

    blogfromdreamgirl.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da, i ja sam to radila kao mlađa. Međutim ta me je navika sada prošla. Hvala ti :)

      Избриши
  4. Rutine su dosta slične, jedino što mene grize savest ako se probudim tako kasno. Super post, napiši i večernju rutinu :)


    smoothieglam.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Grize i mene,ali šta da radiim. Upravo pišem večernku rutinu. Hvala ti :)

      Избриши
  5. Imamo slične rutine, samo što je ustajem oko 11. Ne volim da ustajem kasnije, jer osećam kao da mi je ceo dan prošao :') Mada mi se dešavalo kada sam bila mlađa, 14h mi je rekord :D

    Anja's diary

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I ja sam pre imala takav osećaj,ali je sada prošao. Moram priznati da sam ja uveliko oborila tvoj rekord. Hvala ti :)

      Избриши
  6. Ja sam, takođe, spavalica kao i ti i rano ustajanje mi jako teško pada :D
    Rutina nam je, delimično, slična :)

    NEW POST -----> LITTLE BOX OF HAPPINESS <-----
    FOLLOW ME ON INSTAGRAM

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Meni dan nije dobar,ako se probudim ranije. Hvala ti :)

      Избриши
  7. Blago tebi kada mozes toliko dugo spavati haha, meni 9 max, a uglavnom se budim oko 6-7

    https://myfirsttextvm.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I kako ti se posle toga ne spava ? Ja to nikako ne bih mogla podneti. Hvala ti :)

      Избриши
  8. Odlicno si opisala svoju jutarnju rutinu. Dopada mi se to sto nisi kao i puno drugih blogerki tipa 'Ustajem tad i tad, odem u kupatilo, jedem, zatim citam knjigu', vec je mnogo detaljnija. :)

    btw, post o MIRU na mom blogu, posetite: introvertna-holandjanka.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti na divnom komentaru,Kaća. I drago mi je što si primetila taj detalj :)

      Избриши
  9. Obožavam da čitam rutine. ☺❤❤
    U principu, rutine su nam slične, sem što ja ustajem oko 10, budem na telefonu sat vremena i ceo dan plačem uz neku seriju.. da. ☺
    <3333333333333333333333333333333333

    💝 eslyisworldview.blogspot.rs 💝

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Tvoja rutina izgleda tako opuštajuće. Blago tebi. Inače,hvala ti na komentaru :)

      Избриши