субота, 23. јул 2016.

My cleaning routine | Summer 2016




Moram spomenuti da ja imam samo 13. godina i da će možda mnogima biti čudan ovakav tip posta na mom blogu. Međutim,kako moja mama ima jako puno posla u kući i kako povrh svega toga mora pomagati baki i dedi na njivi, ja sam odmalena počela mešati svoje prste u kućne poslove. Svesna sam da joj na svaki mogući način moram pomoći,te radim sve poslove koje bi jedna trinaestogodišnjakinja mogla. Smatram da bi ovaj post možda bio jako koristan mojim vršnjakinjama, koje imaju želju pomoći sa kućnim poslovima a ne znaju kako ili na koji način. Uživajte i ne zaboravite da ostavite svoje mišljenje u komentarima na kraju. :)


Prvo što uradim čim ustanem je nameštanje kreveta. Ja inače ne pravim toliki haos tokom spavanja i ujutru ne nailazim na toliki nered. Međutim kako je letnji rasput tu i kako su mi u goste došli brat i sestra,puno je više posteljine i uopšteno haosa.  Pokupim posteljinu i uredno je posložim u ormar. Namestim prekrivač na krevetu i pokupim i sredim odeću koju sam prošlog dana ostavila kraj kreveta ili na stolici. Otvorim prozor i spustim roletne kako bi sprečila sunčeve zrake da se probiju u sobi. 




Siđem dole u dnevnu sobu i uglavnom zateknem samo majku. Čim jedem operem suđe koje sam koristila i uredno ga odložim. Ujak uglavnom tada ustaje,te ja odem i pospremim haos koji je za njim ostao. Pospremim mu sobu i sredim odeću koja je razbacana po podu. Otvorim prozor i spustim roletne. 


Čim se malo odmorim,zgrabim čistilo i brišem prašinu sa ormara u mojoj sobi i sa ormara i kompjutera u ujakovoj. Proverim ima li kakva odeće na terasi,te je pokupim i uredno posložim u korpi. Siđem dole i usisam samo kuhinju,pošto je soba u kojoj baba i deda spavaju čista. 



Kasnije samo pomognem majci oko serviranja ručka ili odem do prodavnice po koju namirnicu. Pomognem babi oko navodnjavanja cveća i tu bi se moja rutina završila. Moja mama je jako zadovoljna ovim što radim,pa bi i vi mogli pokušati. Verujte mi bolje je ovako potrošiti svoje vreme,nego izležavati se po ceo dan u krevetu. :)





19 коментара:

  1. Svaka čast,slažem se da skoro niko uzrasta od 13/15 godina,uključujući i mene,ne radi takve poslove.Divno je od tebe što pomažeš svojim ukućanima.Na blogu si pokazala koliko si dobra osoba,ne samo ovim već svim prethodnim postovima.


    mywonderland-xoxo.blogspot.com ❤

    ОдговориИзбриши
  2. Bravo! Divno je to što svima tako pomažeš, zaista. Mislim da si sjajna osoba i samo tako nastavi, uz tebe smo! ♥

    Novi post -> innisall.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Odličan tip posta, svaka ti čast što pomažeš roditeljima. Inače i mene jako iritira nered po kući, mora sve biti čisto, jer se ja ne osjećam lagodno ako je nered

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Odličan i divan post. Mnogo je lepo što tako pomažeš svima. Tvoj rutina za čišćenje je savršena.

    blogfromdreamgirl.blogspot.com - Novi post

    ОдговориИзбриши
  5. Svaka ti čast. Istina, ja sam malo lijena, ali ovaj post mi je pomogao. Tako da ću vjerovatno malo više da pomažem u kući.

    http://adnnaacorner.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  6. Veoma mi je drago sto postoji osoba kao sto si ti. Ti si divna devojka i to sto pomazes svojoj majci daje jos jaci utisak. Ja ne podnosim bas nered. Mogu ako su u pitanju dve-tri stvarcice na stolici, ali pored moje sestre, nisu u pitanju dve-tri vec pedeset, sto me jako iritira i uvek moram da cistim za njom. Pomazem ponekad i majci oko kuce, tati u povrtnjaku ili dedi kad zatreba. Odlican post, sve u svemu.

    introvertna-holandjanka.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jaoo. Katarina,baš ti hvala na ovakvom komentaru. Znam kako je čistiti za mlađima,jer imam iskustva sa sestrom od tetke. Divno je čuti da pomažeš kad god nekome zatreba. Hvala ti,još jednom :)

      Избриши
    2. Moja sestra ima 20 godina...
      P.S. ne zahvaljuj mi se:)

      Избриши
  7. Draga moja, svaka ti cast! Jako je lijepo vidjeti da jedna tako mlada djevojka, djevojcica toliko pomaze svojim roditeljima. Ja sam sada jako ponosna na tebe!
    Svaka ti cast, jako si vrijedna i divna i nigdje jos nisam vidjela ovakav post, jako originalno :) <3 <3

    http://myfirsttextvm.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  8. Divno je što pomažeš mami oko kućnih poslova, veoma pažljivo. ☺❤ Iskreno nisam naviknuta na to, sem da poneki put odem u prodavnicu. Ali u skorije vreme sam dobila ŽELJU da nekako budem korisna i ujedno ubijem vreme na raspustu, pa mogu da krenem da obavljam slične poslove iz ove rutine. Veoma koristan post. ❤❤
    <3333333333333333333333333333333333

    💝 eslyisworldview.blogspot.rs 💝

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jako mi je drago što ti se dopada moja rutina i da želiš stvoriti identičnu. Hvala ti :)

      Избриши
  9. Jako je lepo što si tako vredna i pomažeš u kući. Zaista divno! Ja po kući radim i dosta drugih poslova, ali to je druga priča.☺ Sve pohvale još jednom♥♥♥

    ОдговориИзбриши