субота, 11. јун 2016.

The first wish list ?!


Ne znam koji me je đavo naveo na ovo,ali znam da radim post koji nikad pre nisam radila. Znam da sam pričala da mrzim wish liste i da mi uopšte nisu zanimljive ali ja sam nepredvidiva osoba i često iznenadim i samu sebe,pa sam tako ipak odlučila da uradim ovakav post.Često posećujem kineske sajtove i jedan koji sam nedavno otkrila jeste Wholesalebuying. Bila sam oduševljena stvarima,te sam neke htela i da vam predstavim. Nije reč o nikakvoj saradnji,sama sam ušla na ovaj sajt i odabrala par stvarčica. Ne znam kako sam se snašla,ali se nadam da će vam se svideti ovaj post. :)






  

  

    


U komentarima mi možete napisati gde sam i kako pogrešila,jer početnici uvek naprave koju grešku. Ljubim vas sve :) 



13 коментара:

  1. Stvari su prelepee, pogotovo patike, one su me oduševile *-*
    Učlanila sam se :)

    Novi post: andrijanaslife.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  2. Stvari su divneee!Patike i ranac mi se jako dopadaju♥

    ksenijinkutak1.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  3. Stvari su prelepe, a za prsten i ranac ne znam sta da kazem!

    introvertna-holandjanka.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Odlicne stvari.Meni se posebno svidja ovaj poslednji dzemper kaput ili kako se vec zove ♥♥♥

    ОдговориИзбриши
  5. Super stvari, sledeći put stavi linkove svih stvari, kako bismo mogli da dođemo do njih. ;) Ranac je premoćan! Ljubim tee <3

    ОдговориИзбриши
  6. Super stvarčice si odabrala. Patike me baš privlače jer me vraćaju u detinjstvo. Tada sam nosila patike što sijaju i bila baš srećna i oduševljena njima, a izgleda da sam i dalje. :D

    jasminadimitri.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti. I ja sam kao mala imala takve patike,i namerno bih trčala u mraku,samo da vidim svetla. :)

      Избриши
  7. Zaista je iznenadjena sto ti pises ovakve postove, ali samo napred, idu ti savrseno :) Sve stvari su divne, a i nisu nesto preterano skupe. Bilo je bas zanimljivo citajuci tvoju wish list-u <3 <3

    ОдговориИзбриши