среда, 29. јун 2016.

Nekoliko lekcija koje sam naučila u junu :)




Gotovo da je kraj juna i moram priznati da je on jedan od retkih meseci koji nije tako brzo prošao. Jedan jako lep mesec, čija me je čarolija ostavljala bez daha. Puno mi se toga lepog desilo,te je sve to zaklonilo one činjenice koje su malo poljuljale moju sreću. Sve u svemu,jun je mesec kog ću svakako pamtiti. Kažu,da čovek uvek uči iz svojih grešaka,kako ih nikada ne bi ponavljao. Kažu,da je život surov upravo zbog činjenice da uvek prvo polažemo ispit,pa dobijamo lekcije. Moram priznati da se slažem sa ovim. Život je težak,ali se svaka prepreka može savladati određenim iskustvom. Ja ću vam u ovom postu,napisati par lekcija koje sam ja naučila u junu. :)





1. Za sve što vam se dešava u životu,polovinu krivice nosite vi a palovinu sudbina. 
    Ne možete stalno kriviti sudbinu,koja naravno ima veliki uticaj u našem životu,jer i vi sami snosite krivicu zbog određenih događaja. Svaka je odluka u životu zlatna i ma koliko se ona nama činila beznačajnom,zapravo to nije. Svaka mala odluka,zapravo je nešto puno više. Uvek prvo dobro razmislite o bilo čemu,pa tek to pretočite u delo,jer je svaki pogrešan korak vodilja ka skroz pogrešnom putu :)



2. Ma koliko god prijatelja imali i koliko god dobri oni bili,jedina osoba koja vam može pomoći u određenim situacijama i dati vam dobar savet,je vaš roditelj. 
     Svako ima prijatelje i svako im veruje na sopstvenim načinima. Međutim,koliko god poverenja mi ukazivali njima,stoji da nas oni mogu izdati svakog trenutka. Osetila sam to na svojoj koži,te sam se zato i dotakla ove teme. Jedina osoba koja vam istinski može pomoći je vaš roditelj,jer vam niko ne želi više sreće i dobra u životu,od njih. Oni vas mogu uputiti ka pravom putu i dati vam odlične savete,kako da ostanete na nogama ma šta god vam se dešavalo na tom putu. Zapamtite,prijatelji dolaze i odlaze. I kao i svaka stvar na ovom svetu, ni oni nisu večni. Nemojte to shvatiti prekasno. 


3. Živite život punim plućima,jer niko odavde živ izaći neće. 
    Kažu da čovek živi dva života,a da drugi počinje kad shvati da se jednom živi. Zato,morate raditi ono što volite i ono što vas usrećuje. Ne obraćajte pažnju na nebitne osobe i nikako ne slušajte njihove savete. Radite ono što vam srce govori. Rizikujte. Stvarajte. Zabavljajte se. Jer je život jedan i što pre to shvatite,to će vam on biti ispunjeniji i bolji. 




4. Pokušajte da na bar 24 sati,ne izgovoriti niti jednu negativnu činjenicu i gledajte kako vam se život menja.
  Ja sam ovo negde pročitala i verujte mi uspeva. Pozotivne misli,vodilja su ka pozitivnom životu. Obojite svoj mali svet osmehom i pozitivom. Samo ćete tako živiti jednim besprekorno srećnim i ispunjenim životom. :)




5. Opraštajte svima,pa čak i onima koji to ne zaslužuju.
   Jer nikad ne znate kad vam je zapravo zadnji dan sa tom osobom,te nikako nemojte dozvoliti da večno žalite zbog toga. Opraštajte,to vas nikad neće napraviti kukavicom,već jednom dobrom osobom. Ali nikad,nikad nemojte verovati toj osobi. Izgubljeno poverenje se nikad ne vraća. 




--

To bi bilo to. Nadam se da vam se post svideo,jer sam ja uživala u njegovom pisanju. Hvala svima na savršenim komentarima na prošlom postu,zaista ste me puno usrećili. Izvinjavam se što vam nisam pisala na svaka dva dana,jer sam bila malo zauzeta. Nadam se da ću uspeti nadoknaditi sve to. I da,malo sam u zadnje vreme zaluđena nebom. :) 

20 коментара:

  1. Draga, jako lijep blog.
    Ako zelis mozemo da zapratimo jedna drugu, ako hoces zaprati me i ostavi komentar,kako bih uzvratila. :)

    www.bekleveer.com

    ОдговориИзбриши
  2. Imas bas lijep blog. I cijeli blog kao i slike u istom tonu, prelijepo :)
    Tema posta mi se jako svida i slazem se s ovim u vezi prijatelja :)

    POgledaj moj blog ako zelis :)

    https://myfirsttextvm.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  3. Ja tebi stvarno nemam nista novo da kazem.Verujem i da si sama svesna da fantasticno pises i da nam kroz pisanje prenosis i tvoje emocije u tom trenutku.Ti si prosto jedno savrseno bice.Ne mozes ni da zamislis moju srecu kada udjem na Blogger i vidim da si izbacila novi post.Samo tako nastavi.


    http://tiannafashonandstyle.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ti ne možeš verovati koliko meni ovaj komentar znači ! Draga,hvala ti do neba. Ljubim te :)

      Избриши
  4. Predivno, nema šta! Sve što si napisala je zaista jako istinito i malo je reći da sam uspela da se prepoznam u svemu i da shvatim da ovakve stvari treba u što većoj meri da uvedem u svoj život.Najviše se slažem sa petom činjenicom, treba opraštati, zaista, nikada ne znamo šta nam sutra donosi. :) <33

    www.marsyly.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno,Marso. Jako mi je drago što je post ostavio takav utisak na tebe :)

      Избриши
  5. Prelep post. Naucila si divne lekcije!
    Imala sam jednu najbolju drugaricu. Dok sam se druzila sa njom, ona mi je bila na prvom mestu. Cak i pre porodice. Uvek ona, ona i samo ona. Kada smo se iz odredjenih razloga prestale druziti, shvatila sam koliko mi je porodica bitna i da oni UVEK moraju biti PRE prijatelja. Nikako posle, jer kako si ti rekla, prijatelji dolaze i odlaze, a roditelji su uvek tu.
    I ja sam procitala ovo da ako ne govorimo nista negativno 24h, zivot ce nam biti lepsi. Pokusala sam jednog dana, pola dana sam uspela, drugu polovinu ne. Ta prva polovina mi je stvarno bila sjajna, dok je druga bila 'sklj'.
    Fenomenalan post, uvek me odusevis! :)

    introvertna-holandjanka.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti,Katarina. Prijatelji su sastavni deo života i svako od nas ih ima. Međutim,koliko god ih mi poznavali i verovali im,oni nas uvek mogu ostaviti na cedilu ili povrediti. Ne kažu uzalud da se čovek treba bojati najboljeg prijatelja, a ne neprijatelja. :)

      Избриши
  6. Ti mene toliko inspirišeš svojim postovima! Hvala ti na tome! Svaka čast! Divne postove pišeš, samo tako nastavi. ♥

    Novi post -> innisall.blogspot.com
    Molim vas kliknite na link -> http://goo.gl/YvoYS1

    ОдговориИзбриши
  7. Divan post. Slažem se u vezi opraštanja prijateljima. Niko ne može znati šta sutrašnji dan može doneti. Slažem se i o tome da svako treba živiti svoj život. Ne mogu da shvatim ljude koje kopiraju druge ljude. Ne samo u blogu, nego i u životu. Kopiraju sve što ti radiš. Takve osobe nas kopiraju jer nikada neće biti kao mi. Ali kad vidim da neko mene kopira ja sam srećna jer vidim da sam uzor nekome i da želi da bude kao ja. :)

    blogfromdreamgirl.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti. Ne obraćaj pažnju na takve ljude,jer ne kaže se uzaluda da su uvek gori za boljima lajali :)

      Избриши
  8. Ovaj post je neverovatan! ☺ (doduše, kao i svaki tvoj :D ❤) Takođe sama sam iskusila da nema nikog pre roditelja.. kada shvatiš da nemaš pravih prijatelja, shvatiš i da su ti roditelji najveći i verovatno jedini prijatelji. I što se opraštanja tiče se slažem. ❤ I probaću da ceo dan razmišljam pozitivno, po tvom i iskustvu ostalih deluje kao dobra odluka. ☺❤
    <3333333333333333333333333333333

    eslyisworldview.blogspot.rs 💝

    ОдговориИзбриши
  9. Iskreno , nakon svih onih beznačajnih postova o losionima za telo , lepo je naići na ovako promišljeni post. Hvala ti što donosiš malo sreće u ovu već odavno poplavljenu blogosferu. Ljudi trebaju da nauče da puste prošlost , da puste negativnost i da ostave sve iza sebe , kako bi išli dalje , i na spiritualnom nivou. Odličan post.

    ilordogaming.blogspot.com - novi post

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Kako meni tvoji komentari znače ! Hvala ti puno na divnim rečima. Slažem se sa tobom. Prošlost je jedini lanac koji nas zavezanim drži na jednom mestu :)

      Избриши
  10. Super post draga. Jako mi se svidja kako si ga napisala. Volela bih da komentarises na mom blogu.

    Novi post ----> http://modernaitalijanka.blogspot.com/2016/07/ljubav-saveti.html

    ОдговориИзбриши