петак, 24. јун 2016.

Monthly post - June 2016

Letnji raspust je tu i imam beskrajno mnogo vremena da se posvetim blogu i samo blogu. Ne znam jesam li napomenula da ubacujem nove rubrike i male promene,ali se nadam da vas neću razočarati. Monthly post sam videla na nekoliko blogova i zaista mislim da je to jedna divna ideja,pa sam je i ja uvela na svoj blog. Takođe mislim da su ovakvi postovi idealni za ubacivanje svojih slika. Međutim,ja trenutno ne mogu dospeti do sobe u kojoj se nalazi kompjuter, a preko telefona ne mogu ubaciti slike,pa ću se opet poslužiti internetom.  Veoma sam uzbuđena jer je toliko toga u mojoj glavi,toliko mnogo reči. Tako vam puno želim reći a nadam se da ću uspeti  :)


Jun nije jedan od mojih  omiljenih meseci u godini. Što zbog ocena i škole a što zbog svog tog privikavanja na toplije temperature. Prebacivala sam letnju garderobu u ormar a sklanjala onu zimsku. Pakovala sam školske knjige i nabavljala nove. Tražila poklon za rođendan brata i sestre od tetke. I sve je nekako brzo ali lepo prolazilo.  Sva ta atmosfera,opušteni nastavnici i zaključane ocene. 




Renovirali smo kuću,što gotovo radimo svakog leta,šest godina unazad. Mrzim renoviranja,svo to prebacivanje nameštaja. Jednostavno tada ne znam gde sam,izgubim svaku moguću stvar i gotovo da ne podnosim prašinu. Ali je na kraju sve dobro ispalo. Možda čak i bolje nego što sam zamišljala. 





Sva ta atmosfera i lepo raspoloženje me nije napuštalo i gotovo da mi niko nije mogao izbirati osmeh sa lica. Sestra od tetke je puna četiri meseca bila kod mene,ali je nažalost morala otići kući zbog upisa. Međutim,ni to me nije pokolebalo jer sam odmah zgrabila planer i počela zapisivati stvari koje bi mi mogle raditi kad ponovo dođe za dvadesetak dana. 


Brojni mali trenutci sreće ispreplitali su mi se pred očima. Sav taj osmeh,ta spokojnost. Ponos kad sam u rukama napokon uzela svedočanstvo  i kad sam osetila mamine čvrste ruke oko mene. Zezanje sa sestrom i duga ogovaranja uz šolju Nes kafe. Terasa koja je noću postojala idealno mesto za one duge razgovore pod vedrim nebom. Brojni treninzi koje smo posmatrale,ogovarajući čas trenera a čas decu koja su se saplitala na vlastite noge. Sve se to kovitlalo,a ja sam par puta uhvatila sebe kako molim Boga da se ti dani nikada ne završe,ali jesu. 





Baka i deda su se celog juna stavljali u koštac sa njivom,a ja sam bila zaljubljena u sva ona jutra kad bih morala nositi doručak njima. Imala sam par dobrih trauma kad bi mi mačke ušle u kuću,jer ja nikad ne zatvaram ulazna vrata. Umalo da sam zapalila kuhinju,jer mi se dok sam pravila kafu pokvarila plinska boca. I mojim nestašlucima nikad kraja. 

Vrućina. Oni dosadni komarci koji su mi napravili brojna crvenila po rukama ali i celom telu. Muve sa kojima sam ratovala barem sto puta i moram se pohvaliti činjenicom da sam ubila najmanje deset. Ne znam da li iko to radi ali ja i moja sestra imamo taj neki ludi običaj pričanja snova,ljubavnih. Stvaramo neke svoje romantično-ljubavne priče.  Na to umemo potrošiti i  čitav dan,ali se pošteno ismijemo i opustimo,te i zaboravimo na sve svoje probleme. Ne znam,volim to,jer  nekako uživam u tome. 




Najbolji dan u ovoj godini pripao je mesecu junu. Provela sam ga sam malim bratom od tetke,koji je upravo u ovom mesecu napunio godinu dana. Igrala sam se sa njim na igralištu. Čuvala sam ga na klackalici i jurila sa njim u rukama. Taj dan je bio obojen njegovim osmehom a ja nisam mogla prestati da se smejem. 


Pogledala sam puno filmova,pročitala Igru Prestola. Pravila različite planove za slobodno vreme. Pravila planove za blog. Sva sam bila radosna i moji su dani bili puno ispunjeniji i obojeniji osmehom. Jedan od najboljih meseci u godini ! 






---

Još nije kraj juna,ali ja mislim da je već ovaj mesec gotov te da je ovo idealno vreme za prvi Monthly post. Nadam se da će vam se svideti :)

25 коментара:

  1. Jako mi se sviđa ideja za ovakve postove,da izraziš svoje iskreno mišljenje i podijeliš s nama što se sve važno događalo u tvom životu :)

    https://thestarcounter.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  2. Jako mi se svidjaju ovakvi postovi. Volela bih da nastaviš sa ovim.

    blogfromdreamgirl.blogspot.com <----------------Novi post

    ОдговориИзбриши
  3. Sjajan post. Obozavam ovakve postove. Drago mi je da ti je jun bio divan. Nadam se da ce i jul. Jedva cekam novi Monthly post! :)

    tmi tag- introvertna-holandjanka.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala na divnom komentaru. Nadam se da će i tebi jul biti divan :)

      Избриши
  4. Predivan post! Drago mi je što ti je jun bio divan. Želim ti da tako bude i u julu. :D ♥

    Novi post -> innisall.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Mnogo mi je drago što ti je jun jedan od najlepših meseci! Nadam se da će ti tako svaki proći! Ne smeš dati da se nerviraš oko nekih stvari ili da ti neki događaji unište čitav mesec. Mnogo mi se sviđa ovaj post, pun je entuzijazma i sreće, potrudi se da ti takav bude svaki post na blogu pošto sam uživala čitajući ga! ♥
    allKatie - novi post!

    ОдговориИзбриши
  6. Tri puta sam čitala tvoj post a nisam ni shvatila da čitam po treći put,p da...klasika :D
    Obožavam ove postove kada možeš reći pta se dešava sa blogom,sa tobom ili neke ideje ili mišljenja izraziti hah ☺

    A što se tiče meseca i ne volim ga baš,mada on je dokaz da stiže leto..a i raspust,mada ne volim ga dok se ne raspustimo tolika frka oko ocena,prijemni..smučilo mi se sve!! Divan post! ☺♥
    http://natalijabeauty.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti. I meni nije favorit upravo zbog te zbrke oko ocena i te negativnosti u školi :)

      Избриши
  7. Divan post!♥

    Clan sam tvog bloga ako zelis uzvrati:
    aleksandrascorner.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  8. Koliko si ovo divno napisala! Stvarno sam uživala čitaju tvoj post, divna si. <33

    ОдговориИзбриши
  9. Malo je reći da sam uživala u ovom postu. Jako mi je drago da ti je jun bio divan mesec, a nadam se da će tako biti i sa julom. :) <33

    www.marsyly.com

    ОдговориИзбриши
  10. Slike su ti prelijepe, kao i cijeli blog. Bas mi se svidaju ova srca u pozadini :)
    Ja bas volim renoviranja :)

    Pogledaj moj blog ako zelis :)
    http://myfirsttextvm.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  11. Upravo si mi dala inspiraciju da i ja krenem sa monthly postovima. ☺ Monthly postove prelepo pišeš jer ovaj tekst je prosto neverovatan. ☺❤
    <3333333333333333333333333333333333

    eslyisworldview.blogspot.rs 💝

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno. Bilo bi mi drago da pročitam tvoj Monthly post :)

      Избриши
  12. Upravo si mi dala inspiraciju da i ja krenem sa monthly postovima. ☺ Monthly postove prelepo pišeš jer ovaj tekst je prosto neverovatan. ☺❤
    <3333333333333333333333333333333333

    eslyisworldview.blogspot.rs 💝

    ОдговориИзбриши
  13. Vrlo zanimljiv i odlican post :)

    Novi post je na blogu,posjetite ako zelite highgirlss.blogspot.com VELIKO HVALA!

    ОдговориИзбриши