недеља, 05. јун 2016.

Knjige koje želim kupiti ?

Ne znam koliko sam vam puta samo rekla,ali ću i sada ponoviti. Opsednuta sam čitanjem kao i samim knjigama. Ne mogu zamisliti mesec bez ijedne knjige koja će ga obeležti. Međutim zbog samog mesta gde živim, nije mi najlakše da nabavljam te knjige. Uglavnom ili pozajmim od drugarice ili sačekam neki sajam pa tamo kupim. Do skoro sam svoju tugu za knjigama lečila na Vatpadu. I ne mogu sada lagati,pomagao je. Ali nije to bilo to. Nije isti osećaj,držati tablet i knjigu. Pre par dana,napravila sam listu knjiga koje želim kupiti ili pozajmiti te pročitati. 

1. Sidni Šeldon - Sutra je novi dan








2. Džon Grin - Gradovi na papiru




3. Zoella - Onlajn devojka na turneji



4. Stefani Perkins - Ana i francuski poljubac





5. Sara  Milinovski - Deset stvari koje smo uradile ( a verovatno nije trebalo )





6. Sara Desen - Samo slušaj




16 коментара:

  1. Joj,i ja ze elim kupiti Online djevojku :)

    https://thestarcounter.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  2. Ja sam Onlajn devojku na turneji pročitala na engleskom i knjiga je jednostavno presavršena,imaštoplu preporuku od mene.To je ustvari komplikacija Peninog života tačnije u ovom delu raskida sa Noom i ima još puno problema pored tog koje na kraju sve rešava..Htela sam da kupim knjigu 'Deset stvari koje smo uradile (a verovatno nismo smele)' jer mi se činila zanimljivom,ali nikako da se setim pa kad budem išla u Srbiju,verovatno ću kupiti.Takođe ću da počnem da čitam 'Gradove na papiru' kupila sam knjigu,samo me čeka u sobi da bude otvorena. :) Odličan post,poseti moj blog i komentariši: elyandyou.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno. Još više si me zainteresovala za Zoellinu knjigu svojim opisom. Nadam se da ću je uskoro pročitati :)

      Избриши
  3. Haha,ja zelim da kupim te knjige takodje! :) :D

    ksenijinkutak1.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  4. Imas li biblioteku u svom mestu?
    Ja kada procitam ovu knjigu koju trenutno citam uzimam Gradove na papiru, cula sam da je odlicna. ♡

    introvertna-holandjanka.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Pročitala sam oba dela Onlajn devojke i stvarno volim te knjige :) Ana i francuski poljubac mi je definitivno jedna od najdražih tinejdžer knjiga, i ona će ti se sigurno svideti :) Ostale nisam pročitala, ali takođe bih volela. Sara Desen je sjajan pisac, imam neke njene knjige, a ova mi se čini stvarno zanimljivom :) <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti, Anja. Nadam se da ću uspeti da pročitam sve ove knjige :)

      Избриши
  6. Jako lep izbor knjiga, većina je u skladu sa tvojim godinama, tinejdžerski i zanimljivo :)
    Nijednu od ovih knjiga nemam, jer ne čitam taj žanr, ali ne sumnjam da će ti se svideti prva, jer Sidni Šeldon svojim pisanjem ostavlja bez daha, njene sam čitala :)

    NEW POST -----> LITTLE BOX OF HAPPINESS <-----
    FOLLOW ME ON INSTAGRAM

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pazeći na svoje godine i biram knjige. Hvala ti puno :)

      Избриши
  7. Oba dijela Onlajn Devojke sam pročitala, i oduševila sam se! Već duže vrijeme želim da pročitam Gradove na papiru, ali nisam bila u prilici da je kupim. Za neke od ovih knjiga prvi put čujem, baš si me zainteresovala za ovu Deset stvari koje smo uradile ( a verovatno nije trebalo ) :D ♥ Odličan post!

    Novi post -> innisall.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  8. Knjiga Samo slušaj je jedna od najboljih knjiga koju sam pročitala. I ostale Sarine knjige su odlične, ali ovu treba da pročita svaka devojka.

    ОдговориИзбриши