уторак, 14. јун 2016.

Budimo ljudi,budimo humani !




Spremam vam post o mojoj školi. Pisaću vam  o tome koliko su deca u njoj ljubazna i humana. To su i dokazala pre par nedelja. 










U hodniku je pre nekoliko nedelja osvanula kasica i natpis koji je dirao srce. Ne sećam ga se tačno jer je sada sklonjen,ali znam da se radilo u humanitarnoj akciji za pomoć deci. Bilo mi je zaista drago dok sam gledala decu koja su prilazila i sipala ostatak dzeparca unutra. Jedan od boljih prizora,danas. Nismo imali pojma kome pomažemo,ali smo onaj kusur koji nam je dosađivao po džepovima sipali tu. Znali smo da će to nekome izmamiti osmeh na licu,a to nas je i same usrećivalo. 





Lično sam veoma osetljiva i jako me pogađaju nečije sudbine. Nije bilo izuzetka ni u petak,kad su se na školska vrata pojavili momak i devojka. Nisam čula njihove priče,jer su nastavnici razgovarali sa njima. Ali sam znala da se radi o nekoj akciji,humanitarnoj. Kasnije je došao nastavnik,u društvu direktora,i zamolio nas je da doniramo novac. Nije pogledao u naše ruke koje su spuštale novac unutra,jer je znao ko koliko ima. Ispričao nam je da se radi o devojčici koja boluje od leukemije. Da mora otići na lečenje i da njena operacija košta,verovali ili ne,čitavih 160.000 eura. Bila sam u šoku,a suza koju nisam uspela da zadržim skliznula je niz obraz. 







To maleno biće,bilo je suočeno sa tolikim problemima. Nastavnik je na kraju,sa nekim velom tuge,rekao da sada upravo možemo shvatiti zašto nam uvek priča da je zdravlje ispred svega a da će sve ostalo doći samo. Da. Bio je upravu. Shvatili smo to odmah. 





Nadam se da ste i vi shvatili to kroz ovaj post. Koliko god budete mogli i kada god,donirajte novac. Ne mora to biti nešto veliko, jer kako je ta devojka rekla : Nečije je malo,za nekoga mnogo. A i sama činjenica da nekome pomažete usrećiće vas. Svet se svodi na male stvari, a ponekad i te male stvari postaju velike. Nastavite biti pozitivni i himani,jer se život na to i svodi. :)

8 коментара:

  1. Sjajan post sa snaznom porukom.Mislim da svi mi zaokupljeni svojim problemima zaboravljamo na to da je biti ,,covek" i biti human veoma vazno.Kao sto si napomenula nase malo nekome znaci mnogo.Ja se licno (kao i vecina nas) mnogo lepse osecam kada pomognem nekome umesto sto sebi kupim neku nebitnu stvarcicu.Iskreno se nadam da ce ta devojcica otici na operaciju i uspeti da pobedi tu bolest.Jos jednom svaka cast za post i uopste za ideju!!! ♥♥♥

    http://tiannafashonandtyle.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno. Pored svih gluposti kojima smo opterećeni zaboravljamo da smo ljudi ! :)

      Избриши
  2. Toliko dece danas ima koji boluju od slicnih bolesti,steta sto se samo nekima od njih pruzi prilika da se izlece.Sjajan post.

    mywonderland-xoxo.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nažalost,to je istina. Ali kome god možemo,trebali bi pomoći. Inače,hvala ti :)

      Избриши
  3. Divan post! Svaka cast za tvoju skolu. Verujem da postoji jos puno takvih skola. Dokaz da humanost jos uvek postoji!

    introvertna-holandjanka.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. U nama svima idalje postoje sve dobre strane, samo što mi to prekrijemo raznim glupostima. Hvala ti :)

      Избриши
  4. Unela si puno osećanja u ovaj post i dirnula me tamo gde treba. Svaka ti čast. Zaista predivno;)

    ОдговориИзбриши