четвртак, 12. мај 2016.

Omiljeni Youtube snimci ! :)

Često svoju dosadu lečim na Jutjubu. Svakog dana posetim ovaj sajt,jer je stvarno mnogo jutjubera koje svakodnevno pratim. Puno motivacionih videa,onih bjuti ali i lajfstajl. Teško je bilo izabrati par ali su oni nekako iskočili iz mora. Predstavljam vam par jutjub snimaka,koji su se izdvojili i koji mi nikad ne dosade jer ih iznova i iznova gledam :) .




1. Dnevna doza moticavije - Najisnpirativnijih 8 minuta vašeg života 


Ovo zapravo nije njihov klip,već su ga oni samo preveli. Klip je inače izrađen od nekoliko isečaka iz raznih filmova. Gledala sam ga prekjuče i jednostavno ostavio je jak utisak na mene. Naterao me da ostavim spavanje i izležavanje i krenem ka ostvarivanju svojih snova. 







2. Biseri sa interneta | thelazyWAVE


Ovaj klip me je oduševio jer se zaista vidi koliko se oni trude da njihovi videi budu originalni i što boljeg kvaliteta. Davor me je u ovom videu nasmejao jer je stvarno odradio svoj posao kako treba. Pogledajte,ako već niste,pa sami presudite ? :)


                                     



3. KAKO BITI KUL NA INTERNETU !!!


Malo je reći da ja Yasserstaina obožavam. On je jedan od prvih jutjubera koje sam počela gledati, a iz mnogo razloga je i najbolji. Njegovi klipovi su originalni i vrhunskog su kvaliteta,snima sa osobama koje su sličnog karaktera kao on i jednostavno ima te neke forice na koje uvek padam. Ovaj klip je jedan od boljih i zaista će vas nasmejati :)






4. Top 10 - Najjezivija mesta na planeti

Ja lično volim momke sa kanala Gledaj ovo i ne postoji njihov video koji nisam odgledala,tako da je zaista teško bilo izdvojiti jedan. Međutim,mislim da je ovo jedan od boljih videa te da je i sama tema veoma zanimljiva. Pa pogledajte ovaj video, a ako vam se svidi, možete pronaći još puno sličnih na njihovom kanalu. :)










5. Moje misli jednog školskog jutra


Da,da. I Marija Žeželj je jedna od onih mojih omiljenih jutjubera. Devojka ima super videe i ideje i preslatka je. Ovaj video me je oduševio, pogledala sam ga desetak puta i nije mi dosadio. Kao da ga je snimala iz moje perspektive jer tako i izgledaju moje misli ujutru. 





-

To bi bilo to za ovaj post. Nadam se da vam se svideo moj izbor omiljenih videa a vi mi slobodno napišite koga vi volite gledati i kakve videe najčešće gledate. :)

8 коментара:

  1. Sve videe sam odgledala,i svi su zaista sjajni.Ovaj video od Gledaj Ovo bas je zanimljiv.

    mywonderland-xoxo.blogspot.com--novi post ❤

    ОдговориИзбриши
  2. Odlican post. Nisam gledala jedino prvi i cetvrti video. :)

    Zapratila sam te, pa ako zelis pogledaj moj blog i uclani se ako ti se dopadne. :)

    http://mojasvastaricams.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Odlican post.Ja sate provodim na youtubu.I ja obozavam Yasserstain-a i Mariju Zezelj tako da te potpuno razumem

    http://tiannafashonandstyle.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  4. Odlican post. I ja obozavam da gledam yt videe. Imas odlican izgled bloga, a i novog clana. :)
    http://anastasijamatic.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши