недеља, 29. мај 2016.

Knjiga meseca #2 | Ljubav u doba kokaina - Simonida Milojković



Napomenula sam puno puta da obožavam čitanje,te sam uvek u potrazi za knjigama koje bih mogla pročitati. Dok sam bila kod sestre u Prištini,čitala sam knjigu Simonide,Ljubav u doba kokaina. I to je definitivno nešto što sam pročitala a što mi je idalje u mislima. Jednostavno,ono što očekujete dok čitate knjigu se ne dešava. Strašno realna knjiga,bez srećnog kraja,koja opisuje život jedne izgubljene generacije,u zemlji bez budućnosti. 




Nina je normalna devojka,koja živi sasvim pristojan život. Međutim,njen se život menja za 360 stepeni,kada upozna momka koji devojke menja kao čarape,Nikolu. 

Ne razmišljajući o svojim osećanjima,Nina ulazi u vezu sa njim. Momak iz bajke,ili ipak ne ? Nije znala.
Savršena ljubav,kako se njoj činila,puca. Ona dosadi Nikoli. Svesna da ga gubi,Nina je spremna na sve kako bi ostala kraj njega. Čak i na drogu...





Jednom probaš,drugi put. Smiruje te. Svake srede,pa vikenda. Pa svakog dana. Momak i devojka. U paklu zavisti. Prljavi i bez volje za životom. Novca ponestaje. 




Spremni na svakave gadosti samo kako bi dobili sledeću dozu. Neverovatna ljubav koju je osećala prema njemu,dovodi je do litice. On je svesno gura ka crnilu. A ona se ne opire tome. Svesno pada u crnilo,vukući sebe a i sve one njene najmilije. 




Jeste li vi pročitali ovu knjigu ? Recite mi vaše utiske u komentarima ! 

13 коментара:

  1. Odlican post.Nisam procitala knjigu,ali cini se kao fenomenalna za mene,pa cu je verovatno uskoro procitati ♥

    https://tiannafashonandstyle.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Knjiga se čini baš zanimljivom,nadam se da je ima u BiH :)

    https://thestarcounter.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  3. Čula sam dosta pohvala za ovu knjigu, ali isto tako i dosta kritika. Međutim, volela bih da je pročitam i jednostavno saznam od čega potiču takva pomešana osećanja. :) Odličan post! <33

    In my heart

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Knjiga je napisana na jedan veona poseban način, sa dosta vulgarnim rečnikom. Ali budi pomešana unutrašnja osećanja. Pročitaj je :)

      Избриши
  4. Cula sam za ovu knjigu,htela sam je uzeti,ali se jos uvek premisljam!
    Super post!;)

    ksenijinkutak1.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Savetujem ti da je kupiš,ili pozajmiš. Dobra je knjiga :)

      Избриши
  5. Nisam pročitala ovu knjigu, jer ne volim da čitam knjige naših pisaca, nekako... nije mi to to. Trude se da kopiraju strane pisce i to im ne polazi za rukom. Bar je to moj utisak :)

    NEW POST -----> LITTLE BOX OF HAPPINESS <-----
    FOLLOW ME ON INSTAGRAM

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I ja sam imala slično mišljenje,ali sam ipak pružila šansu ovoj knjizi :)

      Избриши
  6. Odlican post. Procitala sam knjigu u jednom dahu. Kao sto si i sama rekla, desava se u knjizi skroz suprotno od onoga sto sam ocekivala. :)

    http://mojasvastaricams.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  7. Draga, jako lijep blog.
    Ako zelis mozemo da zapratimo jedna drugu, ako hoces zaprati me i ostavi komentar,kako bih uzvratila. :)

    www.bekleveer.com

    ОдговориИзбриши