уторак, 10. мај 2016.

Filmovi koje sam pogledala,a ostavili su najveći utisak na mene | April / Mart 2016



Neću da lažem,April mi je nekontrolisanom brzinom preletio ispred očiju. Dugo sam ga očekivala,što zbog rođendana,što zbog same prirode koja bukne i probudi se cela. I tako je taj dugo očekivani mesec,najbrže prošao. Trudila sam se da bar malo slobodnog vremena provedem uživajući. Pisala sam postove i iako ih nisam objavljivala,napisala sam i spremila puno njih. Nastavila sam pratiti seriju The Originals i odgledala sam puno filmova. Puno romantičnih i ljubavnih priča zbog kojih oka nisam skopila i zbog kojih sam prolila tonu suza. Ali i puno drama i poučnih filmova zbog kojih sam počela život gledati iz puno različitih perspektiva. Predstavljam vam filmove koje vredi pogledati ! 



1. Never let me go ( 2010 ) 


Film započinje kratkim opisom medicine kao i tome koliko je ona samo napredovala. Cela priča,prati odrastanje Tomija,Keti i Rut. Troje prijatelja odrastaju u čudnom internatu i njihov jedini zadatak je da čuvaju svoje zdravlje. Priča o prijateljstvu i ljubavi. Film koji će svi shvatiti na svoj način. Ja sam vrlo emotivno reagovala na njega jer je sudbina dece u tom internatu i više nego tužna. 






2. Creed ( 2015 ) 



Film prati Adonisa Creeda,sina legendarnog boksera Apola Creeda. Iako Adonis nikada nije upoznao svog oca,bokserska krv u njemu ne da mu mira te on odlučuje da napusti posao. Adonis odlazi kod Rocky Balboe,kome je Apolo bio večiti rival. Film koji me je oduševio,bukvalno izuo iz cipela. Naučio me je da pratim svoje snove i da verujem u njih. I poruka koja je bila gotovo najjača jeste : You are more than your name ! 






3. A walk to remember ( * ) 



Ovaj sam film zapravo gledala u martu,ali je jedan od onih koji se dugo pamte. Ljubavna priča koja počinje iznenada a još iznenadnije se i završava. Tužna priča bez srećnog kraja. Neću puno toga da otkrivam jer je ovaj film stvarno vredan pažnje. Uči te da je jedino bitno ono što se nalazi unutar čoveka te da oblačenje ili šminka ne govore ništa o karakteru čoveka. Tople preporuke od mene ! 







4. The fault in our stars (2014)



Pisala sam post o tome koliko me je ova knjiga oduševila,a u martu sam napokon uhvatila malo vremena da  i pogledam film. Gledala sam ga početkom marta,ali nisam mogla da ga ne ubacim ovde. Jednostavno,toliko je ovaj film,kao i sama knjiga,ostavio jak utisak na mene. Hejzelina i Ogastusova isprepletena priča,izula me je iz cipela. Sve preporuke za ovaj film,jer te navodi na razmišljanje. Natera te da promeniš svoj pogled na svet kao i na život uopšte. Nešto što stvarno vredi pogledati ! 







5. If I stay ( 2015 ) 




Ovaj je  film  ( bar meni) bio  veoma težak za razumeti. Tek sam pri kraju skontala o čemu se zapravo radi. Pogledala sam ga negde sredinom marta i bukvalno sam oduševljena. Devojka doživi saobraćajnu nesreću sa porodicom. Odvoze je u bolnicu,gde se bore kako za njen,tako i za život njene porodice. Tokom tog nekog besvesnog stanja,devojka se priseća celog svog života. Film koji vam mora izmamiti osmeh ali i suze. 





-



I to bi bili filmovi koji su ostavili najveći utisak na mene. Svi su oni pogledani preko neta a sada ne mogu pronaći tačnu godinu izlaska filma A walk to remember,tako da izvinite. :)

10 коментара:

  1. Gledala sam "Never let me go" i "The fault in our stars" i slažem se da su filmovi koje trema odgledati i koje ostavljaju duboki utisam na tebe. Pogledaću i ostale filmove, deluju mi zanimljivo :) <3

    Giveaway - http://modernastreberka.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  2. Nisam gledala nijedan od navedenih filmova, ali ću ih sigurno pogledati. Odličan post, zaista! ♥

    Novi post ---> innisall.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Od svih filmova koje si navela ja sam gledala samo ,,A walk to remember'' i mogu reci da sam bila odusevljena nakon toga :) Sudeci po tvom opisu svi ostali filmovi bi mi se dopali, te definitivno moram da odgledam neki u skorijoj buducnosti. Jako lepo si sve napisala, tako da zasluzujes jedno veliko BRAVO (i mnogo vise od toga) :) <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pogledaj ostale filmove,nećeš se pokajati. Ja ti ne mogu opisati koliko me tvoji komentari čine srećnom. Hvala ti :)

      Избриши
  4. Super ti je post! :) Ja se uvijek dvoumim kakav film pogledati tako da mi ovakvi postovi super dođu. :D

    itsnina23.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Zainteresovala si me za ovaj Creed, idem pogledati. Super post, možeš posjetiti moj blog i zapratiti me :) http://mimicaa27.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши