недеља, 15. мај 2016.

10 days until Blog's birthday | Q and A



Ima već godinu dana kako sam zakoračila u ovaj magični svet blogovanja. Doživela sam puno uspona i padova. Bilo je puno trenutaka kada bih jednostavno poželela da mog bloga nema. Bilo je puno situacija u kojima sam ga htela obrisati. Ali nisam. Jer mi je nešto govorilo da ne mogu to učiniti. Neka sila u meni se na sve moguće načine trudila da me spreči u tim namerama. Govorila je da sam napokon pronašla nešto u čemu uživam i da je sada najnepogodniji trenutak da odustanem. I prvi put u svom životu,poslušala sam srce a ne mozak i donela sam ispravnu odluku. Nisam odustala. 






Sa ponosom mogu reći da sam puno toga naučila u proteklih godinu dana. Postala sam drugačija,promenila način svog razmišljanja i puno toga naučila o sebi ali i drugima. Kao da je juče bio dan kad sam prvi put sela za kompjuter i otkucala svoj prvi post. Sećam se koliko sam ga puta samo pročitala,koliko sam ga puta prepravila i razmišljala o tome da li da ga objavim ili ne. Sećam se kad sam dobila prvi komentar,prvog čitaoca i prvu pohvalu. Sećam se prvog posta sa dvocifrenim brojem komentara. 




Sve je bilo tako čudno. Sam nastavnik srpskog jezika je bio šokiran jer je moj talenat toliko napredovao. Jednostavno,od kad sam napravila ovaj blog,stalno nešto kucam po telefonu i kompjuteru ili pišem po školskim sveskama razne ideje o postovima. Moj život je dobio smisao. Jer je blog na neki čudan način,postao sastavni deo mog života. 





Sada,postavljejte mi  pitanja na koja ću odgovoriti tog famoznog 25. maja. Možete postavljati razna pitanja. :)

13 коментара:

  1. Jako je lepo što se toliko trudiš oko bloga i što nisi odustala od njega :)
    Uzgred, prva slika je prelepa :)
    Samo nastavi tako :)

    NEW POST -----> LITTLE BOX OF HAPPINESS <-----
    FOLLOW ME ON INSTAGRAM

    ОдговориИзбриши
  2. I meni je blog odavno postao sastavni deo zivota.Inace,vidi se da mnogo ulazes u svoj blog! ♥

    ОдговориИзбриши
  3. Drago mi je da nikada nisi odustala. :) 💜 Pitanja:
    Kako si saznala za blogovanje?
    Koji je bio povod otvaranja tvog bloga?
    Koje su mane, a koje prednosti blogovanja? :)

    eslyisworldview.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  4. Pratim te bukvalno od prvog posta na blogu,i zaista ti se divim i kako pišeš a i kako razmišljaš.Razlikuješ se od svih tinejdžerki tvojih godina.Evo pitanja za Q&A:


    1 Šta misliš o vezama sa 13/14 godina?
    2.Šta misliš o Ruži Rupić?
    3.Koji je tvoj komentar kada bi videla devojku sa kilo pudera,u miniću sa ombre izrastkom do ušiju?
    4.Omiljena trgovina?
    5.Omiljena blogerka?
    6.Cedevita ili Coca Cola?

    Eto,trudila sam se da pitanja budu što originalnija ☺.

    mywonderland-xoxo.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Odlican post! Jako je lijepo to sto ne odustajes od bloga i sto ti je sastavni dio zivota. Evo mojih pitanja za Q & A:

    1. Omiljena zivotinja?
    2. Sta ti je hobbi?
    3. Treniras li nesto?
    4. Omiljena tema za pisanje postova na blogu?
    5. Kako si se odlucila da pises blog?
    6. Ziva VS Ljeto?
    7. Jesen VS Proljece?
    8. Koje je boje tvoja cetkica za zube?
    9. Najveca vrlina?
    10. Najveca mana?

    To je to, btw i na mom blogu ima Q & A

    lejlaleca.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. hey dear, your blog is really cool)))) follow4follow?
    kisses from Ukraine :-***
    maliovanka.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. Koliko si visoka?
    Omiljeni TV program?
    Sta bi volela da budes kad porastes?
    Koji fon imas?
    Omiljena pesma?
    Omiljeni bend?
    Omiljeni blog?

    ksenijinkutak1.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  8. Mesto na koje odlazis kada si tuzna?
    Omiljeni slatkis?
    Duga ili kratka kosa?
    Crno ili belo?
    Da li si ikada bila zaljubljena?

    To je to od mene <3!

    ОдговориИзбриши
  9. Kad pre je proslo godinu dana, prosto ne mogu da verujem :) Vidis da se zaista isplatilo sto nisi odustala, a ja iskreno ne znam sta bih radila bez tvojih postova :D
    Evo i nekih pitanja:
    1. Sta te inspirise u zivotu?
    2. Omiljeni ukus sladoleda?
    3. Sta ne volis da vidis na drugim blogovima?
    4. Omiljeni citat?
    5. Da li pises tajni dnevnik?
    6. Osobina koju najvise/najmanje volis kod sebe?

    ОдговориИзбриши
  10. Unaprijed ti želim sretan blogorođendan, zaista si zaslužila svaki pregled i člana. :)

    Pitanja:

    1. Da li imaš kućnog ljubimca?
    2. Što planiraš raditi tijekom ljeta?
    3. Koji je tvoj omiljeni sport?
    4. Na čiji bi koncert voljela otići?
    5. Omiljeni grad?

    itsnina23.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  11. Hi dear! Your blog is very nice, So I following you now (n. 81). Follow me back please?
    Have a nice day! Kisses!

    http://myspaceofbeautybygiada.blogspot.it

    ОдговориИзбриши
  12. jako slatko :D

    sretan rockas blogu

    http://alafolie-toinsanity.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  13. Evo mene opet haha :D Ovaj put zelim samo da te obavestim da sam te nominovala za jedan tag, pa ako zelis pogledaj :)

    http://neramisic.blogspot.rs/2016/05/the-miranda-sings-award.html

    ОдговориИзбриши