четвртак, 21. април 2016.

Outfit Post / Magic in the sky | April 2016




Zdravo ljudi. Posle jako puno vremena opet sam ovde. Nisam mogla naci slobodnog vremena za novi post,a i kad bih ga pronalazila i pocela pisati postove oni ne bi bili dovrseni ili dobri zbog manjka vremena i inspiracije. Iscupala sam malo vremena i odlucila vam pokazati slike koje su slikane pre tri / cetiri dana. Bio je zaista divan dan. Nosila sam kratke farmerke iz H.M , crnu majicu koja se ne vidi na slikama ( sa natpisom - Magic in the sky ) , plavi blejzer preko i moje omiljene starke. Nemam jos puno toga dodati. A uskoro vas ocekuju puno bolji i kvalitetniji postovi. Uzivajte !












Majica - Unknown
Farmerice H.M 
Blejzer - Unknown
Patika - Convers





10 коментара:

  1. Outfit je predivan 😀.

    mywonderland-xoxo.blogspot.com --pogledaj😍❤❤❤

    ОдговориИзбриши
  2. Divan outfit! Starke su preslatke! ♥

    innisall.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Predivan outfit, a i slike su super <3 Uzgred, ja sam objavila collab post :)

    www.neramisic.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Prelijep outfit! Slike su zanimljive, samo ti preporucujem da za sledeci outfit post slikas vise slika. Ovo pogledaj kao savjet.

    lejlaleca.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala. Stvarno sam na brzinu slikala ovaj outfit i nisam stigla da uslikam više slika. Hvala tebi na divnom savetu. :)

      Избриши