петак, 01. април 2016.

Jesam li zaista toliko drugačija ?



Često sebe nazivam izrodom. Iz čistih razloga jer smatram da se puno,što po ponašanju tako i po izgledu,razlikujem od mojih vršnjaka. Na ovu ideju sam došla sasvim spontano,pa dok mi je inspiracija prisutna da krenemo !








--



Prva stvar koju ne radim,jer smatram da sam premlada za to jeste - šminkanje. Negujem ja kožu lica,ali koristim samo razne kreme i labelo. To je meni dovoljno. Mrzim kod ovih generacija,što jednostavno devojčicu od 10 godina,na ulici vidiš u rozoj haljinici i papučama,sa ajlajnerom i karminom. Gde je tu mozak ? Mislim ono,imaš tako malo vremena da se baciš na taj pod i uprljaš cela. Imaš tako malo vremena da gledaš crtiće i piješ toplo mleko pre škole. A šta ti radiš ? Žuriš da odrasteš ? Zašto ? Jednostavno je. Deca uvek žude za nečim što nemaju,ne primećujući ono što poseduju. To shvate tek kad ovo drugo izgube. Uživaj u detinjstvu,imaš ceo život da lice prekriješ bojama. 



Nešto najbitnije ovim generacijama,jeste. Odeća. Čiji potpis nose na odeći,toliko i vrede. Ja nisam jedna od njih. Ako mi sad banete na vrata,videćete me u sivoj trenerci i  širokoj dukserici. Sve je to kupljeno u nekom butiku. Ne,ne piše ni H.M ni Zara. Ne znam,verovatnoća je da je marka totalno nepoznata,ali pogodite šta ? Nije mi bitno. Ja kupujem u buticima,nije me sramota da sa majkom odem do pijace i tamo kupim majicu ako mi se dopadne. Naravno,ko ne voli one velike prodavnice ? Kupujem i tamo. Na kraju krajeva i ja sam cura. Samo mi to nije bitno. Nosim široku i udobnu odeću. To je moj stil. Ne stojim pola sata kraj ogledala,ne isprobavam sve stvari pre nego što odlučim šta da obučem. To  sam ja. Onaj ko me iskreno voli,voleće me u trenerci,isto koliko i u haljini. 






Spomenula sam u nekom od prošlih postova,da sam opsednuta muškim parfemima. Uvek kad prođem kraj nekog parfema u prodavnici,pumpicom naprskam sebe i krenem. To mi je opsesija. Znači,više ćete me obradovati ako mi poklonite muški parfem nego ženski. Takva sam. Furam taj neki fazon,koji ni sama ne razumem. 

Kad smo kod muških stvari,posle parfema moj favorit su i muške dukserice. Nisam ih do sada nosila,jer bi glupo izgledalo ali kunem se da ću kupiti jednu,prosuti na nju pola muškog parfema i spavati  u njoj. To je moj san. Uvek su mi se muške dukserice činile tako slatke,privlačne i neodoljive. 


Mrzim,mrzim i mrzim. Mrzim to što svaki,prokleti,trenutak ljudi zabeleže kamerama. Zašto ? Da bi ga učinili besmrtnim. Time što taj trenutak činite 'besmrtnim ',vi ga samo uništavate. Zagrlila sam brata. Kako divno. Ali moram ga opet zagrliti,i zamoliti mamu da nas slika,kako bi objavila sliku na Instagramu i napisala da imam najdivnijeg brata na svetu. Vidite  ? Vi sami uništavate te trenutke,ponavljajući ih. Više nisu tako posebni. Nisu vaši ako ih podelite sa polovinom škole. 







Kad izađem napolje,ponekad se potrudim da 'zaboravim' telefon. Pobogu,izlazim napolje kako bih se videla sa drugaricama,popila sok i popričala sa njima. U čemu je fora izaći napolje,otići u kafić,kupiti sok ili kafu i petnaest minuta fotografisati to kako bi svi ljudi mogli videti da si ti bila u tom i tom kafiću i da si upravo i to popila. Svi zgrabe telefone,poziraju i slikaju se,te odmah na Instagramu možete videti opise kako im je to bilo najbolje veče. A to najbolje veče je upravo proteklo u tim slikanjima...



Ako me računate kao damu,da vam odmah to izbrišem iz glave. Ja nisam dama. Ne volim nositi haljine,skupe ženske parfeme i tonu šminke. Po nekom savremenom opisu,ja sam tip osobe koja glumi huligana. Svakog četvrtka,petka ili srede pošto su ovo dani kad Zvezda obično igra,možete me naći ispred TV sa čvrsto stegnutim pesnicama. Ja to jednostavno volim. To je moja strast. Znam tonu navijačkih pesama napamet i pevam ih ne obazirući se na psovke u njima. Šta god vi pričali za te navijače,da su huligani i klošari,ja njih razumem. Oni su bukvalno samo malo srećniji od mene,jer imaju mogućnost da te utakmice prate uživo. Nikad neću reći ništa loše o njima,makar se oni potukli hiljadu puta. 
To je njima u krvi. Oni se bore za ono što vole.







Nemam odgledanu niti jednu modnu reviju ili pročitani neki modni časopis. Ja imam svoj stil i ne zanima me da li je taj odevni predmet bio prošle godine u modi ili nije nikada. Meni jednostavno to stoji i ja to volim i nikava Kajli Džener ili Kim Kardašijan neće odlučivati o onome što ću ja nositi.



Za razliku od mnogobrojnih svojih vršnjaka,čitam. Čitanje je moja strast. Iako se možda i ne uklapa sa opisom buntovnice,opsednuta sam čitanjem. Pročitala sam puno više romana za svojih 13 godina,nego što su moji vršnjaci videli.



Imam par kilograma viška. Da,priznajem ono što bi svaka normalna devojka u ovo vreme krila. Evo,ja ne krijem. Imam nekoliko kilograma viška i ne stidim se toga. Nisam držala niti dijete,niti sam pokušavala postati anoreksična zbog toga. To je moj život. Ja ne krivim sebe zbog toga. Bilo je puno drugova iz škole koji su jednostavno upirali prstom u mene,ali mene te njihove reakcije nisu ni zabolele. Niko im nije kriv što su navikli viđati anoreksične devojke svuda. Ja nisam takva. Pojedem i sendvič,palačinke ili hamburger. Mada umereno. Ali jednostavno je,život je stvarno suviše kratak da bih ga provela izgladnjavajući sebe. Moja težina nije nešto preterana,a za mojih 170 visine i neprimetna je.









---

To bi bilo to. Ovo su otprilike stvari koje mene izdvajaju od mojih vršnjaka. Nadam se da će se neko pronaći u bar jednoj od ovih,jer sam stvarno počela misliti da sam izrod. Volim vas :) 

17 коментара:

  1. Slžem se.I evo moja rođaka ima osam godina a stavlja ajlajner i maskaru.I znam da mi sad nećeš verovati ali da :).Divan post,sve je to realno.Ono brate,danas na velikom odmoru u školi devojčice su se sat vremena slikale i pozirale,a našle su se da bi se družile..To za muške dukserice,ja sve uzimam od brata,i više ih volim nego ženske.. xD.

    mywonderland-xoxo.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da. Sve je to pomalo žalosno jer su deca gotovo izgubili svoje detinjstvo.

      Избриши
  2. Devojko ti si mene oduševiila,najbolji post! Slažem se sa tobom,jako si iskrena i to mi se posebno sviđa!Imam 15 godina,šminkam se,izlazim...oblačim se kao žensko itd,itd..ali u prvom mahu svako bi pomislio da sam huliganka,tačnije da se ponašam kao huliganka,ali nije me briga.Ja sam JA i ne mogu se promeniti ako me voliš prihvatićeš me takvu.Kad' izađem sa drugaricama,nikada nismo uzele telefon u ruke,nismo izašli da slikamo šta naručiomo i ubacimo na insta i napišemo 'ble'a' tu smo kako bi pričale i provele se.Nisam od onih da sve mora biti markirano,jer su me roditelji učili da se ne gleda sa materijalne strane,a takvo je i moje društvo,normalni su.Kao što kaže drugarica 'Bolje mi je da kupim kod kineza 5 majica za 20e nego jednu markiranu za 20e. ☺ Raspisala sam se,stvarno imam još puno toga napisati ali...


    http://natalijabeauty.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Baš si me oduševila ovakvim komentarom. Drago mi je što si u takvom realnom i dobrom društvu,jer je to retkost danas..

      Избриши
  3. Koliko iskrenosti!!!Potpuno se slazem sa tobom.Kada vidim devojcicu od 10,11 godina nasminkanu kao da ce upravo izaci na crveni tepih smuci mi se zivot.Mislim stvarno...Veoma smo slicne i ja obozavam Zvezdu i obozavam da citam.Prosto to su moje dve opsesije.Odlican post,odusevljena sam!!!♥

    http://tiannafashonandstyle.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je što si se pronašla ovde. Samo nastavi biti ono što jesii.

      Избриши
  4. Super post,drago mi je da si toliko isrena prema nama hehe :) u nekim stvarim se podosta slazem sa tobom i drago mi je da tako zrelo razmisljas,a uostalom uopce nije lose biti drugaciji(kao sto i slika kaze hehe) :)
    http://beautyshapes3.blogspot.hr/2016/03/rewiew.html

    ОдговориИзбриши
  5. E ovo je fenomenalan post. 👏👏👏👏👏
    Zaista uživam kada čitam svaki koji si ti napisala. ❤ I ovo je, naravno, odlična tema. ❤
    E sada, zavidim ti što se toliko razlikuješ, i ne bojiš se da to pokažeš. ❤ Takođe sam jedinstvena što se čitanja tiče, do sada to nisam skrivala, ali mislim da ću morati.. Današnje društvo ili ne prihvata drugačije, ili se klanja drugačijem. Ako si drugačiji u smislu nosiš naočare, nosiš protezu, 'mnogo' čitaš, imaš par kila viška, nećeš biti prihvaćen i neprestano će te odgovarati. Ako si drugačiji u smislu da nosiš najpoznatije modne marke, da se svaki dan po tri sata šminkaš za školu, da nemaš nokte već kandže, da ponižavaš one koji su drugačiji na drugi način, onda ćeš biti faca i niko te neće pipnuti. :/ Još jedan problem današnjeg društva. :/ ❤❤❤
    <3333333333333333333333333333333333

    eslyisworldview.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da. Postoji puno problema u ovom današnjem društvu. Biti drugačiji,znači da se izdvajaš iz mase. Da si poseban. I toga se ne treba stideti. Čitanje je tvoja strast i nemoj to skrivati. Kako kažu,uvek su gori za boljima lajali. E tako je i sa čitanjem.

      Избриши
  6. Oduševila si me ovim postom, zaista! Odlično razmišljaš i svaka čast na tome! Ostavila si me bez teksta. nastavi ovako da pišeš, želim ti puno sreće! ♥

    Pogledaj moj blog i učlani se ako želiš -> innisall.blogspot.com (ja sam se u tvoj već učlanila)

    ОдговориИзбриши

  7. Amazing post, dear! :) Do you want to follow each other? If yes, please follow me with GFC and Google, instagram, write a comment
    and I follow you back :)

    With love.
    Diana.
    http://www.mirandabeautyworld.com/

    ОдговориИзбриши