четвртак, 10. март 2016.

Ja i moji prvi pokušaji pisanja..





Bilo je negde leto 2014 godine. Bila sam gotovo zaluđena čitanjem priča na raznim stranicama na fejsbuku. Nije bilo sekunde,da nisam držala tablet u rukama i visila na tim mnogobrojnim stranicama. Bila sam Directioner,pa tim je i moja opsesija bila i opravdana. Čitajući te priče,došla sam na ideju da i sama napišem nešto. Dobijala sam sve više i više inspiracija iz sasvim običnih stvari. Otvorila sam prozor na kompjuteru i jednostavno. Počela zapisivati sve što bi mi palo na pamet.




 Nisam ni obratila pažnju,a prvi deo,kojim sam se tada ponosila a sada shvatam da i nije bio toliko dobar, bio je gotov. Zamolila sam admina jedne stranice,da objavi moju priču. Ubeđivala sam ih i molila oko mesec dana. Znam,da je ta stranica imala preko 3.000 lajkova i objavljivanje moje priče na toj stranici,značilo je za mene jedno. Uspela sam. I napokon,momak je pristao da objavljuje priču. Videvši prvi deo na njihovoj stranici,bila sam oduševljena. Naravno,pod mojom molbom,ime autora bilo je anonimno. Priča se zvala Whellbarrows. Ova reč zapravo nema prevod,ili ga ja ne znam,ali mi je tada delovala savršeno. Radi se o devojci koja se probudi u nepoznatoj sobi. Kasnije,shvati da je zapravo u školi za veštice. Kroz upoznavanje sa profesorima,časovima i borbama sa vampirima,ona polako shvata da je njen život u normalnim okolnostima bio čista laž. Pokušava saznati istinu o svojim pravim roditeljima,ali u školi gde čak i zidovi imaju uši,to neće biti tako jednostavno. Smrt drugarice,ljubav prema profesoru i razne prepreke koje mora preći,dovode je do pitanja : Da li je zaista spremna da to uradi ? Prošavši kroz vrata čarolije,njen se život menja iz korena. 







Raspisala sam se malo. No,ova je priča meni  značila puno. Jednostavno,dane sam provodila kraj tog kompjutera i visila na toj stranici čitajući komentare i gledajući lajkove. Sada,kad je skoro dve godine,ne pišem i kad priča nije dobila ni svoj kraj,mislim da je zaslužila da bar dobije svoje mesto ovde. Ovo je uvod,koji sam ja tada napisala i koji je za dva dana skupio preko četrdeset lajkova. Zamolila bih vas,da pročitate i da ostavite iskreno mišljenje jer. Pa možda se u meni probudi ta devojčica koja je i pisala ovu priču  :) Ovako je izgledao taj uvod : 

 " Cuda se vrlo retko dogadjaju.Imati krila,magiju i moci..to je deo crtaca i nestvarnog sveta.A sta ako ta magija postoji u stvarnom svetu?Sta ako je ona oko nas? Sta ako oko nas postoje ljudi koji raspolazu magijama? Da smo deca,poverovali bi u ovo bez imalo razmisljanja..Ali i sama pomisao na udaljeni zamak koji je skola vesticama koji se svaki dan bore sa vamprima.Izgleda ne moguce.
NISTA NIJE NE MOGUCE!

Igra zabranjene ljubavi..ona ucenica..on profesor..ljubav ne moguca..
Koliko god se trudio on nece moci obuzdat svoje osecaje prema njoj.Iako je ona samo njegova ucenica..ona je njemu sve.
Ona,vrlo mlada,on ce postati nesto sto najvise voli.Ali sa njim pazljivo..U ovom svetu i zidovi imaju usi! "







To je to. Volim vas :)




10 коментара:

  1. Prica se cini veoma zanimljivom.I ja sam veliki Directioner i potpuno razumem tvoju opsesiju.Pre sam znala po ceo dan da citam price o njima na fejsbuku,wattpadu...Uvod je veoma dobar i nadam se da ces ponovo poceti da pises ♥

    http://tiannafashonandstyle.blogsport.rs


    ОдговориИзбриши
  2. Mislim da je priča bila izvrstna.Odličan post.


    http://ameliabelieveme.blogspot.ba/ -Na mom blogu je debata,o nastavničkom odnosu prema učenicima,pa bi mi mnogo značilo kada bi je pročitala:)

    ОдговориИзбриши
  3. Ja još uvek pišem priče, ali na malo drugačiji način. :) U fb grupama 'pišemo i čitαmo priče' postavljam svoje ideje kada želim i pišem delove. Ako te to još uvek interesuje, ne moraš da tražiš adminima da to urade. :) Inače tvoja priča mi se jako dopada, volela bih da je pročitam, ako odlučiš da je postaviš, pa makar i bez kraja. :) <333333333333333333333333333333333

    eslyisworldview.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da,čula sam za te grupe i bila sam član slične. Razmisliću o tome. Inače hvala :)

      Избриши
  4. Kao i uvek predivno napisano :) Svaka ti cast na izboru naslova za tvoje postove, uvek su jako originalni <3 Nominovala sam te za Liebster Award, a vise o tome mozes pogledati na mom poslednjem postu :)

    www.neramisic.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Pričica veoma zanimljivo počinje...volela bi da nam otkriješ još nešto o njoj...
    I ja sam te kao i Nera nominovala za The Liebster Award...ali nema veze :D...

    http://modernastreberka.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши