среда, 17. фебруар 2016.

Noćna rutina | collab post sa Katie !

Na početku da vam se odmah zahvalim na predivnim komentarima na prošlom postu. Nemate pojma koliko mi ti komentari znače. Plakala sam kao beba dok sam ih čitala i ne mogu vam opisati ono što sam u tim trenutcima osećala. Inače odgovorila sam na svaki komentar,pa možete pogledati ako želite. 
Za danas imam jedan collab post,koji radim sa našom dragom,Katie sa bloga,Katie little corner. Izvinjavam se i njoj,jer je post trebao biti objavljen juče. Ja sam totalno zaboravila i kasnim. I užasno se osećam zbog toga.
Nadam se da ćete uživati onako kako sam i ja dok sam pisala ovaj post.  I izvinjavam se što slike nisu moje. Nisam imala vremena da fotografišem.





Ja sam inače uvek prva smena,pa ću svoju priču započeti od trenutka kad se završi serija koju redovno pratim,a to vam je negde oko 18.00. Inače reč je o seriji,Domaćice sa Bosfora,koju redovno pratim jer učini da mi se raspoloženje popravi i nasmeje me. 



Nakon odgledanih epizoda,ustajem iz topline svog kreveta i odlazim u sobu,kako bih prelistala knjige i naučila gradivo za sutra. Uvek učim od 18.00 do 20.00,jer tada imam dosta vremena i odmorna sam,te je to nekako pravo vreme za učenje. Uglavnom,samo prelistam i obnovim lekcije koje trebam odgovarati sutra. To nije deo dana,kojim bih se baš pohvalila. 



Nakon učenja,odlazim u kuhinju. Inače ogladnim od učenja,pa spremim neki topli sendvič ili samo uzmem neki čips ili grickalice. Imam taj neki običaj,da pogledam epizodu neke domaće serije sa ujakom. Tako da,pojedem užinu uz komične epizode koje su mi uvek smešne. 









To uglavnom traje do 21. 00. Zavisi o kom je danu reč.Ako je ponedeljak u pitanju,odgledam kviz sa dedom. Inače moj deda ne propušta kviz- Potera,pa mu ja uglavnom pravim društvo. Četvrtkom ili petkom,uglavnom gledam košarku. Sada uveliko traje Evroliga,a ja sam opsednuta Zvezdom,tako da ne propuštam ni jednu utakmicu. :) 




Sat kasnije me ponovo možete videti sa knjigom u rukama,kako bih ono naučeno ponovila. Nakon toga,spremam knjige i usput poslušam neku pesmu. Imam običaj da odeću spremim uveče,kako bih ujutru izbegla stajanje ispred ormara pola sata.  Spremim odeću i obavim ličnu higijenu. Sat uglavnom otkucava 23.00 dok sve ne bude u savršenom redu.



Zavisi od raspoloženja. Ako imam volje,pogledam epizodu THE ORIGINALS serije,a ako mi nije do toga,samo navijem alarm na telefonu i...Laku noć. 

14 коментара:

  1. Divan post! Rutina nam i nije mnogo slična, ali nema veze, drago mi je što smo uradile collab. Bez brige, ja sam svoj post napisala ranije, zato što u utorak nisam bila kod kuće :D

    katieslittlecorner.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti,i meni je zaista drago. Pade mi kamen sa srca,kad sam pročitala ovo. :)

      Избриши
  2. Odli;an post, baš mi se sviđa. :)

    http://iwanttobehappybydanica.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  3. Rutine nam nisu nimalo slične. :D
    Ali je post sam po sebi odličan, lepo i jasno si sve opisala i baš mi je bilo zanimljivo da čitam, najviše volim rutina postove.:) <333333333333333

    eslyisworldview.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  4. I tvoj post,kao I post Katie je predivan.Divno pišeš.Učlanila sam se u tvoj blog,pa bi mi mongo značilo,kada bi mi uzvratila:)
    http://ameliabelieveme.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  5. Odlican post.Imamo veoma slicnu rutinu.I da i ja sam opsednuta Zvezdom tako da te potpuno razumem ♥
    http://tiannafashonandstyle.blogspot.rs


    ОдговориИзбриши
  6. Sviđa mi se post, izgled bloga ti je prelijep. :)

    - pogledaj moj blog i učlani se, uzvratit ću https://myblogmything1.blogspot.ba/2016/02/avon-colortrend-maskare-usporedba.html?

    ОдговориИзбриши
  7. Ja isto učim oko 6 do 8, navika jednostavno :')

    http://sbeauty14.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  8. Navika je navika, super post ♥
    Ako želiš zaprati me uzvratit ću
    http://prvipostadress.blogspot.ba/2016/03/trenutrna-korpica-sminke.html

    ОдговориИзбриши