среда, 10. фебруар 2016.

I think,I think #4 - Ne podnosim... ?



Napokon jedan od pravih postova. Nisam bila navikla da se borim sa manjkom inspiracije,pa su mi ovo bili najgori dani. Knjiga na wattpadu je ostala netaknuta i nema novog dela,a blog je mesec dana bio bez ijednog posta. Znači,užasno. Ali napokon sam pronašla isnpiraciju,hvala vam na divnim komentarima na prošlom postu.

 1. Ljubomora

U jednom od prošlih postova izjavila sam da su ljubomorni ljudi,bolesni. I i sada čvrsto stojim uz tu teoriju. Zapravo koja je definicija ljubomore ? Ljubomora,jednostavno,izmisli ono čega nema i uništi ono čega ima. Najveća glupost 21. veka,koja korene vuče,zapravo,iz naše sebičnosti. Ta želja da budemo najbolji,jednostavno,vlada nama. Tera nas da verujemo da smo mi jedino bitni,i da trebamo uništi svakoga ko je na bilo koji način bolji od nas. Ne,nisam ljubomorna ni na koga,jer zapravo,nemam razloga. Svako je poseban na svoj način. On je uspeo izgraditi karijeru,jer je sam vredno radio i trudio se. I šta sad ? Koju korist imam ja,od toga,što ću komentarisati i izmišljati razne budalaštine o njemu ? Nikakve. Da sam i ja radila,izgradila bi karijeru poput njegove. I kraj. Niko mi nije kriv što sama nisam podigla dupe  i vredno radila. Tako da. Ljubomora je najveća glupost 21. veka.


2. Rasizam 



Rasizam. Jedina stvar koju mrzim više od ljubomore. Imam toliku nesreću da živim u svetu gde rayizam  i dalje postoji. Ne toliko koliko je postojao u prošlosti ali ga i dalje ima. Koliko osoba mora biti glupa,da bi nekome sudila po boji kože ? Molim vas,koju prednost imamo mi za razliku od njih ? Naša koža je bela,njihova crna. I šta sad ? Oni su nam smešni ? Pa i mi smo možda njma. Ja volim te ljude. Iskreno,volim ih. Zato jer su drugačiji. Puno drugačiji od ljudi,koje svakodnevno viđam. Zato jer su lepi. I na neki svoj način posebni. I najviše ih volim,zato jer nemam razloga da ih mrzim.









3. Nafuranost



Šta je zapravo nafuranost ? Nafuranost je jedna veoma iritantna stvar,koja se najčešće javlja kod devojaka,ali i kod momaka. To je gadna osobina ljudi,koji misle da su sam vrh sveta i da su svi ostali manje bitni. Zapravo to su osobe,koje vole biti u centru pažnje,koje se vole isticati u upoznavanju. A vrlo često umeju napraviti budalu od sebe,a da to i ne primete.






4.  Facebook



Zašto baš fejs ? Da,i ja sam sebi postavila ovo pitanje. Ranije,sate i sate bih provodila na ovoj mreži. Slikala sam se puno,zašto ? Jer mi je bilo bitno koliko ću lajkova dobiti. Polako mi se život svodio na lajkove,a da to ni sama nisam primetila. Stalno bih refrešovala stranicu,kako bih videla ima li novih lajkova. Zapravo,Fejs nas navodi da zamrzimo ljude koje nikada nismo upoznali. Tera nas da sudimo ljudima po njihovim statusima. A i nije toliko Fejs kriv,koliko je kriv ovaj 21. vek. Nama se život sveo na bockanja i komentarisanja ruđih života. Više nam zapravo nisu bitni oni pravi prijatelji koji su tu bili uz nas. Pa pobogu,ovaj drugi ( koga uopšte i ne poznajem ) mi je lajkovao sliku,a moj prijatelj nije. Normalno da mi je on veći prijatelj. 










5. Vređanje i ponižavanje


Mrzim osobe koje tripuju,da im glava dotače obake i uopšte ne hodaju po zemlji  Oni su iznad svih nas i normalno da daju sebi za pravo da ponižavaju druge. Bez ikakvog razloga,odrede te za metu,njihovih bolesnih spletki. I sama sam bila meta ponižavanja. I i sama znam koliko to boli i koliko je teško nositi se sa tim. Vređaju te jer se razlikuješ. Jer ne spadaš u masu pokusnih kunjića,koje tretiraju kako im je volja i koji im se uvlače u dupe,kako bi dobili pažnju. Zapravo,vređaju te jer si drugačija,jer imaš sopstvene ideje i ciljeve. Jer se ne uklapaš u masu. Nisi bezlična,imaš svoj život. I kad te jednostavno krenu vređati,izgubiš volju za životom. Stalno imaš neki osećaj da si tehnički višak i da nigde ne pripadaš. A oni,dobiju par minuta pažnje jer spuste nekoga. Dobiju par minuta pažnje u društvu,jer su spustili mene. A nemaju pojma,da su time što su spustili mene,još više spustili sebe. Teško onome koji mora drugog spustiti da bi sam sebe uzdigao. Ili bolje rečeno da bi imao iluziju da se izdigao. Jer izdaš nekoga zbog par minuta slave,u društvu gde je sad brat za brata. A za par minuta,brat na brata. 



-----


To je to. Inspiracija mi se povratila i spremila sam puno postova. :)







18 коментара:

  1. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  2. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  3. Vratila si se, a mislila sam da nećeš nastaviti. :)
    U ovom postu bilo je puno tema, uglavnom loše osobine ljudi i mane današnjice, o svakoj si zasebno i opširno dala mišljenje, koje je zaista realno i istinito. :)
    Jedva čekam nove postove. :) <33

    eslyisworldview.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  4. Evo, stvarno sam bez teksta! Sve što si napisala je potpuno tačno! U poslednje vreme bežim od osoba koje su ljubomorne i zavidne i boli me što je među njima jedna osoba koju sam smatrala jako bliskom prijateljicom. Vređanje i ponižavanje, posebno preko društvenih mreža, će uvek biti prisutno, ali jako je važno da se borimo protiv toga i da se pomirimo sa tim da će uvek biti neispunjenih ljudi kojima je jedini cilj da nas povrede. Žao mi je što se iz dana u dan ovaj svet pretvara u loše mesto, gde smo više nezadovoljni nego zadovoljni. :/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jao,Anja. Hvala ti na divnom komentaru. Žao mi je što si se susrela sa takvim osobama. A 21. vek,nas sve više čini željnim za onim što nemamo,ne gledajući ono što zapravo imamo. :)

      Избриши
  5. Sve pohvale za ovaj post! Zaista super napisan, i u potpunosti se slažem sa tobom sa svime što si napisala!

    http://iwanttobehappybydanica.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  6. "Jer ne spadaš u masu pokusnih kunjića,"
    o BOŽE.Znaci ovo je totalno istina.Iskreno drago mi je sto si se vratila i sto ponovo imas inspiraciju :) Post je ... no coment.Sta reci?Ovo sto si napisala je potpuna istina.Danas je samo bito da imas sve drustvene mreze,sto vise lajkova,da se ulizujes u dupe onima koji su *ahem-ahem* navodno' bolji.Danas je bitno biti jedna glupa kopija,kao da je zabranjeno biti ono sto jesi.Devojcicama je npr. od rođenja nametnuta roza boja,a decacima plava.Ovo nije neki globalni problem,ali jeste problem.Od rođenja se naređuje da svi moraju biti isti,devojcice =roze,decaci=plavo i tacka.Ali ne samo ovaj primer,mnogo vise ,žene moraju da budu domacice a muskarici neki tamo 'bitni ' ljudi.I sad ovo prelazi u feminizam.Ali sta ces,danas je 21 vek takav.Ali ostaje nam bar nada u bolje sutra,jer nada umire poslednja.

    dreamer-ana.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ana,stvarno si me rasplakala ovako divnim komentarom. U potpunosti se slažem sa tobom. Od rođenja nam je nešto nametnuto. Nametnuta su nam pravila kojima se moramo služiti. To je tako. Ali ipak nadajmo se,kao što si ti rekla :)

      Избриши
  7. Ja prosto ne znam sta da kazem, svaka cast devojko <333 Stvarno ti se vratila inspiracija i to se vidi, mnogo mi je drago zbog toga :) Ti si toliko lepo napisala ovaj post da sam imala osecaj kao da si neki profesionalni pisac. Slazem se sa svime sto si napisala. U 5. delu sam se totalno pronasla, posto sam i ja bila meta ponizavanja tako da potpuno razumem ono sto si napisala. A nazalost, danas je mnogo tinejdzera koji vredjaju druge osobe. Vise ne mozes da prepoznas ni pravog prijatelja, tuzno ali istinito. U mom gradu, rasizam se primecuje na svakom koraku, gde ode ovaj svet :( Sve u svemu, tebi svaka cast na ovako predivno napisanom postu i zelim da te inspiracija prati i u narednim postovima :) <3

    www.neramisic.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja definitivno nemam reči. Ovo je tako divan komentar. Najbolji koji sam dobila od kad sam počela sa blogovanjem. Žao mi je što si bila meta ponižavanja. Ali istina je da će to uvek biti prisutno. Hvala ti još jednom na ovom komentaru. :)

      Избриши
  8. Nznm sta da kazem, vidi se da si se posvetila ovom postu i zasluzujes sve pohvale!
    Uclanila sam ti se na blog pa se nadam da ces mi uzvratiti!!! <3

    Chocolatemuffin555.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  9. Pronašla sam se u curama poput tebe <3 Divan blog i teme!
    Imaš novog pratioca
    http://modernastreberka.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  10. Fenomenalan post! Sve što si na pisala u potpunosti je tačno i slažem se sa tobom! Trebalo bi češće da pišeš ovakve postove! ♥

    Molim te, isčlani se i ponovo učlani u moj blog kako bi i dalje primala obavještenja (promijenila sam link) Mnogo bi mi značilo! ♥

    ОдговориИзбриши