недеља, 07. фебруар 2016.

10 omiljenih citata #2

Evo i mene. Jedva docekani raspust je tu. Provodim ga kod sestre,a manjak inspiracije je veliki problem. Jednostavno,nemam inspiracije. Visim i na Tumbleru i svugde,ali nema je. Mucim muku i oko jedne recenice ali i cinjenica da vec mesec dana nema nista novog na mom blogu je uzasavajuca. Pa,sam izdvojila citate koje volim,kako bih bar objavila jedan post.





" Tuzno je kako mozemo da se raspadnemo na hiljade komadica,a da niko ne primeti. "


"Ponekad se stvari koje najvise zelis,ne dese. A ponekad,stvari koje najmanje ocekujes,se dese. Sretnes hiljade ljudi i niko od njih te stvarno ne dotakne. A onda sretnes jednu osobu i tvoj zivot se zauvek promeni. "


"Naviknes se da nekog vise nema u zivotu. Naviknes se da svi odlaze. Naviknes se da ce te ljudi izneveriti. Naviknes na sve. Najgore su navike. "






"A price kruze i kada nema nicega ."


"Ugusila se u recima koje nikad nije izgovorila i utopila u mislima koje nikad nije podelila .|"


" Nocas gledam u zvezde. Pitam se sta je sudbina,drhtaj u grudima i Zemlja vecito zeljna za suzama i bol sto obuzima..."




"I just get tired of this town,tired of these people."


"Fake people don't surprise me anymore,loyal people do."






"Don't judge my choices without understanding my reasons."


"Pusis? Umres. Pijes ? Umres. Volis ? Umres. Lazes ? Umres. Zivis ? Umres. Radi sta god hoces. Na kraju svi umiremo. "



----

To je to. Molim se Bogu da mi inspiracija pokuca na vrata,a ako se to desi ocekujte malo bolji i veci post. Volim vas :)

16 коментара:

  1. Neki citati su me rasplakali...
    Desi se ponekad, da nemamo inspiracije, 'kreativna blokada', hahah :D. Ovaj post je sasvim uredu, i čekamo te dok ti se ne vrati inspiracija! :) :) <333

    eslyisworldview.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  2. Neki citati su me rasplakali...
    Desi se ponekad, da nemamo inspiracije, 'kreativna blokada', hahah :D. Ovaj post je sasvim uredu, i čekamo te dok ti se ne vrati inspiracija! :) :) <333

    eslyisworldview.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  3. Lep je blog ali vidi se da nisi bila bas skoncentrisana, svi imamo crne trenutke, bez ljutnje. Uclanila sam se na tvoj blog jer verujem da mozes bolje, zelim ti vise srece kad bides pisala sledeci blog. Pozz

    Chocolatemuffin555.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Slusaj,blog ti je divan,a ti stvarno imas dara za pisanje.Nadam se da ces uskoro izaci iz te blokade :) Sto se tice citata,sta reci 1 se meni deio vise puta i potpuno se pronalazim u njemu.I u drugima.Svejedno,meni je ovaj post bio odlican,jos jednom želim ti sve najbolje da izađes iz te blokade :))
    Btw,imam #1 Q&A na mom blogu,pa ako želis postavi mi neko pitanje :D

    dreamer-ana.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Divni citati, jako emotivni...
    Učlanila sam se u tvoj blog, verujem da će ti se inspiracija uskoro vratiti. :)

    Nova sam u blogosferi, pa pogledaj moj blog ako želiš. :)
    http://iwanttobehappybydanica.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  6. Hello I'am Chris !
    I suggest you to publicize your blog by registering on the "directory international blogspot"
    The "directory" is 30 million visits, 199 Country in the World! and more than 22,000 blogs. Come join us, registration is free, we only ask that you follow our blog
    You Have A Wonderful Blog Which I Consider To Be Registered In International Blog Dictionary. You Will Represent Your Country
    Please Visit The Following Link And Comment Your Blog Name
    Blog Url
    Location Of Your Country Operating In Comment Session Which Will Be Added In Your Country List
    On the right side, in the "green list", you will find all the countries and if you click them, you will find the names of blogs from that Country.
    Imperative to follow our blog to validate your registration.Thank you for your understanding
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/
    Happy Blogging
    i followed your blog, please follow back
    Best Regards
    Chris
    ++++++++++++++

    ОдговориИзбриши
  7. Kako mi se svidjaju 3 i 4 citat,jaako su emotivni i nekako kao da opisuju zivot..
    uclanila sam se u tvoj blog,uzvrati ako hoces :)
    Beauty world

    ОдговориИзбриши
  8. Istina je da su navike najgore, mrzim ih, donele su mi hiljadu problema u zivotu. Probaj da nadjes inspiraciju u nekim filmovima, romanticnim I tinejdzerskim.
    Zapratila sam te pa ako zelis uzvrati. I moj novi post je na blogu pa ako zelis pogledaj :)
    http://missbabybluelove.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши