субота, 02. јануар 2016.

Moja savršena Nova Godina :)

Odrastala sam uz Novogodišnje filmove,kojima je moja porodica bila zaluđena. Gledajući scene u kojima se otvaraju pokloni,pišu pisma i kače čarape oko kamina,počela sam misliti da je moja Nova Godina jadna za razliku od nekih. Pomešala sam film i zivot,mada nesvesno. Razmišljala sam o drugim ljudima,o njihovim proslavama i bivala sve tužnija. Kako oni mogu,a ja ne ? Zašto se ja ne probudim u 05. 00 i ustanem jureći niz stepenice kako bi proverila poklone ? Zašto ne okitim celu kuu svetiljkama ? Zašto nikad nisam stavljala zvezdu na vrh jelke ? 









Moja Nova Godina,izgledala je...mnogo jadnije od onih koje sam gledala. Sto,pet osoba za njim. Muzika se čuje u pozadini,dok mama nosi pečeno pile i stavlja ga na sred stola. Deda ga seče,baka dodaje još puno,puno jela. Svi imaju osmeh na licima. Ne mogu provaliti da li su sretni, a ako i možda nisu vešto to skrivaju. Sijalice na jelci trepere,petarde se čuju s vani. Tužno pogledam ka mestu ispod jelke,te ugledam paketić pun slatkiša. Jedan. Samo jedan. Spustim pogled. Zašto ja nisam u nekom filmu ? Zašto ne mogu imati Novu Godinu kakvu svi imaju ? 






Izađem iz kuhinje,sa izgovorom da moram do kupatila. Odem do svoje sobe,te stanem kraj prozora. Pogledam u nebo koje je sijalo nekim čudnim sjajem,dok su ga vatrometi ukrašavali. Otvorim prozor. Udahnem zrak pomešan raznim mirisima,kao i onim onim koji su petarde ostavljele za sobom. Zapahne me hladnoća. Pogledam ka komšijinoj kući. Nema novogodišnjih sijalica,čak ni svetlo u kući ne gori. On čak nije ni budan. Uzdahnem. Polako počnem vraćati film. Dole,mene dole čeka porodica koju ovaj čovek nema. Dole,čeka me toplina majčinog zagrljaja i užitak bakine kuhinje. Dole,dole me čeka MOJA NOVA GODINA. NA MOJ NAČIN. Zatvorim prozor te siđem dole. Otvorim vrata kuhinje,a neki val sreće me obuzme.Pogledala sam oko sebe. Tu su bili ljudi koje volim,ljudi koji mi svakog dana ulepšavaju život. Pored mene nalazila se jelka,okićena raznoraznim ukrasima.  Miris piletine širio se kuhinjom,dok se u pozadini čuli glasovi sa televizora. Okrenem se. Božični film. Velika jelka. Pokloni. Ali da li bi ti ljudi bili zaista srećni u stvarnom zivotu ? Kad bi se ugasile kamere ? Bez napisanog scenarija ?  Kad se njihove prave porodice pojave tu ? Sa svim tim poklonima i tom jelkom,da li bi bili srećni ? Tada sam shvatila da nije do mesta,niti do bilo cega,do osoba je.







Okrenula sam se  oko sebe. Ja sam bila srećna. Veoma. Jako. Sve je bilo čarobno. Ljubav. Sreća. Uzbuđenost. Sve se to osećalo u vazduhu. Počela sam se smejati. Glasno. Onako iznenada. Ali svi su mi se pridružili. Tada,osetila sam tu povezanost. Ovo je bila moja Nova Godina. Nova Godina na naš način. Onako,jednostavno a opet prelepo.


 Jer u našoj porodici,Nova Godina se proslavlja srcem. Zeljom. Proslavlja se nadom za jos bolje sutra. I moja Nova Godina,nije savršena. Ona je nešto više od savršenstva. 


-----------

I na kraju zelim vam srecnu i uspesnu Novu Godinu. Sve vas puno volim i hvala vam na predivnoj godini !  :)

25 коментара:

  1. Divan post i stvarno si me dirnula u srce!♥Potpuno si upravu,nije do materijalnih stvari,nego do ljudi koje volimo...i koji nam znace ...♥
    Stvarno divan post,i toliko puno emocija i iskrenosti u tako malo teksta.Svaka cast stvarno ♥Takođe,Srecna Nova Godina!
    dreamer-ana.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Oduševljena sam! Jedan od najlepših postova koje sam čitala. Divno zaista!

    ОдговориИзбриши
  3. Drago mi je da si srecna docekala Novu godinu :) <3
    Post je divan, napisala si ga srcem i to se vidi :)

    ОдговориИзбриши
  4. Jako lepo si opisala ovo!!!
    Ponekad je stvarno ovako i meni se nekad činilo da je moja Nova Godina užasna,ali svako slavi na svoj način!

    Flyovanje.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Divan post, predivno napisan :) Izabrala si sjajne slike <3

    www.neramisic.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Sve si predivno napisala. Imaš odličan blog!
    xoxo ♥

    ✨ forever-blogm.blogspot.com ✨ - ako zapratiš moj blog javi mi u komentarima kako bih ti mogla uzvratiti :)

    ОдговориИзбриши
  7. amazing you have a blog dear!
    I really like it here, your appearance
    and how you write, really very good.
    I really like this blog, I have to you
    small question, can agree on follow for follow?
    I like to be in touch with amazing blogs
    really inspire me :)
    kisses from Poland!
    ayuna-chan.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  8. Super post, sviđa mi se i tvoj cijeli blog :) Ako želiš posjeti moj blog i prijavi se za giveaway koji je u tijeku :* http://fdiarybyz.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  9. Svidja mi se tvoj post puno! Volela bih da posetis moj novi blog I slobodno komentarises, takodje sam te zapratila pa ako bi ti uzvratila bilo bi super . Kisses

    missbabybluelove.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  10. Очень интересный и красивый пост!
    Жду в гости!

    http://alinatheone.blogspot.ru

    ОдговориИзбриши
  11. Na mom blogu si pobedila u kicenju jelke, pa pogledaj. :)

    http://worldarounyo.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  12. Divan post.
    Postala sam clan tvog bloga ako zelis uzvrati.
    http://aleksandrascorner.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши