среда, 16. децембар 2015.

I think,i think # 3 - Sta ja zelim za Novu Godinu ?

Zaista mi je zao ljudi. Nisam pisala mesec i vise,ali kao sto svaki bloger ili jutjuber moze potvrditi,nisam imala puno vremena za pisanje a ni inspiracije. Kazu da je decembar mesec koji ima vise kontrolnih nego dana i pogodite sta - Totalno su upravu ! Jedva drzim oci otvorene,ali sam ipak sela da napisem ovaj post.  Moram vam se iskupiti,za moje katastrofalno i krajnje neodgovorno ponasanje,pa ce ovaj post  biti nadam se jedan od boljih. !









Sta ja zelim za Novu Godinu ? Moja porodica je,od kad znam za sebe,bila i suvise realna i nikada nije dopustala zivot u snovima.Znate,tesko je gledati namrstena lica svakodnevno. Pa izuzev Nove Godine. Tad smo svi na okupu i zbog toga je ovaj praznik moj omiljeni. Bar jedan dan u godini,gde su svi nasmejani,srecni i otvoreni za mastu i sanjarenje. Ne,nisam bila od onih devojcica koje su pisale pisma Deda Mrazu i ostavljale ga ispod jelke u nadi da ce dobiti to sto su unutra napisale. I ne,mama mi nikada nije igrala ulogu Deda Mraza te mi kupovala poklone i stavljala ih ispod jelke. I nisam takodje odrastala uz tajanstvene price o Deda Mrazu koji ulazi kroz dimnjak,dok ga na krovu cekaju irvasi. Znala sam samo pricu o coveku iz bajke,sa belom bradom i brkovima koji ispunjava decje snove. Oduvek mi je mama pricala ovu pricu,te sam od malena znala da je Deda Mraz samo izmisljeni lik te se nisam nikada susrela sa razocarenjem u vezi njegovog postojanja. Pa iz ovoga mozete zakljuciti da moje detinjstvo nije bilo sjajno. Niti bajno. Ali nije u tome poenta. Nikad nisam dobila lutku,komad odece ili knjigu,uvek bi mi deda ispod jelke ostavio poklon pun slatkisa. I to je meni svake godine izmamljivalo osmeh. Unutra nije bilo onakvih slatkisa kakve vi sad zamisljate. Niti Oreo,niti Milka niti ista slicno. Oni obicni slatkisi. I ja nikada nisam zelela nista vise. Bilo mi je dovoljna cinjenica da je deda to MENI kupio,i znala sam da je svaki slatkis tu deo njegove ljubavi prema meni,deo ljubavi coveka koji mi je zamenio oca.I jos uvek dobijam ovakve paketice od njega i svake godine se iznova obradujem. Previse mi to znaci.  








    Nisam pisala pisma Deda Mrazu sve do svoje 9. godine. Tad sam unutra pozelela telefon. Ali to pismo nikada nije poslato,vec je ostalo ispod jelke. No ono ionako nije bilo napisano kako bi ga moja majka uzela i kako bi vec sledeceg jutra dobila telefon. Ne,to je vise bio moj nacin da nekome kazem svoje zelje. U noci Nove Godine citala sam to pismo porodici,sa napomenom da ja ne zelim telefon. I ne,nisam ga dobila. Sledece godine u mom je pismu,stajala zelja da mi Deda Mraz pokloni dve knjige, Igra Prestola kao i Harija Potera. Zamislite jedanaestogodisnjakinju sa tim knjigama. Ali ja sam oduvek zaljubljena  naucnu fantastiku. Te knjige su zauzele mesto u tom pismu jer sam puno cula o njima i htela sam ih procitati i opet nisam to dobila. Sve dok mi ove godine drugarica nije pozajmila Harija Potera a ujak nije kupio Igru Prestola. Prosle godine je to bila karta za 1D koncert,ali i zelja da Deda Mraz posle malo svoje carolije kada ljudi zaborave svoj put i pravac,svoju humanost i kada naprosto pocnu gubiti niti koje ih povezuju. Citajuci to pismo shvatila sam koliko je karta za 1D koncert,totalno nebitna do ove druge zelje. 










   Ove godine nemam nijednu drugu zelju,osim da moja porodica ostane slozna,da mi baba i deda ostanu zdravi kao do sada, da mi brat od tetke proslavi svoj prvi rodjendan i ima najsrecnije moguce detinjstvo. Ove na prvi pogled sitne zelje,zapravo su jace i osecajnije od bilo koje materijalne. Jer vremenom,dok odrastamo shvatamo da se sreca i ljubav ne mogu meriti sa nicim. Sto smo stariji nase zelje postaju sve manje ali jace. Polako shvatamo da se matetijalne stvari ne mogu meriti sa onim malim,sitnim koje se kriju u nasim srcima. Tako da ce moje pismo ove godine,sadrzati samo gore navedene stvari. Jer mi zaista nista nije vaznije niti potrebnije,od ljubavi moje babe i dede,osmeha brata od tetke koji svakog dana nauci neku novu stvar i da toga da mi porodica ostane jaka i slozna kao uvek. Iako moje pismo nikad nece procitati niko do moje mame,bicu zahvalna Bogu ako uslisi moje molitve, i poslusa reci koje cu promrljati 31.12 kad sat otkuca ponoc i Nova Godina nam zakuca na vrata.









Moram se na kraju zahvaliti vama na savrsenoj godini,svaki vas komentar probudi je u meni sve vecu i jacu zelju,da nastavim raditi ovo. Bez vas,ja bih idalje bila ona stidljiva devojcica koja nije imala pojma o svetu koji se krije van njene sobe. Znam vas sve,i iako vi to sigurno ne znate,pojedinacno volim svakoga i svakoga od vas pratim. Ucinili ste da mi ova godina bude najbolja,i hvala vam svima do neba/

27 коментара:

  1. Predivan post. Jako si me dirnula ovim postom.
    <3

    ОдговориИзбриши
  2. Super post,slike su divnee.. Imas zanimljive želje :)

    Btw uclanila sam se kod tebe,pa se nadam da ces uzvratiti :)

    beautyshapes3.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
  3. Hi, great blog I love it :)
    can agree on follow4follow?
    I like to be in contact with the great blog :)
    Greetings from Poland!
    ayuna-chan.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Great post!

    Do you want to follow each other?
    If you do please let me know in the comments of my new post : http://staliaisbae.blogspot.ba/2015/12/dont-let-me-go.html so I can follow you back! :)

    Hope you have a great weekend! xx

    ОдговориИзбриши
  5. ovako,po prvi put sam na tvom blogu...nisam sigurna koliko imaš sada godina,kako sam izračunala možda oko 14 ? Ovako,jako je bitno shvatiti neke stvari,neki ljudi to prekasno shvate,ti si to jako rano shvatila i nekada će ti se činiti da te niko u tvom životu ne razumije i vjerovatno ćeš nekada plakati zbog svog života zamišljenog na osnovu tuđeg...zapravo jako sličiš meni,ni ja kao mala nisam vjerovala u D.M jer iskreno ,moji to nisu baš obilježavali,a ni meni iskreno nisu dopuštali..zapravo ovo je bilo kao da čitam svoj život,jer i ja sam imala baš isti takav kao ti,nikada nisam bila puna igračaka ..nikada nisam mogla razmaženo doći svojima i reći : Želim tuuuu stvar..Ali sada mi je drago da nisam,vjeruj mi kada budeš stara koliko i ja,shvataćeš sve više i više,nemoj dozvoliti da ti djetinjstvo koje nije bilo dobro uništi cijeli život,nemoj živjeti u traumama,jer ja bih jako voljela s tobom popričati,imam osjećaj da se osjećaš kao ja,samo što ja to rješavam na drugačiji način,jer sam donekle starija...nemoj misliti da ti želim loše,samo želim reći koliko si sretna što si takva osoba,ja sam sretna što nisam materijalista,i vjeruj mi iako živiš među materijalistima,uvijek si posebna..jer ,mene nikada nije nakon tog mog djetinjstva obradovao poklon,ali kada mi neko kaže lijepu riječ,budilo je u meni novu nadu..imam osjećaj da ovo tvoje ime na google računu toliko toga krije,i isto tako imam osjećaj da se ja vrtim ukrug pokušavajući tebi reći šta zaista želim...nemoj misliti negativno nikada u životu,jer vjerujem da si ti osoba puna boja,koja mora da pusti taj svoj svijet mašte napolje,čak i ako su ti roditelji oni koji žive previše u stvarnosti,nikada ne odustani od onoga što jesi,jer to te čini posebnom,a to svoje loše djetinjstvo,napiši na papir,ja vjerujem da je tebi predodređeno da budeš umjetnik,pa i budi to <3 želim ti sve najbolje u novoj godini,i da jako mi se viđa toj blog,pogotovo ovaj uvod (tekst) ,to sam definitivo i ja ,mogle bismo jednom pisati ,mislim da si ti genijalna osoba ;)
    iamforeverdirectioner.blgospot.com
    emma

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. JA NE ZNAM. Ema,ja ne znam sta da kazem. Jedino sto znam jeste da placem. Ja placem. Toliko sam srecna sto me neko razume. Sto na ovom prokletom svetu ima jos dobrote. Naravno da cu stupiti u kontakt sa tobom. Ja jednostavno nemam odgovor na ovaj komentar. Hvala ti do neba ! :)

      Избриши
  6. Super ti je post draga, sve pohvale. Uclanila sam se na tvoj blog jer si super. Uzvrati ako hoces ;)

    lejlaleca.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. Dakle, ostala sam bez teksta. Zaista si me odusevila postom. Ne znam sta da kazem, zaista!

    Posjeti moj blog i uclani se na njega :-) http://alwaysbepositiveee.blogspot.com/ Ja na tvoj vec jesam :-)

    ОдговориИзбриши
  8. Prosto sam morala da dodam ovo. Potpuno te shvatam.I ja sam ranije imala tako nege, djetinjaste zelje. Sada jedino zelim da moja porodica bude ziva i zdrava i da budemo srecni. To je jedino sto cu ja pozeljete ove godine.

    ОдговориИзбриши
  9. Great post.
    would you like to follow each other on Google Friend connect and google +?
    let me know if you follow me and i will follow you back.
    www.tomntins.com

    ОдговориИзбриши
  10. Одговори
    1. Hvala ti Saro. Ja ne znam. Ubili ste me ovim komentarima. Ovaj blog je moje malo carstvo i ti si ga jednostavno poboljsala. Drago mi je sto neko ima takvo misljenje o meni i mom pisanju. Prijavicu se za to takmicenje. Privukla me je tema :) Hvala ti. Hvala i hvala :)

      Избриши
    2. Аутор је уклонио коментар.

      Избриши
    3. Аутор је уклонио коментар.

      Избриши
  11. Ou, potpuno te razumem što se tiče vremena. Baš mi se svidja ovaj post, dosta lepo pišeš, nekako, potpuno intelektualno, a opet ne zamaram se dok čitam već mi je jako zabavno. Odgovorila sam na tvoj komentar, možeš pogledati :)


    Smoothieglam.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  12. Odlican post draga <3
    Ako zelis uclani se na moj blog, pa se javi da uzvratim <3
    amnafashiondiary.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши