уторак, 10. новембар 2015.

Ne mogu ziveti bez... ? ( beauty proizvodi )



Svaka devojka ima one proizvode koji su joj neophodni,i za koje se toliko vezala da ih ne zeli promeniti (a da naravno to nije pasta za zube ) . 



  • Labello Lip Butter - Malina 




Prvi proizvod i definitivno najbolji po meni jeste ovo labelo od maline. Dobila sam ga na poklon od tetke i bila sam presrecna,jer sam ga svugde trazila. Miris mu je savrsen i cesto me omami pa umem i da polizem usne. Proizvod koji toplo preporucujem,i koji mi je dosta pomogao jer sam imala problem sa ispucalim usnama.








  • Lak za nokte u jarko crvenoj nijansi


Znam da sam ovaj lak kupila u nekoj prodavnici,ali se ne secam gde ni kada. Lak je dosta star i ne pise nista na njemu,tako da ne znam ko ga ili gde proizvodi. Jarko je crvene boje i na noktima izgleda odlicno a i pakovanje mu je preslatko.







  • Greenline - krema za ruke  

Ovaj mi proizvod nije toliko pomogao da ga sada hvalim ali malo jeste. Inace imam ispucale ruke,a ova mi je krema dosta pomogla protiv toga dosta je masna i jako lepo mirise. 





  • Giordani Gold - Oriflame

U ovaj sam se parfem zaljubila cim sam ga videla ! Znaci ljudi presavrseno mirise i miris mu je dosta jak tako da se slabo i trosi !  Sve preporuke za njega.









-------------


Ovde ima jako malo proizvoda,jer sam neke ostavila za favorite oktobra koje uskoro ( sa malim zakasnjenjem ) radim !  Volim vas  sve i da oprostite na uzasnoj pozadini za slike ! :*







23 коментара:

  1. Super post. Poseti moj blog.

    emilittleworld.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Super post, i meni su ti proizvodi najpotrebniji ;D
    Pratim te pa možeš i ti mene ako želiš :)

    http://catherinehere.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  3. Sjajan post! Imala sam slicno labelo i slazem se s tobom, odlicno mirisi ali ja ipak vise koristim Baby lips i EOS jer su mi apsolutno savrseni. Dopada mi se boja laka. Za jesen uglavnom koristim malo tamniju nijansu crvene ali ova zarka boja je definitivno must have u bilo koje doba godine. Posjeti moj blog i pretplati se, ako zelis javi i uzvratit cu: beautybyshoppingholicgirl.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti. I ja takodje koristim Baby Lips,a slazem se da je ova boja laka must have ! :)

      Избриши
  4. Sjajan post! Imala sam slicno labelo i slazem se s tobom, odlicno mirisi ali ja ipak vise koristim Baby lips i EOS jer su mi apsolutno savrseni. Dopada mi se boja laka. Za jesen uglavnom koristim malo tamniju nijansu crvene ali ova zarka boja je definitivno must have u bilo koje doba godine. Posjeti moj blog i pretplati se, ako zelis javi i uzvratit cu: beautybyshoppingholicgirl.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
  5. Odlican post,bas mi se svidaju proizvodi a ovo labelo,prepreprefino mirisii haha <3

    beautyshapes3.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
  6. Novi post kod mene pa checkiraj :)
    Vec sam komentirala ovaj post,paa..

    beautyshapes3.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
  7. Nista nisam koristila, ali sve bih zelela da probam. Jako dobar post, slike su lepe i svidja mi se kako si opisala detaljno.

    Ps. Možeš li mi dati tvoje instagram ime kako bih ti se javila u vezi sa geografijom? :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Izvini,ja tek sada vidim komentar. Dacu ti ime instagrama kojeg sam napravila za blog,jer bi privatni zadrzala za sebe :) Cekacu poruku na - justalia123.

      Избриши
  8. Labellovi lip butteri su moji veliki favoriti :)

    ОдговориИзбриши