недеља, 08. новембар 2015.

I think,i think # 2 - Cega se ja bojim ? Kako se nosim sa tim ?

'Iza devojke koja se boji,stoji prica ' - Liam Payne

  
Koji je moj strah i kako se ja nosim sa njim ?















Procitala sam negde da vecina nas ne zivi svoje snove,jer zivimo svoje strahove. Pa to je delimicno istina. Ne postoji covek na ovozemaljskoj kugli koji se necega ne boji. Medjutim,svi strahovi su razliciti. Ne,u ovom postu ne govorim o strahu od zmija,zatvorenog  prostora ili neuspeha. Govorim o mom strahu koji je dosta specifican. Nije klasican niti jednostavan i ja mislim da je zapravo glup.







Nedavno sam procitala knjigu - Krive su zvezde - Dzona Grina i u jednom je poglavlju tacno opisao ono sto ja osecam. Strah od zaborava. Strah da ce sve jednom nestati onako kako je zapravo i pocelo. Strah da me niko nece pamtiti i da cu nestati kao da nikad nisam ni postojala. Strah od smrti.




Bojim se da smrt nije toliko daleka od mene kao sto se cini,da ona moze doci upravo sutra,za mesec dana ili za 10 godina. Da me sutra moze udariti voz,pregaziti automobil ili me pak neko moze sacekati ispred kuce i ubiti. Ta cinjenica da nam je smrt zapravo ispred nosa me ubija. Bojim se. Da se sutra necu probuditi,da ce moji snovi nestati zajedno sa mnom i da ce me vremenom svi zaboraviti.







Zbog toga je smrt za mene strasna rec i ne volim pricati o tome. Svi mi znamo da ce to jednom doci i da ce svaki covek umreti,ali se ipak nadamo da se to nece dogoditi u bliskoj buducnosti. Znam da je moj strah glup ili mozda besmislen ali ja ne mogu protiv njega ?




Koje misljenje imaju psihijatri  o njemu ?


(Pretrazila sam puno sajtova po internetu trazeci odgovore na moja pitanja i nasla sam ih. Samo zelim da napomenem da ja NE KRADEM NICIJI TEKST,VEC DA SAMO ZELIM POMOCI LJUDIMA KOJI IMAJU ISTI STRAH KAO JA JER JE MENI OVAJ TEKST POMOGAO. KAO I NAPOMENA DA OVAJ TEKST ISPOD NIJE MOJ,VEC DA SAM SVE ONO STO SAM MISLILA DA JE NAJBITNIJE KOPIRALA SA TOG SAJTA )


-Strah od smrti predstavlja univerzalani strah koji se javlja kod svakog coveka. On postoji od samog susreta sam pojmom smrti u detinjstvu,kroz adolescenciju i opstaje u odraslom coveku.


Sta karakterise tanatofobiju,odnosno strah od smrti ?


Osobe koje se perzistentno plase smrti razvijaju visok intenzitet anksioznosti  nekada do nivoa panike kada misle o sopstvenoj ili tudjoj smrti. Anksioznost ih prati skoro svokodnevno i ometa ih u obavljanju zivnotnih aktivnosti. Izbegavaju situacije ili informacije koje za tematiku imaju bolest,umiranje i smrt. Treba ustanoviti cega se osoba tacno plasi vezano za fenomen smrti i kakvo je njeno ili njegovo shvatanje smrti. Ono sto je vazno jete prihvatanje smrti kao sastavnog dela zivota,menjanje pogleda na ovaj fenomen.


---------------

Na kraju posetite ovaj sajt ako imate bilo kakvih emocionalnih ili ljubavnih problema -vaspsihijatar.com To je to sto se ovog posta tice. Volim vas ! 

22 коментара:

  1. Obožavam teme o kojima pišeš i uvek me inspirišeš! Moji najveći strahovi su smrt, takođe, i samoća. Mislim da od toga nema ništa gore. Nekako kad ostaneš sam, bez ikoga svog, prijatelja... To je zaista strašno.

    bluebaby204.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Odličaan post, pogledala sam ti sad doostaa postova i stvarno mi se mnogo svidja kako pišeš ,imaš jako zanimljive i originalne teme , i nisi kao ostale ,odmah cu se uclaniti na tvoj blog ,a ako želiš možeš i ti na moj ,značilo bi mi ♥♥♥
    http://smizlica11.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  3. Jednom rečiju ti si K R A LJ I C A! ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

    ОдговориИзбриши
  4. Nisam sigurna da li se još uvek plašim smrti.Ali znam da ne bi trebalo to je kao kad bih se plašila da sunce zadje..Sve u svemu kod svakg je drugačije,neko se plaši više neko manje.

    ОдговориИзбриши
  5. Super post. Nisi jedina, i ja se plašim smrti. Ali to su samo gluposti. Uvek me oraspoložiš postovima. Baš lepo pišeš.


    elilittleworld.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. super post♥Ako zelis poseti i moj blog(i komentarisi ako zelis),pocetnik sam.:)
    https://ilanna07.wordpress.com/

    ОдговориИзбриши
  7. Uvek postoji taj strah od smrti jer niko ne želi da mu se život završi ali ti si ovo odlično napisala ♥ svaka čast :)

    Novi post → lovelifewithemma.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  8. Tvoj blog i tvoj postovi su PRESAVRSENI ! Prvi put sam na tvom blogu i nezimerno mi se svidja.Teme su malo ozbiljnije ali i takvi blogovi su potrebni a ne samo oni os modi i sminkanju! Mislim da si veoma originalana i to mi se jako dopada! Definitivno mi je postao jedan od omiljenih blogova samo posle jednog procitanog posta !! Samo tako nastavi i verujem da ces taleko dogurati ! Svaka cast :)

    MOJ BLOG : girlsstuffblogg.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Anastasija,hvala ti puno. Popravila si mi dan ovim komentarom ! :)

      Избриши
  9. Super post ;')

    Poseti moj blog i uclani se ako zelis http://girlsarestronger.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши