недеља, 04. октобар 2015.

Letnji Favoriti #1

Po prvi put radim favorite ali malo drugacije. Nije rec o sminci ili uopsteno proizvodima koje sam najvise koristila tokol leta vec o knjigama koje sam citala,filmovima... Naravno,radicu i favorite u kojima cu pisati o proizvodima koje sam koristila ali sam nedavno odgledala video Nemanje Vujicica,koji je takodje radio ovakve favorite i ideja mi se dopala. Pa zasto da i ja sama ne probam.

Knjiga - Svi snovi sveta od Tereze Revaj


Tokom letnjih dana dok je vrucina ubijala a drustvo mi pravili komarci,zaista mi je bilo dosadilo da buljim u ekrane TV i kompjutera. Sa obzirom da sam sve one dosadne skolske lektire prolistala,magazine naucila napamet i sve one serije odgledala nisam imala nista sto bi me zanimalo. Kao iz igre pitala sam drugaricu da li slucajno ima neku knjigu koju je procitals i da li bi mi je mogla pozajmiti. Rekla je da ima i predlozila mi neke,a ja sam izabrala ovu jer mi je naslov bio primamljiv. A i sto kazu - Naslov cini pola dela. Nisam se pokajala nimalo iako je knjiga dosta zapetljana i teska za razumiti. Isprepleteno je puno tajni,teskih ratnih prica,puno ljubavi,ratnih posledica i snova. Kako se knjiga blizila kraju,klupko se polako obmotavalo i postajalo je sve zanimljivije i zanimljivije. Ne zelim puno otkrivati o romanu ali ga svakako toplo preporucujem.








Dnevnik Ane Frank - Ana Frank



Znam da ste svi culi za ovaj roman, za Anu Frank i ne sumnjam u to da svi imamo isto misljenje za ovaj roman. Razlicite emicije preplavljivale su me dok sam citala ovaj roman,ali je svakako tuga prevladavala. Jednostavno,ubijala me je ta Anina dobrota. Uvek je mislila na sebe,stalno sanjala svoje drugove i bila jedna od devojcica koju treba pamtiti. Meni se ovog leta pruzila pruzila prilika da uzivam u ovom delu i nisam se pokajala jer sam vreme potrosila na najbolji moguci nacin.









Marija Zezelj,Ruzica Rupic,Andrea Stojanovic,Jana Dacovic,Nemanja Vujicic,Kovalska i Yasserstain


Pretpostavljam da ste svi culi za ova imena i da ste bar jednom odgledali jedan njihov snimak. Mariju Zezelj sam pratila zbog njenih sjajnih ideja i videa koji su me uvek inspirisali,Ruzicu zbog recenzije proizvoda a i sjajnih sajtova koje je preporucivala. Andreu zbog savrseno editovanih videa i jos boljih ideja. Jana je druga prica,ona najcesce objavljuje videe,ima raznovrsne ideje i zaista je sjajna. Za Nemanju Vujicica sam cula od Anje Minic,cini mi se da je ona stavila jedan njegov video u post,decko ima zaista odlicne videe,preporuke za serije i razmatra i kazuje misljenje o temama koje su aktuelne. Za Kovalsku ste verovatno culi,ona snima igrice i meni je to zanimljivo za pratiti a za nju sam cula preko Yasserstaina kog obozavam ! Uvek uspe da me nasmeje i njegovi mi videi poprave raspolozenje uvek.




The Originals - serija



Nemam puno da raspravljam o ovon seriji jer je jos pratim i nisam stigla do kraja ali sve sto mogu da kazem je da je savesena. Ali stvarno. Serija je o vampirima,vesticama,vukodlacima i hibridima. Vise je za ljubitelje naucne fantastike. The Originals znaci Prvobitni,prvi vanpiri u istoriji koji imaju najvece moci i tu su vekovima i vekovima. Ovu seriju toplo preporucujem zaljubljenicima u naucnu fabtastiku ali i onima koji vole odgledati neku ljubavnu dramu i borbu za vlast.







Tri metra iznad neba - film



Ovaj film mi je za mrvicu lepsi zato jer sam ga gledala u drustvu sestre,dok nas je vrucina ubijala. Plakale smo i smejale se ali na kraju nas je malo kraj razocarao. Mislim da ste svi odgledali ovaj filma  a ako niste odmah ga pogledajte jer je to jedna prelepa prica o ljubavi i prijateljsvu.



Teske boje,Merked,Ice, Hales, My friends and other animals,Lovers,You Changed Me,Just Friends i DNA - Wattpad price



Spomenula sam u jednom postu da volim wattpad i dosta sam ga posecivala a o tome dosta govore i ove navedene price gore. A ima ih jos samo ih se ne mogu setiti. Sada ne mogu da se setim devojaka koje su pisale ove price,osim Lorene koja je napisala Ice i Dna,kao i Sofije koja je napisala Lovers,You Changed Me i Just Friends. Citala sam dosta,procitavsi jednu prelazila sam odmah na drugu. Prezadovoljna sam ovim pricama i skidam kapu curama koje su napisale nesto ovako divno.


Eurobasket 2015,Evropsko prvenstvo u odbojci za zene,Wimbldon...


Mnogima je ovo cudno ali ja zaista puno pratim sport. Nema utakmice koju nisam odgledala a Eurobasketom sam bila zaludjena i bodrila sam nasu reprezentaciju do kraja. Iako je moglo sto puta bolje,prilicno sam zadovoljna 4. mestom na tabeli. Sto se tice Evropskog prvensta u odbojci ono se danas zavrsilo ali je moralo naci mesto u favoritima jer sam i njega pratila. Wimbldon sam gledala sa sestrom i secam se da smo pokidale zivce,ali totalno. Pile smo sokove,znojile se i do zadnjeg trena bodrile Novaka.


---
 To bi bilo to za ovaj post!  Rekla sam da odlazim pa sam se ponovo vratila ! Hvala svima koji me prate,volim vas sve. I da,raspolozena sam za collab postove pa pisite u komentarima ako bi neko hteo collab sa mnom. I znam da bi ovaj post bio zanimljiviji sa slikama ali mi je kompjuter malkice pokvaren pa post pisem preko telefona. :)

31 коментар:

  1. Odlican post.Posle ovog komentara sigurno idem da pogledam film i da izguglam knjigu.I ja pratim sport,samo fudbal.I kada sam procitala rec eurobasket mislila sam da se radi o euro bloku haha.

    Ps:otvorila sam blog ali novi i nadam se cu uspeti kao i sa proslim.Ako zelis pogledaj:

    janasdiary777.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala,neces se pokajati :) Eurobaskdt i euro blok? Hahahaha :'D

      Избриши
  2. Odličan post, gledala si sve da obuhvatiš, suuper! :)

    http://dejzi23.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  3. Divan post,obozavam tri metra iznad neba <333

    outfit post na mom blogu:


    tijanaqueenoffashion.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  4. Super post :) Moram da vidim koja je to serija,tvoj tekst me bas zainteresovao :D

    http://oonly4girlss.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  5. Super post slažem se za većinu tvojih favorita. :) <3
    http://mirjanasmagicalcorner.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  6. Simpatična ideja za post, drago mi je što si se vratila. ;)

    Novi post: bluebaby204.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. Baš mi se dopadaju favoriti na ovaj način.Volela bih da zaživi :)
    http://blogofapsycho.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  8. Odlican izbor favorita.

    http://www.adelaacanski.com/

    ОдговориИзбриши
  9. Prelepi favoriti uclani se u moj blog ako hoces<33
    http://anasworld7.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  10. I love this post!!!!
    Would you like if we were to follow each other ? I would be happy . this is my link
    http://loryschannelmakeupandbeauty.blogspot.it/
    kiss
    Lory

    ОдговориИзбриши
  11. Anu Frank sam i ja citala, zaista je to delo vredno paznje, odlicna knjiga!I da svaka cast za opis blog.... :-*
    Uclanila sam se na tvoj blog, uclani se i ti na moj ako ti se dopada!♥
    http://thewhiteandgold.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  12. I ja sam bila zaluđena Eurobasketom kao ti hihihi. :D (:

    http://itsnina23.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  13. Super post,takoder,ja sam ovo ljeto bas procitala do negdje 30. poglavlja Ice hehe,i odlicno mi je too,takoder mi se svida i tvoj post hehe. ;)
    Bas su ti zanimljivi favoriti,i takoder Dnevnik Anne Frank,to mi je jedna od najzanimljivijih lektira..Procitala sam na necijem blogu da volis kada blogeri odgovaraju na Q&A,e pa ja sam odg. na pitanja iz TAGA,pa ak zelis pogledaj <3
    I uclani see! :*

    http://beautyshapes3.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti,nastavi da citas Ice,neces se pokajati ! Istina volim kad blogeri rade Q and A i naravno da cu pogledati :)

      Избриши
  14. Ajme curo bas mi je drago da si procitala Ice ja tu pricu obozavam jer je jednostavno savrsena i procitala sam ju do kraja jos negdje u petom mjesecu *-*
    Ako ti se ta prica svidjela, procitaj Trouble, mogla bi ti se i ona dopasti jer je meni licno mozda cak i bolja. Tri metra iznad neba mi je jedan od omiljenih filmova, a vidim da pratimo i iste youtubere. Dnevnik Anne Frank sam citala za lektiru i bas mi se dopao. Drago mi je da imamo toliko slicnosti. Novi post kod mene: beautybyshoppingholicgirl.blogspot.hr ako se uclanis uzvratit cu :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ajme,hvala tebi na ovako divnom komentaru. Drago mi je sto se slazemo :)

      Избриши
  15. Ajme curo bas mi je drago da si procitala Ice ja tu pricu obozavam jer je jednostavno savrsena i procitala sam ju do kraja jos negdje u petom mjesecu *-*
    Ako ti se ta prica svidjela, procitaj Trouble, mogla bi ti se i ona dopasti jer je meni licno mozda cak i bolja. Tri metra iznad neba mi je jedan od omiljenih filmova, a vidim da pratimo i iste youtubere. Dnevnik Anne Frank sam citala za lektiru i bas mi se dopao. Drago mi je da imamo toliko slicnosti. Novi post kod mene: beautybyshoppingholicgirl.blogspot.hr ako se uclanis uzvratit cu :)

    ОдговориИзбриши