субота, 17. октобар 2015.

5 omiljenih citata + Jesenji Tag

Zdravo ljudi ! Odlucila sam da malo cesce postavljam postove i da budem aktivnija na blogu,s obzirom da imam puno ideja i napisanih postova. Obozavam citate  nasih ali i svetskih knjizevnika i mislilaca. Mislim da citat ima posebnu moc,jer te samo jedna recenica moze potsetiti na pola zivota. Cesto dok mi je dosadno,trazim neke nove citate i ovom prilikom izdvojila sam deset koji su na mene ostavili najvise tragova,motivisali me da nastavim i dali mi volju. 

1. Svako ko je srećan, usrećiće još nekoga - V. Šekspir.


2. Dokle god ima mraka ima i svanuca - Ivo Andric


3. Svako ko je srecan,usrecice jos nekoga - Ana Frank








4. Covek je rodjen da radi,trpi i da se bori. Ko tako ne cini,mora propasti - Nikola Tesla









5. Da sam poštovala sva pravila, nikada nigde ne bih stigla. Merlin Monro



-----


1. Sta volis piti tokom jeseni ?

Tokom jeseni,najvise volim klasicne tople napitke koji mi uvek poprave raspolozenje. Volim piti cajeve,mleko...


2. U cemu provodis dane jeseni?

Uglavnom su to lagane kombinacije tipa trenerka,helanka ili kad-kad farmerice. Mada subotu i nedelju provodim u pidzamj.


3. Kakva je jesen u tvom kraju? 

Ja zivim u mestu gde je jesen kisovita,maglovita i puno hladna. Vreme se cesto menja,ali je ipak jesen moje omiljeno godisnje doba.


4. Kakve lakove najvise volis u jesen?

Ja sam za to da je jesen prava za one zatvorene lakove. Tipa crni,ljubicasti ili crveni. 



Ovim postom otvaram jesenju sezonu postova. Znam da je prekasno ali nemam vremena. Ovaj sam tag nasla na nekom blogu,i uradila sam ga kako bi otvorila ovu jesenju sezonu.





12 коментара: