уторак, 22. септембар 2015.

Q and A - Odgovori na pitanja !

Hej ljudi,najpre vam se zelim izviniti zato jer sam obecala da ce ovaj post izaci pre nedelju dana. Znam,grozna sam. Ali ipak je tu skola,imala sam neke porodicne obaveze i zaista nisam mogla ranije objaviti nista. Zahvaljujem svima koji su postavili pitanja,obradovali ste me komentarima. Pa hajmo poceti :)






1.Koji imas tablet?(spomenula si da ga imas,cini mi se,pa pitam ^-^)

Jesam,spomenula sam da ga imam. Samsung Galaxi Tab 3. Inace to je poklon od tetke.


2. Omiljeni dan u nedelji?

Uglavnom je svima omiljeni dan petak,ali ja kao po obicaju moram biti izrod i izdvojiti sredu kao omiljeni dan. Verujte mi,da me pitate zasto,ne bih znala objasniti.


3.Omiljeni lak za nokte?

Pa,ja sam fakticki opsednuta lakovima i stvarno volim uredne i lepe nokte. Imam zaista puno lakova ali bih morala izdvojiti crni kao svoj omiljeni. Njega sam najvise imala na noktima ovog leta,jer je stvarno divan i lepo izgleda.


4.Omiljeni predmet?

Mene je sve do cetvrtog razreda zanimala matematika,ali cim sam krocila u peti i cim su pocela da se medju brojevima mesaju i slova. Matematika je postala slozenija sa svim tim formulama i teoremama i ja sam jednostavmo ohladila od nje. Iako nastavnika srpskog jezika blagoreceno ne podnosim,moram izdvojiti njegov predmet kao svoj omiljeni.


5. Omiljeni blogovi?

Ovo je posebna tema koju planiram pisati ali odgovoricu na ovo pitanje. Moji omiljeni jesu blog Anje Minic,normalno Janin,Jasmine Di,Elsin  i Unique Yeah.


6. Omiljena frizura?

Pa ja imam veoma dugu kosu,imali ste je prilike videti u postu sa outfitima za skolu. Uglavnom je nosim pustenu,jer sam fakticki zaljubljena u nju,a frizure koje najvise volim raditi jesu zito pletenica ili konjski rep.


7. Omiljeni komad odece?


Ja najvise volim nositi patike. Zaljubljena sam u njih i obicno me mozete videtu u starkama. Ljubicaste koje trenutno imam mogli ste takodje videti u outfitima.


8. Omiljeno jelo ?


Izrod opet nastupa sa odgovorom da to nije niti pica niti hamburger a niti pomfrit,vec pohovano belo meso. 


9. Sa koliko godina si prvi put sela za kompjuter?


Isla sam u drugi razred i imala osam godina,kad smo konacno kupili kompjuter. Secam se da sam bila opsednuta jednom igricom Coco Girl,koju sam stalno igrala.


10. Omiljeni film?


Moj omiljeni film jeste Krive su Zvezde,ali ne mogu a da ne izdvojim i Tri metra iznad neba,kog sam prvi put gledala sam sestrom ovog leta.








11. Omiljena serija ?

Ja obozavam da gledam serije,uglavnom vikendom ili preko raspusta. Gledam americke,ali ponekad pogledam i neku tursku. Izdvojila bih seriju American Horor Story ali i seriju Sezona Visnje koju trenutno gledam.


12. Da li si gledala Los Serano ?

Ne,nisam.


13. Zasto se zoves Neko Nebitan,kad si svima koji prate tvoj blog bitna,a meni si jedna od omiljenih blogerki?

Pa,hvala Jano. Ovako,nisam htela otkrivati svoje pravo ime i licne podatke,pa mi je ime Neko Nebitan samo palo na pamet. Inace su mi uvek govorili da sam Nebitna i da cutim,pa je tako i nastalo moje ime na blogu.

14. Kako pises tako predivno?


Naslusala sam se ovakvih pitanja,zaista puno. U cemu je stvar? Morate voliti ovo sto radite,razmisljati dovoljno dugo o temi o kojoj zelite pisati i onda kada sednete za kompjuter reci ce same izlaziti iz vas. 


15. Kako je ovaj post ovako divan?


Hvala ti na pohvali.


16. U cemu pronalazis inspiraciju i ko te podstakao da pises svoj blog ?


Pa zapravo,pravljenje bloga je bio moj skolski zadatak. Blog je bila tema o kojoj smo raspravljali cele godine. No to je za mene bilo nesto potpuno novo i mislila sam da moras pisati o jednom te istom,i stalno ponavljati iste naslove. No,zasluzna za ovaj blog koji sada imam jeste blogerka koju verovatno znate,nasa draga Elly.



17. Da li u dopisivanju koristis skracenice npr. Jbg,wtf (sta je za jelo)...?


Koristim ih  i to jako cesto,uglavnom u dopisivanju sa prijateljima,jer moja mama sve tumaci pogresno.


18. Koliko posto imas baterije na telefonu?


Telefon mi se malopre iskljucio,i jos ga nisam ukljucila da se puni :D


19. Da li imas instagram?


Instagram imam,ali je to samo za ljude koje poznajem.


20. Koje postove najvise volis da pises a koje da citas?


Sto se pisanja tice najvise volim raditi outfite iako ih nemam mnogo. Volim pisati postovo o nekim temama o kojima sam bas dugo razmisljala jer jednostavno volim deliti svoje misljenje o necemu. A sto se citanja tice,takodje volim postove o favoritima i naravno volim citati one BTS postove.


21. Koliko vremena dnevno provodis ispred racunara?


Pa,iskreno trudim se da sto manje vremena provedem za racunarom ili sa telefonom u rukama. No to je fakticki ne moguce,zbog brojnih obavestenja,jer sam skoro na svim mrezama aktivna. Trudim se da ne ispadne da mi je telefon u rukama vise od sat vremena. 


22. Volis li da citas knjige i koja ti je omiljena?


Ne da volim,obozavam. Poklonite mi knjigu za rodjendan,i vecni ste mi duznik. A omiljena knjiga jeste Tereza Revaj Svi snovi sveta,i Igra Prestola -Dzordz R. R. Martin.


23. Omiljena drustvena mreza?


Za sada je to instagram.


24. Gledas li reality show i sta mislis o njima?


Ne pratim  ih sada,ali sam pre nekoliko godina,dok sam bila mladja gledala farmu. Tada je naravno bila normalnija nego sada. Sada se pri samoj pomisli da pocnem da je gledam,zgrozavam. Na meni zaista nije da ocenjujem nesto,ali da podrzavam takvo nesto,ne.


25. Kakve zanrove filmova najvise volis?


Obicno gledam tinejdz filmove,jer su mi trenutno oni najinteresantniji. Ali naucna fantastika je naucna fantastika *-*



26. Omiljene pjesme ?


Pesme koje sam najvise slusala ove sedmice jesu : One Direction - Drag me Down,Story of my life i Steal my girl, Taylor Swift - Blank space, Dzenan Loncarevic - Kazino, Cvija - Ne placi. Ne mogu se setiti ostalih..


27. Najdraza emisija?


Pinkove Zvezdice i Vise od igre. Obozavam sve sto je vezano za decu.


28. Kako su tvoji prijatelji reagovali kada su culi da si napravila blog?

Hoces li mi verovati ako ti kazem da oni ne znaju sta je blog? Nastavniku je trebao celi cas da im objasni,i oni idalje ne znaju.


29. Imas li kucnog ljubimca?

Ne,nazalost.


30. Najdraza boja?


Crna.





31, Omiljeno godisnje doba ?


Iskreno i nemam omiljeno,iz razloga sto smatram da je svako carobno na svoj nacin.


32. Omiljeni predmet u skoli?

Navela sam gore da je to srpski jezik.


33. Kuca ili stan?


Stan.


34. Da li bi pre izabrala da zivis na planini ili na moru?


Ja vec zivim na planini,tako da je moj izbor more.


35. Kako se zove film koji je na tebi ostavio najjaci utisak?



Krive su zvezde.


36. Imas li simpatiju ?


Trenutno,nemam.


37. Nutella vs. Euro- crem?

Kakvo je to pitanje? Nutella je ljubav najveca!


38. Imas li fobije od duhova?

E,u ime svete nutelle,Elsa. 



39. Omiljena serija ?

American Horor Story .


40. Volis li cokoladu?


Naravnooo :D


41.   Da  li kontas da pises 100 puta bolje od mene a samo se ponizavas time sto mi svaki dan pricas  da si nula pored mog bloga?


Tvoj je blog za mene uvek bio ispred svih,i uvek ce biti najbolji.


42. Omiljeni blogeri ?


Anja Minic,Jasmina Di,Jana,Unique Yeah i Elsa.


43. Sta blog mora da ima da bi se uclanila ?


Razliciti blogovi mi privlace paznju na razlicite nacine. Vi samo budite orginalni,zabavni i uzivajte u tome sto radite! 


44. Da li si htela da prestanes da pises blog?


Da i to nekoliko puta ali ne brinite takvo se nesto nece desiti.


45. Tvoj posao iz snova?


Direktor Birbeck koledza. Masta moze svasta.



46. Da li imas BFF?

Imam.


47. Omiljena boja ?


Crna.



48. Sta bih volela biti kad porastes?


Jos razmisljam o tome.



49. Nike ili Adidas?

Nike.


50. Torte ili kolaci?

Torte. Njami,njami !


51. Da li imas brata ili sestru?


Ne,jedinica sam.


52. Kako se zoves?


Nastavite me zvati Alia,jer stvarno ne bih da otkrivam svoje ime.


53. Omiljena pesma?

One Direction - Drag Me Down.


54. Volis li da citas? Koji ti je omiljeni zanr?


Da. Naucna fantastika.


55. Da li si gledala PLL i koje misljenje imas o toj seriji?


Ne,nisam.


56. Kako si dosla na ideju da otvoris ovaj blog?


To je bio moj skolski zadatak a mozda sam malcice bila ljubomorna na blogerke cije sam blogove citala.



57. Koja ti je omiljena serija,a koji film?


American Horor Story a film Krive su zvezde.












58. Volis li skolu i ucenje uopste?


Nije da sam opsednuta skolom,ali volim ucenje.






24 коментара:

  1. Odlični odgovori :)
    http://fashionawakebyb.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  2. Ti si jedno predivno bice.
    u ime svete nutelle ne znam sta reci

    ОдговориИзбриши
  3. Hahaha i ja isto obožavam ahs!! I jedna od omiljenih pesama drage me down definitivno. Odlični odgovri na pitanja!!
    svetjednedevojke.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Sviđaju mi se tvoji odgovori na mnoga pitanja i hvala što si odgovorila na moja!

    Novi post: bluebaby204.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Ajme, ja sam u tvojoj listi omiljenih blogova. Baš sam happy zbog toga. Hvala i pusaaa!


    New post on UniqueYeah !
    uniqueyeah.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Divan post :)

    http://jfashionlover.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  7. Dosta smo slicne:) lijep post<3
    Posjeti moj blog ako želiš:)
    http://lmpositiveworld.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  8. Odličan post! Pinkove Zvezdice također obožavam.☺

    Ukoliko želiš baci oko i na moj blog. Pusa!!

    http://mybeautyamazon.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  9. Hahah,matematika i srpski,isti slučaj kod mene. :D

    http://blogofapsycho.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши