четвртак, 10. септембар 2015.

Q and A + Kako je blogovanje uticalo na mene?

Od dana kad sam napisala i objavila svoj prvi post,moj se život mogu reći bar mrvicu promenio. Taj prvi post objavljen je u maju i sada i nisam baš zadovoljna njim i verovatno bi ga napisala mrvicu drugačije. Ali to je početak. Iskreno, nisam se nadala takvoj podršci i dobrošlici koju ste mi priredili iako moj sledeći post nema neki uspeh, Q and A me je oduševio kao i reakcije na outfit koji sam radila. Osetila sam da tu pripadam a vasi komentari samo su me sve više uveravali u to. Celo sam leto provela kraj kompjutera pišući i planirajući postove. Uradila sam i svoj prvi collab post sa predivnom Jovanom,ciji sam iskreni fan bloga. Upoznala sam prekrasne blogerke,poput Jasmine,Isidore,Milice... Njihove blogove redovno posećujem. Trudila sam se da vam najbolje što mogu predstavim - Back To School. Ljudi zaista ste predivni i koliko god ja pričala kako vas volim,nikad vam se neću uspeti zahvaliti. U sklopu BTS postova radila sam još jedan collab sa Delilah,čiji vam blog iskreno i od srca preporučujem. U svoj ovoj priči ne mogu a da ne spomnem Janu,koja je moj blog izdvojila kao svoj omiljeni vec dva puta i čiji blog redovno pratim. Kroz sve te pustolovine,moj se život menjao. Izgradila sam donekle svoje samopouzdanje,počela verovati da se snovi ostvaruju kad u njih čvrsto verujemo i blog je bio prva stvar u koju sam verovala. I uspela sam. Izgradila sam svoj mali svet. Prekjuče mi se javila blogerka Milica Mitrović koju verovatno svi znate sa predivnim tekstom koji me je gotovo rasplakao. Devojka je zaista predivna,dala mi je zaista predivne savete i preporučila mi da napišem knjigu. Za ovo treće nisam sigurna ali sve u svoje vreme... Zelim reći da sam upoznala puno novih prijatelja,saznala puno o nekim stvarima o kojima nisam imala pojma,doživela da dajem savete novim blogerkama i na kraju krajeva postala zrelija osoba. Moji su tekstovi iz dana u dan sve bolji i bolji i razlika se vidi od mog prvog posta pa do ovog. Čitaoce koji su učlanjeni u moj blog,smatram porodicom. Svi su oni deo mog života i poprave mi dan. Nema ih mnogo ali su za mene vredniji od bilo čega na svetu...

---------

Ljudi,odlučila sam da opet uradim Q and A. Radila sam ga u junu ali sada želim ga uraditi kada imam vise čitaoca. Pa sve što vas zanima,pitajte. Odgovori na Q and A,dobićete u sledećem postu koji najverovatnije izlazi u nedelju.Volim vas. :)

27 коментара:

  1. 1.Koji imas tablet?(spomenula si da ga imas,cini mi se,pa pitam ^-^)
    2.Omiljeni dan u nedelji?
    3.Omiljeni lak za nokte?
    4.Omiljeni predmet?
    5.Omiljeni blogovi?
    6.Omiljena frizura?
    7.Omiljeni komad odece?
    8.Omiljeno jelo?
    9.Sa koliko godina si prvi put sela za komp?
    10.Omiljeni film?
    11.Omiljena serija?
    12.Da li si gledala Los Serano?
    13.Preko kog programa si pravila banner?
    14.Zasto se zoves Neko Nebitan kad si svima koji prate tvoj blog bitna,a meni si jedna od omiljenih bloggerki?
    15.Kako pises tako predivno?
    16.Kako je ovaj post ovoliko divan?
    17.U cemu pronalazis inspiraciju i ko te podstakao da pises svoj blog?
    18.Da li u dopisivanju koristis skracenice npr. Jbg,Btw,nmg,wtf(sta ima za jelo),..?
    19.Koliko posto imas baterije na telefonu XD?
    20.Da li imas instagram?

    To su bila sva pitanja,neka su rtd.Btw divan post razumem te u potpunosti,ti svakim postom napredujes sto se tice pisanja..Ne bi me cudilo da postanes pisac ili nesto slicno :) ;)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Devojčice,koliko još planiraš da me iznenađuješ? Jano,stvarno hvala :)

      Избриши
  2. Baš mi je drago što postoji mnogo osoba koje vole da čitaju tvoj blog, a ja sam svakako jedna od njih. Kao što kažeš, važno je da se trudimo, jer u tom slučaju uspeh neće izostati. :) ♥

    Pitanja:

    1. Koje postove najviše voliš da pišeš, a koje da čitaš?
    2. Koliko vremena dnevno provodiš ispred računara?
    3. Da li voliš da učiš ili to radiš više preko volje?
    4. Voliš li da čitaš knjige i koje ti je omiljena?
    5. Omiljena društvena mreža?
    6. Gledaš li neki reality show i šta misliš o njima?
    7. Kakve žanrove filmova najviše voliš?

    ОдговориИзбриши
  3. Wow! Post ti je odličan. Baš mi je drago da si pronašla sebe i da te veseli pisanje bloga. Samo tako nastavi. I ja sam među tvojim čitateljima :)

    1.Omiljene pjesme?
    2.Najdraža emisija?
    3.Kako su tvoji prijatelji reagirali kada su čuli da si napravila blog?
    4.Imaš li kućnog ljubimca?
    5.Najdraža boja?

    <3

    ОдговориИзбриши
  4. Odličan post,divno pišeš.... :)
    1.Omiljeno godišnje doba?
    2.Omiljeni predmet u školi?
    http://fashionawakebyb.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  5. Odlican post..Pitanja za Q&A su:

    Kuca ili stan?
    Da li bi pre izabrala da zivis na planini ili na moru?
    Kako se zove film koji je na tebe ostavio najbolji utisak?
    Imas li simpatiju?

    ОдговориИзбриши
  6. Tralalaa. Me znam kakav kom. Da ostavim da bi pohvalila ovo :) poz.
    Pitanja:
    1. Nutella vs. Euro-crem?
    2. Imas li fobije od duhova? Eee u ime svete nutelle sta pricam..
    3. Omiljena serija?
    4. Volis li cokoladuuu? ♥
    5. Da li kontas da pises 100 puta bolje od mene a samo se ponizavas time sto mi svaki dan pricas da si nula pored mog bloga?
    I ja ne znam sta jos. Izvini stvarno toliko od moje sijalice ♥

    ОдговориИзбриши
  7. Slažem se da imaš odličan stil pisanja i jako volim tvoj blog!

    1. Omiljeni blogeri?
    2. Šta blog mora da ima da bi se učlanila?
    3. Da li si htela da prestaneš da pišeš blog?
    4. Tvoj posao iz snova?

    http://bluebaby204.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  8. 1. Da li imaš bff?
    2. Omiljena boja?
    3. Šta bi volela biti kada 'porasteš' (zvuči weird)
    4. Nike ili Adidas
    5. Torte ili kolači
    6. Da li imaš brata/sestru

    Početak je uvek težak. Pratim te. ☺
    http://natalijabeauty.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  9. odličan post<3
    veronicafashioncorner.blogspot.com
    pogledaj moj blog i pretplati se uskoro giveaway <3

    ОдговориИзбриши
  10. Divan post, ja sam nova i znacila bi mi podrska, komentar, pa ako zelis pogledaj moj blog :) http://everythinggirlneedstoknow.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  11. Koliko imas godina?
    Kako se zoves?
    Omiljena pesma?
    Ako mozes pogledaj moj blog i uclani se uzvraticu :)
    llis9.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  12. Your blog is wonderfull ! :)
    What about following each other ?
    Best, Malwina
    ♥ my blog ♥

    ОдговориИзбриши
  13. Slažem se sa svime, i jako mi se dopao tvoj post. Trenutno se ne mogu učlaniti na blog, ali prvom prilikom ću to učiniti! Možda bi trebala malo prošitriti ovaj deo gde se pišu postovi jer je teško za čitanje ovako, inače imaš presladak dizajn i baš mi se dopada. Super siii <3 <3
    Pitanja:
    1. Voliš li da čitaš? Koji ti je omiljeni žanr?
    2. Da li si gledala Pll i koje mišljenje imaš o toj seriji?
    3. Kako si došla na ideju da otvoriš ovaj blog?
    4. Koja ti je omiljena serija, a koji omiljeni film?
    5. Voliš li školu, i učenje uopšte? :)

    Poseti i moj blog i ako ti se dopadne, postani njegov čitalac: smoothieglam.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala na savetu i uopsteno na misljenju o mom blogu. Puno mi znace ovi komentari. :)

      Избриши