уторак, 01. септембар 2015.

I Think, I think #1 - Samoubistvo?



"Plakala sam,smejala se,ustajala,padala  i na kraju naucila da - zivot ide dalje"  Alia



'Stojim kraj prozora. Vetar mrsi moju kosu. Zbunjena sam. Ne znam sta osecam. U prvih nekoliko trenutaka placem,pa se posle smejem. Proslost je i dalje tu. Svaki dan je tu. Ne da mi mira. Ona mala devojcica,smedjih loknica je i dalje tu. Ona je zapravo ja. Ona i dalje zivi u meni. I dalje sam slaba,i dalje sam emotivna. Noc se spusta. Sto je napolju tamnije to je meni sve gore. Nesto me steze,nedostaje mi vazduha. Ona je tu. Drhtim. Prelazim prstima po ranama,koje sam ja stvorila. Zasto? Zasto se uopste rezem? Verovatno zato sto je to jedini bol koji mogu da kontrolisem. Secanje se vraca. Sve nadolazi. Zatvaram oci. Glasovi u glavi postaju glasniji,sve je teze kontrolisati ih.
'Ja sam obicno nista. Ja ne zasluzujem da zivim. Moram umreti. Nemam kome da nedostajem. Sama sam.' 
Sve je gore. Ustajem i priblizavam se fioci. Otvaram je. Prvo sto vidim su tablete. Sto da ne? Uzimam ih. Otvaram i celo pakovanje sipam u saku. Stegnem saku.
'Mama,ako me  sutra ne probudis,izvini!'
Prislanjam ih usnama. Otvaram saku. GOTOVO JE.'







Vecina tinejdzera pokusava samoubistvo kako bi pobegla iz situacije koja se cini bezizlaznom ili da bi se resili neugodnih misli i osecaja. Neki pokusavaju pobeci od proslosti,od osecaja odbacenosti,neki su ljuti,postidjeni a neki misle da su samo teret bliznjima. Svakog coveka obuzmu mracne misli,svako se nadje u teskoj situaciji koja se naizgled cini neresivom. Mada,vecina ljudi ipak zadrze nadu i veru u sebe,dok neki smrt vide kao jedinu opciju... Zasto je to tako? Ljudi koji su skloni depresiji,maltretirani od drustva i raznih drugih stvari,misle da su bezvredni. Da nisu savrseni. Oni jednostavno pozele pobeci od tih osecaja a smrt im je jedina opcija. 



Juce mi se preko fejsbuka javila neka devojcica. Mog godista. Nije me pitala ni ko sam,kako izgledam,odakle sam. Nije znala apsolutno nista o meni. Prvo sto mi je napisala bilo je - Meni treba pomoc. Kao svaka normalna osoba,odmah sam pocela sa pitanjima tipa - O cemu je problem? Zasto? Ispricala mi je ceo zivot. Od pocetka do kraja. Do najmanjeg detalja.  Od  ponizavanja drustva,preko proslosti,gubitak oca i gubitka prijatelja,pa sve do najmanjih detalja. Plakala sam citajuci njene poruke. Njena prica mi se urezala u pamcenje. Zadnja njena recenica je bila - Pokusala sam da se ubijem. Htela sam to. Uhvatila me je panika. Zasto je to htela? Zar je bila u stanju unistiti zivot zbog necijeg misljenja o njoj? Postavila sam joj ovo pitanje. Odgovorila je : Ti to nikad ne mozes razumeti. Niko nikada i nece. Ne zele razumeti. Nikad me nisu upitali kako se osecam. Nikad.  Mozda ona to nije mogla shvatiti,ali ja sam je razumela. Bolje nego iko na ovom prokletom svetu.     







Jacu osobu u zivotu nisam videla. Ta je devojcica za tih dva sata dopisivanja,postala moj heroj. Jer je jaka. Iako je htela,ne jednom,nekoliko puta. Odustala je. Nesto ju je sprecavalo. Sprecavala ju je majka koja je samo nju imala i volja za zivotom. Nije htela napustiti ovaj svet. Bila je premlada za to. I ona je znala to. Jos uvek ih trpi. Jos uvek je sve ovo muci. Ali ona to podnosi. Jace nego ikada. Jacina coveka se ne meri po tome koliko udaraca moze zadati,vec koliko ih moze primiti a ne pasti.


Prica ove devojke,navela me je na veliko razmisljanje. Sufvovala sam po netu,trazeci razne price. Nasla sam ih. . Citajuci te price plakala sam. Razumela sam te devojke. Njihove probleme. Jer pomisao na samoubistvo ne dolazi sama od sebe. Ali treba istrajati,boriti se. Jer svi imamo probleme,svi se mi borimo sa razlicitim stvarima. Ne postoji covek bez problema. Niko na ovom svetu nije savrsen,niko se nije rodio naucen. Potrebno je truditi se. Raditi na tome. I ako ikada pomislite da nema izlaza,setite se ove price. Znajte,da u svetu postoje veci problemi. Jer ne treba uvek gledati ispred sebe,nekada se trebamo i osvrnuti iza. 



-Hej ti.
-Da,ti.
-Osoba koja cita ovo,naravo,ko drugi!
-Stani na sekundu.
-I razmisli pre nego sto napravis neku ishitrenu odluku.
-Ja znam da si uznemirena.
-Ja znam da ti zivot nije savrsen.
-Ali da je savrsen...ne bi se zvao zivot.
-Niko nije savrsen.
-Postoje delovi naseg zivota koje ne volimo.
- Postoje vremena koja su surova.
-Ali to ne znaci da to nece proci.
-Dizi se i popravi situaciju! Uradi nesto povodom toga! Ti si to zasluzila.
- Baci tu ostricu,daleko.
- Prestani stetiti sebi.
- Ne zbog mene.
- Vec zbog sebe!


-------------

Zdravo,ljudi! Vec dugo vremena spremam ovaj post i on je naizad gotov. Prva malo ozbiljnija tema na mom blogu. Dobila sam komentare da se moje pisanje promenilo,ponosna sam na to. Hvala vam ljudi na svemu! Pisite mi o nekim temama o kojima bih mogla pisati. Voli vas Alia! 

22 коментара:

  1. Ma ti si kraljica aalooooooooo! ❤❤❤❤❤❤ ja placeeem. Stvarno placem. Alo volim te devojcicee. Ti si najboljaaaaaa ❤❤❤❤❤

    ОдговориИзбриши
  2. Ja sam oduševljena! I to je malo reći... Moram da pohvalim tvoje pisanje, mnogo mi se dopalo. A tema o kojoj si pisala i kako si napisala, ne želim da komentarišem, mislim da bi bilo suvišno.♥♥

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti do neba i nazad! Nemaš pojma koliko meni ovo znači !! :) :* ♥♥

      Избриши
  3. Osam slova,jedna rec,savrseno...sve je suvisno.Prelep post ♥..Za tvoje pisanje je ruzno reci da je odlicno,da je savrseno.Tvoje pisanje je neka najpozitivnija,najbolja,najsavrsenija,najsvenajnija rec na svetu.Tvoji postovi su nesto,nesto izmedju jave,maste i tvog razmisljanja.

    I ja imam jedno pitanje.Jel tebe rodio David Beckham? (#beckhamfanbigfan)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Aaaaaaa,hvala ti puno :) Ovo je definitivno nešto najbolje što sam čula u zadnje vreme !!

      Избриши
  4. Sjajan post! Divno si to napisala! ♥

    http://sarahmakeupp.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  5. Ja sam odusevljena..Svaka cast,prelepo siovo napisala.Nemam reci...Zaista sam oduvana..

    ОдговориИзбриши
  6. Uf ne znam ta da kažem.Toliko zreo post.Nisam toliko razmišljala o tome,ali ovo što je ta devojčica uradila jeste hrabro.Ja sam uvek za ono iz svake situacije ima izlaska.Sve je tako lepo rasporedjeno tako da svako razume.Verujem da si bila velika podrška toj devojčici.Stvarno umeš da nateraš čoveka da razmišlja i drugačijom stranom.Da ipak ne gleda samo sebe.Već da je uvek tu kada treba da pomogne.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jao,ljudi pa zašto mi ovo radite?! Ja plačem. Jelena,hvala ti do neba. Cilj posta i jeste bio da svako razume,pomogne nekome. :) :)

      Избриши
  7. Fenomenalan post :) Vrlo ozbiljna tema kao i pisanje,znači post me je oduvao :)
    http://fashionawakebyb.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  8. Moram priznati kako nisam pročitao ovaj post jer čim sam vidio naslov sam odustao. Od malena se borim sa depresijom i napadajima panike i tjeskobe. I čim god čujem o samoubojstvu postajem veoma tužan i osjećajan zbog drugih ljudi.



    New post is up !
    uniqueyeah.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja...zaista ne znam šta da ti kažem. Žao mi je što nisi pročitao post,jer je na neki način bio motivacioni. Hvala ti u svakom slučaju :)

      Избриши
  9. You have such a nice blog! Keep up a good work! <3

    Maybe you want to follow each other?
    Let me know on my blog & I'll follow back right away.
    x
    http://www.spaventaremoda.com/

    ОдговориИзбриши