субота, 05. септембар 2015.

Candy Tag + Kratko obavestenje :)



1. Americke ili obicne palacinke? 

Nisam probala prve,pa zato ipak biram obicne palacinke.


2. Slatki ili obicni kornet? 


Obican :D


3. Vanila ili cokolada? 


Mozda zvuci ludo ali ja ne volim sladolede sa cokoladom. Uvek biram vocne,a posto sam blagoreceno opseduta sa vanilom,biram nju.





4. Oreo ili Ginger - Bread?


Oreo je zakon !


5. Candy Cane ili Pepermint ?


Candy Cane...


6. Topla cokolada ili caj?


Nisam ljubitelj tople cokolade,nikad nisam ni bila pa zato biram caj. Inace obozavam cajeve od sumskog voca *-*






7.  Yogurt ili Cup -cake?

Cup - cake. 


8. Cokolada ili keks?

Cokolada sa keksom :) Nesto najsavrsenije ! 


9. Jagode sa secerom ili slagom?


Ipak,biram ovo prvo. Iz razloga sto su mi jagode duplo sladje i ukusnije .


10. Candy - corn ili bombone ?


Ja sam opsednuta sa bombonama. Dok sam  bila mala,mama je bombonama ucenjivala stalno. Nikad ne biram. Jedem sve vrste bombona :)


11. Maline ili kupine ?

Maline,iz razloga sto su mi kupine puno kisele i ne podnosim ih.







Hvala divnoj Jani na nominaciji. Uzivala sam radeci ovaj tag. Ja kao i uvek ne nominujem nikoga,onome kome se svidi tag,nadam se da ce ga uraditi.

------

Sada da predjemo na ovo obavestenje. Radi se o postovima. Svi znamo da je sada skola u toku,iako je pocetak,uvek je prvi utisak najjaci. Zelim sada dobre ocene,kako se na kraju ne bih mucila da ih popravljam. Iz tog razloga,ne mogu objavljivati postove cesto. Mozda jednom nedeljno,ili dvaput. Zavisi od vremena. 


12 коментара:

  1. Jako zanimljiv Tag , do sada ga nigde nisam videla ☺♥
    Slažem se sa tobom što se tiče obaveza u školi , to zna da bude problem kada se ukombinuje sa tim da bi bilo dobro da se redovno objavljuje na blog-u ... Međutim smatram da je jednom ili dva puta nedeljno sasvim dovoljno ☺♥♥

    http://janacornerfashion.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  2. jako lep tag, nisam ga videla na ostalim blogovima!
    see my new post >>> http://highheelpoodl.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  3. Super tag! :)

    novi post -> http://sarahmakeupp.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  4. Super si odgovorila na pitanja,drago mi je da si uradila tag :D.Razumem te u potpunosti,ja postove pisem samo kada imam vremena,pred spavanje,na telefonu ili vikendom,kada ne ucim nesto,kao npr. sad.

    ОдговориИзбриши
  5. Odlični odgovori i većina je ista kao moji :)
    http://fashionawakebyb.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  6. Nice tag!!!!
    Would you like to follow each other? let me know... and I follow you back.
    Besos, desde España, Marcela♥

    ОдговориИзбриши