понедељак, 03. август 2015.

Would you rather? - Tag

Odustala sam od posta kojeg sam trebala objaviti. Ne znam zasto,ali je sada ipak leto i nemam toliko vremena za pisanje. Tagove je po meni najlakse napisati a i dosta su zanimljivi pa sam odlucila da odaberem jedan. Would you rather je po meni dosta zanimljiv. Necu nikoga da nominujem,kao i proslog puta,uradite ako vam se ovaj tag i post svideo.

1. Kad bi morala da biras,da li bi pre izasla rascupane kose,sa sminkom ili sa urednom kosom bez sminke?

Uredna kosa a bez sminke,jer se ionako ne sminkam. Rascupane kose ne bih nikada mogla da izadjem jer mislim da prvo sto ljudi primete jeste bas kosa. I kokav bi njihov utisak bio da se ispred njih pojavis kao klovan?


2.Da li bi radije da nemas trepavice ili obrve?

Iako je zaista tesko pitanje,biram da imam trepavice. Nisam ljubitelj ovih cura koje crtaju obrve,ali u ovakvim slucajevima,hvala Bogu da i to postoji. A vestacke trepavice ne mogu da smislim tako da...





3.Da li bi radije nosila MC pantalone ili bajkerski sorc?

Mc pantalone ja ne volim i nikad ih ne bih obukla. A bajkerski sorcevi su mi totalno kul,tako da bih bez imalo razmisljanja odabrala njih.


4. Da li bi radije isla sa vise pudera ili rumenila?

Nisam ljubitelj rumenila,jer mislim da imam dovoljno crvene obraze i sa rumenilom izgledam kao klovn. A puder veoma retko koristim,uglavnom da bi prekrila neke nesavrsenosti na licu. Ali ponavljam da nisam ljubitelj ni jednog ni drugog proizvoda.



5.Da li bi radije da imas losu boju kose sa lepom frizurom ili lepu boju kose sa losom frizurom?

Radije bih imala losu boju kose a lepu frizuru jer bih se tada mogla ofarbati ponovo,a losu frizuru bi bilo teze dovesti u red. A i ja sam ljubitelj nekih sasavih boja za kosu,tako da ne bih imala nista protiv ljubicaste,plave,drecavo crvene itd...

6.Da li bi radije da ti neko oduzme cetkice za sminku ili maskaru?

Radije bih se rastala od cetkice za sminku,jer koristim maskaru. Imam jako male trepavice,maskara mi je neophodna. Pre nedelju dana sam prvi put stavila maskaru i odusevljena sam...


7.Da li bi radije imala narandzasti ten ili lep ten sa flekama?


Lep ten sa flekama,jer sve te nesavrsenosti mogu prekriti puderom ili korektorom...



LJUDI HVALA VAM PUNO! NE MOGU VEROVATI DA JE MOJ BLOG DOSTIGAO TOLIKO PREGLEDA.ZA MANJE OD TRI MESECA MOJ JE BLOG IMA PREKO 1000 PRIKAZA A PROSLI POST NAJVISE KOMENTARA. MOZDA I URADIM NEKI COLLAB POST I JA ZAISTA NE MOGU VEROVATI DA JE OVO MOJ BLOG ,DA IMA OVOLIKO PRIKAZA. LJUDI HALA VAM OD SRCA VOLIM VAS PUNO !!!

20 коментара:

  1. Odličan tag :)
    http://fashionawakebyb.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  2. Nema na cemu,hvala tebi na odlicnom postu ^-^.I cestitam na tolikom broju pregleda ;) a i na clanovima.

    Ps:poseti moj blog i uclani se ako zelis ^-^ :D
    oneloveonestyle.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. OMG,LJUDI VI NEMATE POJMA KOLIKO MENI OVO ZNACI!! Jano,hvala ti puno na ovom prelepom komentaru :*

      Избриши
  3. Odlican post ! Slazem se sa svim sto si napisala.

    Poseti moj blog,objavila sam prvi post -www.tinindnevnik.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Predivan post..Po ovom postu vidim da smo dosta slične.. Ti si mi jedna od najomiljenijih blogerki i puno bi mi značilo da posetiš moj blog i da me reklamiraš,jer sam nova ovde...

    Moj blog je: www.delilahinzivot.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Boa tarde
    Amei este post e me encantei em conhecer o seu blog. Ele é cheio de estilo, ótimas dicas e tem uma aparencia espetacular! Fiquei muito feliz em te conhecer.
    Beijos!!!

    viciadasemlivros911.blogspot.com.br

    ОдговориИзбриши
  6. Odlican tag, bas smo slicne.☺ Cestitam na uspesnom blogu, tako brzo.♥

    Ako mozes poseti moj blog i uclani se.☺
    http://worldarounyo.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  7. Svidjaju mi se tvoji postovi! Samo tako nastavi!

    http://doubledamntrouble.blogspot.com/ ovo je moj blog,ako nije problem udji i procitaj,mislim da ce ti se svidjeti :))

    ОдговориИзбриши
  8. Post ti je super. Jako smo slične npr. maskara prije nego četkica i sl. Zaslužuješ svakog pratitelja kojeg imaš i još mnogo više. Samo naprijed!

    VRATILA SAM SE NA BLOG - Pogledaj novi post i ostavi komentar, puno mi znači. - http://mojetinejdzerskeavanture.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  9. Cestitam na broju predloga! Odgovori su nam slicni, jedino bih izabrala da nemam trepavice hahahaha. :D

    ОдговориИзбриши
  10. Odličan post!

    Posjeti i moj blog i pretplati se : http://mybeautyamazon.blogspot.com

    ОдговориИзбриши