четвртак, 06. август 2015.

My morning routine :D -Collab post sa Jovanom!






Moja jutarnja rutina tokom raspusta nije zanimljiva. Jedino sto jeste bitno je to da mogu spavati koliko god hocu. Moja mana je to sto ostajem budna do kasno u noc. Nekada docekam i 4 ujutru. Znam da ovo nije za pohvalu ali eto..Nemam naviku da ustajem pre 13 casova posle podne. Uglavnom me probude dosadni suncevi zraci koji se ipak probiju u sobu,cak i kad su roletne spustene. Sunce je tada u tom nekom polozaju i udara pravo na moj prozor. Probudim se,protegnem se malo po krevetu. Ostanem tako neko vreme,nakon cega pocnem traziti telefon. Uvek telefon ukljucim pre no sto odem na spavanje,tako da moram da ustanem da bih ga uzela. Udjem na instagram,ask,ponekad i fb. To traje negde do 13 : 30. Sokiram se malo jer mi vreme leti dok sam na telefonu. Ustanem i sidjem dole. Sada dok je raspust uglavnom nema nikog kod kuce. Mama je u to vreme kod tetke,deda i baba na njivi,ujak uglavnom jos spava... Udjem u kuhinju cisto da bih proverila ima li necega na stolu. Odem u kupatilu i obavim higijenu. Umijem se,operem zube,stavim kremu za lice i ostale stvari. Imam jako dugu kosu,i uvek je nocu ili vezem ili pletem u pletenice,otpletem staru i pletem novu. Mrsko mi je da se oblacim,udjem u dnevnu i upalim TV. Jedini kanal koji ja gledam jeste Disney,proverim ga. Promenim kanal ako vidim neke crtace,jer mi stvarno nije do tih gluposti. Pogledam da li mi jr mama ostavila nesto za dorucak,uglavnom ne ostavi. Ostavi ako je pravila palacinke ili krofne. Ako nema niceg od navedenog,otvaram frizider i stanem ispred njega. Moj je dorucak tost ili kriska sa kremom i mleko. Spremim to,stavim u neki tanjir,jer mi mrsko da jedem za stolom. Kad mi mama nije tu koristim priliku da jedem ili za kompjuterom ili u dnevnoj ispred TV. 14 i 30 je i uglavnom tada nema niceg na TV-u. Uzmem tablet i pogledam svoj blog. Procitam neke nove postove. Ovih dana zaludjena sam youtuberima tako da ujutru obavezno posetim i njih. Pojedem to,utanem da pospremim nered koji sam napravila. Napokon skupim snage da se presvucem. Uglavnom u neku laganu kombinaciju. Sada leti,sorc i majica. Tada oko 3,mama se vrati kuci. Imamo jako poseban odnos,njoj mogu sve reci. Sednem malo s njom,popricamo. Zavisi od vremena,ponekad odem u setnju,uradim neke kucne poslove,ili ipak ostanem u krevetu....




Moj prvi collab post. Zelim da se zahvalim Jovani koja je pristala na saradnju. Citala samo ovakve postove i gledala razne snimke na ovu temu,pa sam pristala da pisemo o ovome. U pocetku obe nismo imale pojma o cemu cemo,dok Jovana nije dosla na ideju da pisemo o morning ili night routine. Meni je morning routine,nekako zanimljivija tako da smo izabrale nju. Zaista ne mogu da verujem da saradjujem sa drugim blogerima. Presrecna sam :)


JOVANIN POST MOZETE POGLEDATI -http://myfdiaary.blogspot.com/2015/08/my-morning-routine-collab-post-with.html?m=1



22 коментара:

  1. Predivan collab post..Volela bih da i ja nekad uradim neki collab post sa tobom,jer si mi ti omiljena blogerka..Stvarno predivno pišeš i želim ti da jednoga dana postaneš poznata blogerka..

    www.delilahinzivot.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jao,hvala ti ! Naravno da hocu. Uvek mi je drago da saradjujem sa novim blogerima ! :*

      Избриши
  2. Odlican post,jako mi se svidja,izgled je fenomenalan....uclanila sam se. Uclani se i ti u moj ako zelis <3

    ОдговориИзбриши
  3. Odličan post :) Odlično si sve ovo napisala :)
    http://fashionawakebyb.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  4. Odlican post.Nase rutine su veoma slicne mada se ja neuspesno pokusavam odviknuti od ustajanja u dva jer uskoro pocinje..znam vec :).Prelepi opisi ♡ :D

    ОдговориИзбриши
  5. Aaa predobra si, jako mi se svida tvoj blog :) ❤️
    Novi post o Lushu : http://rivinsvijet.blogspot.com/2015/08/5-best-from-lush.html

    ОдговориИзбриши
  6. Mnogo mi se dopada kako pišeš. Izgled je veoma sladak. Učlanila sam se, pogledaj moj blog, možda ti se dopadne.
    http://littlepinkheaven.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  7. Izgled bloga je divan! I post mi baš dopao, lijepo pišeš.:)
    http://blogforcoolgirls.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  8. Opis bloga ti je fenomenalan! Sve isto kod mene, osim ovo s noktima. Imam duge nokte hahah.
    Tek sam prvi put na tvom blogu, sigurno cu se vratiti :)

    Pogledaj moj blog ako zelis :)

    http://myfirsttextvm.blogspot.com/?m=1

    ОдговориИзбриши
  9. Blog je stvarno sladak. Rutina kao rutina - nemam zamjerke. Fantastično pišeš!

    Novi post je na blogu. Pisala sam na temu TheTalk with Ema gdje sam pričala o bitnim stvarima (Rasizam,Problemi Današnjice,Moje Ljeto + ostale). Ako bi mogla ostaviti komentar ispod posta na blogu puno bi značilo. Hvala unaprijed. Link: http://mojetinejdzerskeavanture.blogspot.com ❤❤

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno ! Naravno da cu posetiti,drago mi je sto si se vratila :)

      Избриши