недеља, 23. август 2015.

Meet Alia - Random Facts About Me :D

Po prvi put pisem ovakve posotove,postove koje donekle opisuju moju licnost. Naravno,ovo je samo za one koji su voljni da sve ovo procitaju...

-Zatvorena sam i tiha osoba.
-Volim da citam.
-Omiljeni su mi pisci - Tereza Revaj,Grijom Muso,Dzon Grin.
-Knjiga koju zelim je upravo od Dzona Grina- Krive su zvezde.
- Dok sam bila mala htela sam biti vaspitacica ili uciteljica. Samo kako bih vreme provodila sa decom.
- Nekoliko meseci unazad pocela me je zanimati psihologija.
- Zelela sam upisati farmaceutsku skolu,ali to nije bas izvodljivo zbog mesta gde zivim. Tako da cu verovatno ekonomiju.
- Uvek mi je istorija bila laksa od geografije.
- Lutka uz koju sam odrastala je jos uvek uz mene. Ima svoje ime i ponekad kad je zagrlim,placem. Jer znam da ona zna ceo moj zivot,moje probleme i sve. Cudno jeste ali...
- Pocela sam voleti skolu. Valjda sam uspela shvatiti da se u temelje te ustanove nalaze moji snovi.
- Mislim da pravi prijatelji ne postoje. 
- Izreke kojima se ja vodim jesu - Nista ti nece pasti sa neba,osim kise i snega,zato dragi moj,trudi se. Zasto biti savrsen kad mozes biti jedinstven. Ljudi cesto grese u tome sta je podrska misleci da je to aplauz kojim se slavi pobeda.
- Rodjena sam u  Novom Pazaru ali sam samo mali period svog zivota provela tamo.
- Zivim na Kosovu u Globocici. Ne bih je menjala ni za sta.
- Zivim sa majkom,dedom,babom i ujakom.
- Kao mala bila sam opsednuta Multi Solom. 
- Tvrdoglava sam osoba. Nastavljam po svome i kada znam da nisam u pravu.
- Odlican sam djak.
- Moj idol je moja mama.
- Neko vreme bila sam zaludjena Justinom Biberom. 
- Volim i zimu jer mislim da je ona podjednako carobna kao i leto.
- Mrzim samo ljude koji mrze mene.
- Nisam sebicna,i svoj zivot bih poklonila osobama kojima je stalo do mene. Drago mi je jer znam da ima takvih.
- Rasplacem se brzo. Naravno ne dok gledam serije i filmove,vec ako se prisetim necega ili mi neko nesto kaze i tako me povredi.
- Jedina osoba kojoj verujem,posle majke,jeste moja sestra od tetke.
- Realna sam i uvek kazem ono sto mislim.
- Otvarajuci ovaj blog,prvo na sta sam pomislila bilo je druzenje sa blogerima i pisanje postova.
- Jedini san koji imam jeste da napisem knjigu. Znam da to mogu i cvrsto verujem da cu uspeti.
- Obozavam da pisem naucnu fantastiku i romantiku.
- Momci iz 1D su mi promenili zivot. Ne razumete kako,osetila sam to i oni su mozda jedini ljudi koji su uspeli da me promene.
- Volim duge šetnje po prirodi.
- Omiljeno jelo mi je pohovano belo meso a sok Multi Sola i dalje..
- Moj deda je moj heroj.
- Pamtim svaki detalj svog ranog detinjstva.
- Imala sam teško detinjstvo,ali opet ne bih menjala svoju prošlost.Jer je zapravo moja prošlost zaslužna za sve ovo sto sam danas postala.
- Jedinica sam. Sve do 7 rođendana sanjala sam da dobijem brata. Glavni razlog je bio taj da se zajedno igramo. I tada je krenula škola,postala sam zrelija i ta zelja je iz mene isparila.
- Moji su roditelji razvedeni.
- Smatram da nijedna devojčica ne zaslužuje da bude ponižavana od druge dece. 
- Niko nije savršen,svi imamo svoje mane i ne trebamo biti ponizavani zbog toga.
- Rečenica koju mi je nastavnik fizike rekao urezala mi se u pamćenje - Ne treba se plašiti neprijatelja vec najboljih prijatelja.
- San mi je otićii na Marakanu i upoznati Nemanju Dangubića. 
- Dok sam bila mala htela sam biti muško.
- Mrzim to što su ljudi opsednuti telefonima i to što nam se život vrti oko toga.
- Da imam čarobni štapić zauvek bih uzbrisala ljubomoru.
- Mislim da su ljubomorni ljudi bolesni.
- Mašta nas održava,mašta nas i lomi... Zauvek ću verovati u svoje snove.
- Da mogu da gledam samo jedno lice do kraja svog života,izabrala bih njega  ^^.
- Naučila sam da je biti srećan i zdrav,svrha života.
- Dok sam bila mala uvek sam jela plazmu pre škole.
- Plašim se mraka.
- Kao mala nisam htela da odrastem. Plašila sam se budućnosti.
- Nikad ne bih povredila osobu koju  volim.
- Blog mi puno znači,i pojedinačno volim svakog čitatelja koji se učlani u moj blog.


To bi bilo to što se tiče ovog posta. Htela sam da malo odmorim glavu od BTS postova. Planiram još samo jedan,iako sam najavila pet BTS postova. Ne mogu postići da napišem još dva,jer stvarno nemam vremena. Pišem neke postove unapred,a počinje i škola. Vidimo se u sledećem postu.. Izvinite ako ima grešaka,nisam imala vremena da proveravam..

12 коментара:

  1. Odličan post,ovde što sam ja pročitala da si ti jedna dobra osoba,i da može da ti se veruje.

    ОдговориИзбриши
  2. Ja sam te znalaa ☺ ti si jedno predivno bice Alia ❤

    ОдговориИзбриши
  3. Mislim da sam te upoznala,shvatila sam da si emotivna i dobra osoba <3

    tijanaqueenoffashion.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Obozavam citati ovakve postove i gledati ovakve videje.
    Ja takoder ne vjerujem da postoje oravi prijatelji :/
    Nemoj govoriti to nikad ne bih povrijedila osobu koju volim, budi svjesna da se to nekad desi, a da ti i ne znas :/
    <3

    http://myfirsttextvm.blogspot.com/?m=1

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti. Mislila sam da svesno ne bih povredila osobe koje volim... :)

      Избриши
  5. Odličan post :)
    Novi post: http://fashionawakebyb.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  6. Super post! :) Učlanila sam se u tvoj blog ♥

    http://sarahmakeupp.blogspot.com/ <- giveaway u toku!

    ОдговориИзбриши