понедељак, 17. август 2015.

Back To School With Alia #3 - Outfits For New School Year | collab post with Delilah

Najveća je muka,bar meni,naći idealnu kombinaciju za školu. Ne želimo preterivati jer ipak ne idemo na maskenbal i ne želimo da nas po tome zapamte a ne možemo se ni pojaviti u odeću u kojoj idemo u prodavnici ili provodimo vreme kući. Dakle trebamo pronaći sredinu. Nešto elegantno a opet i jednostavno. Hm...Ovom prilikom donosim vam tri moje omiljene kombinacije,po meni najpogodnije za školu...



1. Outfit 





Džemper - H&M
Farmerice - unknown
Patike - Đak Sport (poručene preko neta)



2. Outfit










Majica - unknown
Helanke - H&M
Džemperčić - H&M
Baletanke - unknown


3. Outfit








Džemper - H&M
Farmerke - Unknown
Baletanke - Unknown


Moj drugo collab post i presrećna sam zbog toga. Link Delilahinog bloga - www.delilahinzivot.blogspot.com. Izdvojte kombonaciju koja je za vas bila najbolja za školu. 

24 коментара:

  1. Predivan post..Slike su ti takođe presavršene..Kombinacija koja mi se najviše dopala je ova zadnja.. Hvala ti puno što si pristala da radiš collab post samnom..Mnogo mi to znači..

    ОдговориИзбриши
  2. Kao i kod Delajle (nadam se da se tako izgovara xD) , ovo je mesto of unknown clothing xDD Samo se salim xD Inace outfiti su predivni ! Najvise mi se svidja prvi :3

    ukoliko želiš , progledaj moj blog i učlani se : ilordogaming.blogspot.com :)

    ОдговориИзбриши
  3. Odlični outfiti :) Džemper u prvom outfitu je prelep :)
    http://fashionawakebyb.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  4. Lepe kombinacije. Imas veoma dugu kosu. :)
    http://littlepinkheaven.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  5. 1 kombinacija presavrsena. ♥ sve su lepee ♥

    ОдговориИзбриши
  6. Svi outfiti su baš lepi i svi mi se sviđaju na svoj način, ali mi je treći nekako najlepši. :)

    http://anjalittleworldd.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  7. Kosa ti je predivna. Svi su jako lepi, ali bih izdvojila prvi. :)

    ОдговориИзбриши
  8. Jako dobar post. <3
    Ko želi neka pogleda moj; http://adnnaacorner.blogspot.com/2015/08/back-to-school-5-kombinacija-za-skolu.html ;)

    ОдговориИзбриши
  9. Ne mozes da zamislis koliko cenim kad na blog stavi neko SVOJE slika autfita a ne da koriste vec gotove...
    SVAKA CAST!! :-)

    I ja imam neke Back to school i bila bi mi cast da vidis..

    jananikolic.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  10. Savrseni outfiti,svi mi se svidjaju :)
    outfit post na mom blogu:

    tijanaqueenoffashion.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  11. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  12. Prvi autfit je sjajan :)

    allforgirls14.blogspot.com

    ОдговориИзбриши