петак, 14. август 2015.

Back To School with Alia #2 - Morning Routine for School! + Zašto je dobro biti štreber?

Nemam mnogo da pišem na ovu temu,ali je zadnjih dana ona glavna medju jutjuberima i blogerima. Moja jutarnja rutina nije zanimljiva,zato jer sam prva smena i nemam dovoljno vremena...







Moj radni dan počinje u šest sati. Probudi me mama,jer ja nikada ne čujem alarm. Protegnem se malo i izmem telefon. Posetim samo instagram i fejs,jer to uglavnom najviše koristim. Ustanem i odem do kupatila. Umijem se,stavim dnevnu kremu iz Avona. Nije prijatnog mirisa ali je dosta efikasna. Ne šminkam se mnogo,jer je ipak to škola i tamo idemo kako bi nešto naučili. Stavim samo obično labello ili Baby Lips i maskaru. Maskaru ne uvek. Jer mi se cela razmaze od znoja ako imam fizičko.Završim sa tim te se popnem nazad u sobu. Obučem se. Imam naviku,još od malena da uveče spremim stvati koje nameravam obući,jer tako uštedim mnogo vremena. Zatim uzmem opet telefon i proverim moj blog i osoba koje pratim. Pogledam neke snimke na jutjubu. To traje do negde  06.40. Nemam naviku da doručkujem kući,uvek kupim neki sendvič na velikom odmoru ili kiflu.Obujem patike jer njih najčešće nosim i izadjem iz kuće. Potrebno mi je najviše pet minita do škole. Časovi mi počinju u 07.15 a traju do  12.45  najviše...


Prelazimo na sledeći deo ovog posta : Zašto je dobro biti štreber? Ali zašto? Oni su ljudi bez života? Ne družimo se sa takvima zar ne? Problem je što većina nas ne zna ni pravo značenje ove reči...

Nekada je definicija štrebera izgledala ovako:
"Osoba koja uči napamet a ne razmišlja glavom."
A sada zvuči ovako:
"Štreber je osoba koja ima sve petice,utrkuje se da prvi da olovku profesoru kada on to zatraži i ne izlazi iz kuće.."
Ali da li je zaista tako ?




Štreberi imaju svoj cilj,oni imaju put ka budućnosti. Uče da bi postali neko. Oni su organizovani,uče,lepo se ponašaju. Prva pomisao 'Mamini sinovi'.  Glavne face u školi ih nazivaju - 'pederima', ' tatinim princezicama'... I još mnogo pogrdnih imena. Ali ljudi koji ne zaslužuju da se nazivaju štreberima, zaslužuju mnogo poštovanja. Jer se trude,uče,vole školu. Umesto glavnih faca koji stalno izazivaju tuče oni nam trebaju biti uzori.. 
Zato ne potcenjuj štrebera jer je velika verovatnoća da ćeš sutra raditi za nekog od njih. Danas ' štreberu' sutra 'šefe' !



Uhh,namučila sam se. Treba sve posložiti. Hvala svima na divnim komentarima na prošlom postu. Zaista ste divni ljudi! Drugi post u BTS seriji. Ima ih još tri ili četiri. Možda neće ići zaredom videćemo.... Obe su slike uzete sa We heart it  :)

12 коментара:

  1. Odlican post.Ja imam `strebere` u odeljenju ali mi je jedna od njih BFF.Ti bas doro iskoristis vreme,ja ne stignem ni da se obucem kako treba XD.Sve si lepo napisala,zaista extra!!!

    ОдговориИзбриши
  2. Iskreno, nemam nista protiv strebera, no smatram da to nije dobro.
    Koja je korist od tolikog ucenja, a kasnije sve zaborave?
    Ja npr za dosta predmeta nisam ni ucila, nekada nesto procitala, ali sam pamtila na satu, sebi pojednostavila neke stvari, no ipak sam imala sve petice. Naravno, dogodi se i losa ocjena.
    No ja vecinu tih stvari znam i sada, dok je moja prijateljica streber i ona kada nauci i odgovara, za par dana, ne zna nista.
    Nemam nista protiv njih, opet kazem, no mislim da je meni zivot puno jednostavniji.

    Pogledajte moj blog ako zelite :)

    http://myfirsttextvm.blogspot.com/?m=1

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Slažem se. U prošlom sam postu pisala o temi 'Ne napamet'. Jer se to brzo zaboravi i sve. A mora postojati život i van škole.. :)

      Избриши
  3. Odličan post! Ja pravim razliku između osoba koje uče, trude se, imaju sve petice, ali i društveni život, i između onih koji su usredsređeni samo na školu, jer mi smeta kada sa nekim nemam drugih tema osim škole. Ja se ne naljutim kada me neko nazove štreberom, jer znam da se samo trudim i učim zbog sebe i bolje budućnosti, ali pored toga imam sasvim normalan život kao i oni koji ne uče. Moj profesor istorije kaže da je štreber osoba koja želi da na sve načine dođe do dobrih ocena. :)

    http://anjalittleworldd.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I mene zovu štreberom. Ali ja vodim i svoj društveni život. Ovde nije bilo reči za one koje ga nemaju. Htela sam samo reći da ne treba ih potcenjivati. Možda imaju svoje razloge,probleme. Hvala na ovom prelepom komentaru :)

      Избриши
  4. Odličan post!Svidelo mi se sve.I mene nazivaju štreberom.

    Pogledaj i ti moj novi post-www.tinindnevnik.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. ''Danas streberu, sutra sefu'' To je nesto najpametnije sto sam procitala, <3 Odlicno napisan postt :*

    ОдговориИзбриши
  6. Zbog tog štreberštva ja sma izgubio najljepše godine života.



    New post is up !
    uniqueyeah.blogspot.com

    ОдговориИзбриши