недеља, 30. август 2015.

Back To School - Tag :) - Kraj BTS postova !





Prvo,želim vam se izviniti zbog pet najavljenih BTS postova od kojih sam uradila samo tri. Sada umesto ovog posta trebale su biti frizure koje su najjednostavnije i najlakše za školu. Ali su mi se slike izbrisale,a sestra nije bila voljna da mi opet pozira. Peti i zadnji post koji bi se objavi 1 septembra bio bi pribor,ali pribor mi još nije kupljen,a i iz privatnih razloga nemam vremena za opširne postove. Tako da vam se izvinjam,ovaj post zatvara seriju BTS postova. Možda će se tokom škole  naći još neki post ali otom-potom. Videla sam zaniljiv Tag na Janinom blogu i htela sam ga i ja napisati,prvo jer se i on ubraja u BTS, drugo jer je kratak i ne zahteva puno vremena. 



1. Da li voliš školu?


Pa,iskreno,da. Počela sam školu posmatrati kao nešto što je neophodno u životu. Gledam je sa vedrije strane i slobodno mogu reći da jedva čekam 1. Septembar.



2. Zašto si nervozna ili uzbuđena za ovu godinu?


Ja sam više uzbuđena zbog društva. Videću ih ponovo,družićemo se,zbog novog gradiva i ponovog susreta sa nastavnicima. Svi ti sastavi koji su mi nedostajali. Ali me malo plaši pomisao,da se 1. Septembra pozdravljam i stavljam tačku na Leto 2015.


3. Koji ti je omiljeni predmet?

Sprski i Engleski. 


4. Koji predmet najmanje voliš?


Matematiku. Nikad je nisam razumela i nikad je neću razumeti. A i Ruski,koji mi je pretežak i besmislen i.... 


5. Imaš li neku vannastavnu aktivnost?


Nažalost,nemam.


6. Koja ti je omiljena stvar u vezi tvoje škole?


Stvarno,ne bih da izdvajam.


7. Kako preživeti dosadnu lekciju?


Tako što ćete je naučiti?


8. Koliko si godina imala kad si prvi put ponela šminku u školi?


Ne nosim šminku u školu,iz razloga što mislim da nije prikladna za školu.



9. Gde kupuješ školski pribor?


U obližnjoj knjižari. Obično uzimam samo sveske,dve hemijske,dve olovke,dva markera i pakovanje lenjira.



10. Koji su tvoji školski ciljevi?



Da budem đak generacije i da me nastavnici zapamte po tome.



11. Čime želiš da se baviš kad diplomiraš?


Još je rano da o tome razmišljam.



12. Kako balansiraš između škole,prijatelja i prodice u toku školske godine?


U školi sam prva smena i uvek imam dobro isplaniran dan,tako da sve što zacrtam postignem na vreme...


13. Imaš li neki savet za one koje kreću u drugostepenu školu?



Najvažnije je da se trudite. Pokažite odmah da se savršeno nosite sa svim zadacima,učite na vreme. Jer zapamtite,uvek je najvažniji prvi utisak. Inače,nije teško,ako uhvatite još na početku ritam.



14. Ranac ili torba?


Ranac,jer je praktičniji.

12 коментара:

  1. Odličan post :) Odgovori su takođe :)
    http://fashionawakebyb.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  2. Odlicni odgovori. <3 Mnooogo mi se dopada nacin na koji pises i dosta si se poboljsala. ♥ Svidja mi se tvoje razmisljanje.

    Ely

    ОдговориИзбриши
  3. Odgovori su nam slicni.Pocastvovana sam sto si bas na mom blogu videla ovaj tag.I ja sam uzbudjena zbog istih razloga..Hvala na savetu,slazem se sa njim. ^^.Zao mi je sto nece biti BTS postova ali i ako budu u septembru nema veze,ipak,to je pocetak skolske godine ne traje ona 2 meseca..saveti su uvek dobrodosli :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. BTS postova će biti,samo kad nađem malo viśe vremena. Hvala ti puno,uvek mi je drago kad se neko slaže sa mnom !

      Избриши
  4. Super tag! :)

    http://sarahmakeupp.blogspot.com/ - giveaway u toku!

    ОдговориИзбриши
  5. Po ovome mi se cini da smo baš dosta slične :) I meni su omiljeni predmeti srpski i engleski i ne podnosim matematiku , jer je takođe nikada nisam razumela. Mnogo mi se sviđaju svi tvoji odgovori ! ♥♥

    http://janacornerfashion.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  6. Odlicno uradjen tag..Po odgovorima vidim da smo dosta slicnee..Imamo iste skolske ciljeve..
    P.S. Poseti i ti moj blog..

    www.delilahinzivot.blogspot.com

    ОдговориИзбриши