субота, 18. јул 2015.

Povratak kuci..Snimanje za YT? - Tag : 30 pitanja koje niko ne postavlja !

Mrtva sam umorna! Juce sam stigla kuci i prespavala sam ceo dan. Skupila sam bar malo snage za setnju sa drugaricom. Vrucina ubija. Toliko je vruce da mislim da bih se sprzila kad bih izasla napolje. Dan je puno dosadan. Osim ciscenja koje nisam mogla izbeci  :P nicega zanimljivog nije bilo.  Juce smoo stale  budne do kasno u noć,pa je meni malo problem bio da se ujutru probudim. U autobusu je sve bilo u redu,ono klima,zastori i ostale gluposti. Ali sam se zato u kombiju kuvala 4 sati.. Cim sam stigla odmah na tuširanje.Oduvek sam zelela postati neko i nešto,postati nekome ideal ili idol,poput ljudi koji su moji idoli. Oduvek. Možda sam previše puta pokušala razne stvari,pronalazeći svoj skriveni talenat. I sada,dok gledam profile na instagramu,vidim ljude koji su deca,moji vršnjaci a poznatiji od nekog pevača Zasto? Umeju da zabave ljude,umeju da se pokazu. Da pevaju ili crtaju,igraju,glume... Bog im je dao talenat i oni ga koriste. Na drugoj strani vidim manekenke,blogerke i Youtuberke. Gledam ih i razmišljam  Zašto ja ne bih bila poput njih? Zašto i ja ne pokušam? Zašto se i ja ne Potrudim? Jer se oni popularni i poznati rodili nisu,i oni su se trudili,borili se za svoje mesto.Dok sam bila u Pristini ja i sestra razmisljale smo o snimanju za Youtube. Ne znam da li bih mogla voditi i blog i YT kanal u isto vreme tako da bih verovatno morala da se odreknem necega. Po meni je zanimljivije pisanje jer se u tome prinalazim i ne znam kako bih se snasla pred kamerom,jer sam uzasan tremaros. Razmisljale smo o vlogovima,tagovima i izazovima... No provela sam 10 dana tamo,tako da nismo imale vremena da zapocinjemo. Bilo je vremena ,samo mi nismo uspele da ga dobro raspodelimo. Inace,pratim puno Youtubera I svakodnevno gledam njihove videe. Gledajuci Ruzicin kanal,odavno... Naisla sam na jedan video,u pitanju je tag-30 pitanja koje niko ne postavlja. Nju niko nije nominovao,a radila je,tako  da sam I ja odlucila uraditi ovaj Tag. U proslom postu pitala sam vas o cemu bi mogla pisati. Predlagali ste mi Tagove,pa evo jednog. Ni ja necu nominovati nikoga,ali ako vam se Tag svidi,predlazem vam da ga isprobate,jer je dosta zanimljiv...

1. Spavas sa otvorenim vratima na ormanu ili zatvorenim?


 Dok sam bila mladja,spavala sam uvek sa otvorenim,jer sam uvek mislila da mi se neko cudoviste moze sakriti unutra. Lakse mi je bilo da ih gledam otvorene. A sada,mrzim kad mi soba nije uredna,tako da pre nego sto odem na spavanje,sredim sve. Spavam sa zatvorenim vratima.. :D




2. Koristis li sampone i regeneratore iz hotela?

Nisam puno puta bila u hotelu. Evenutalno dva-tri puta. Imala sam sve svoje stvari,tako da nisam koristila nista iz hotela...


3. Da li ti se svidjaju post-its? 

Ne kroristim ih cesto. Ove papirice koristi moja mama,kad ode negde ostavi poruku i tako....






4. Da li seces kupone pa ih posle koristis? 

Ne.


5. Da li bi radije bila napadnuta od medveda ili od pcela? 



Nekoliko me je puta ujela pcela,tako da ih se sada plasim. Ali mislim da bih vise volela da me napadnu pcele,jer bih brze umrla :'D



6. Da li imas pegice? 


Nemam. Ima ih moja sestra od tetke i njoj lepo stoje. Zaista mislim da su ljudi sa pegicama posebno :D






7. Da li se uvek smejes na fotografijama?



Smejem se ja na fotografijama,ali retko se kada nasmejem onako iz duse. Sve je ostalo samo grc :/



8. Da li brojis svoje korake?



Dok sam bila mala. Brojala sam korake od kuce do skole i tako racunala vreme koje mi je potrebno da odem do skole. Bilo mi je zanimljivo :D



9. Da li igras bez  muzike?

Ja odrzavam koncerte po kuci,kad nema nikoga. Ali bez muzike ne mogu da igram...


10. Da li grizes olovke? 



Olovke grickam obicno u skoli. Na testovima kad mi ne ide ali cesto i iz dosade. :D


11. Koje velicine je tvoj krevet? 


Na ovo pitanje nemam odgovor...


12. Koja je tvoja pesma nedelje? 



Jelena Tomasevic-Ime moje. Nema bolje pesme od ove. Toliko me sama pesma najezi i rasplace a da ne govorimo o spotu koji je fenomenalan. Jednostavno,Jelena je uvek bila jedina pevacica sa ovih prostora koju sam slusala i mislim da imam dobre razloge za to. Jedina je kojoj slava nije udarila u glavu,pevacica koju ne interesuju lajkovi. Ona koja je lepa i jednostavna :)




13. Da li je dobro da muskarci nose roze? 



Na ovo pitanje nemam odgovor...



14. Gledaš li animirane crtane filmove?


Samo kad se zelim podsetiti perioda dok sam bila mala. Cele sam dane provodila napolje,nisam navikla ni kao mala da lezem rano,tako da sam dosta kasno ostajala gledajuci crtace...



15. Da li si bila na skaut?


Sta je to?


 16. Omiljeni doručak?


Palacinke :)



17. Kada obicno ides na spavanje?


Nemam naviku da idem rano na spavanje,cak ni kada moram ustati za skolu. Nikad nisam legla pre 3 sata...


18. Kada si bila mala u sta si se maskirala za Noc Vestica?


Ja to ne slavim...



19. Sta si u Kineskom horoskupu?



Stvarno ne pratim taj horoskop...


20. Gledas li telenovele?

Ne...


21. Jesi li koristila oruzje nekada?

Ne,nemam zelje za tim...


22. Prvi koncert?


Nisam bila na nijednom...


23. Pevas pod tusem?


Naravno,ne postoji covek koji ne peva pod tusem...


24. Kada si bila mala sta si zelela biti kad porastes?


Uciteljica...



25. Verujes li u duhove?


Verovala sam kao mala...



26. Nosis li patofne?


Moja mama ne moze zamisliti zimu bez platformi...


27. Da li si nekada plakala od srece?

Hiljadu puta do sada....


28. Da li si bila zaljubljena?


Million putaaaa...


29. Caj ili kafa?


Caj,kafu ne pijem..


30. Da li mozes da izdrzis da ne dises, a da ne zatvoris nos?


Ne.



TO JE TO!  OVO SAM SVE PONOVO PISALA U NOTEPADU,JER MI SE SA BLOGA IZBRISALO. AKO TADA NISAM POLOMILA KOMPJUTER NECU NIKADA. ZNACI,GOTOV POST SAMO DA DODAM SLIKE I ONO,UDJEM PRAZNO. MA POCELA SAM DA SKACEM I CUPAM SE OD NERVOZE ALI SAM NEKAKO USPELA DA GA NAPISEM U NOTEPEDU I PREKOPIRAM GA ODATLE. POST ODUGOVLACIM PUNO,NISAM IMALA VREMENA DA GA DOVRSIM. KAO STO VEROVATNO ZNATE MI MUSLIMANI JUCE I DANAS I SUTRA SLAVIMO BAJRAM,PA SAM ZAUZETA...

27 коментара:

  1. Odlican post... :)
    http://fashionawakebyb.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  2. Kull je sve. Ja noc vestica ne slavim ali znas, uvek se u nesto maskiram i bila sam poslednje maskirana u trolaa.Bahah jesam budala :P
    Moje oruzje jestw moj jezik i moja usta. To ja koristim kao oruzje. :)
    I na veeeeliku zalost imam pegice, fuj su ://///
    -Rade je... hahabahaba necu, necu vise salim se. Svadje bez :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. P.S. Dobra bi bilo da poces snimati yt kanal. Tad bi shvatila da se nemas cega stideti :P

      Избриши
    2. Hvala,hvala,hvala ! Ma zaboravila sam ja nasu svadju,nije bila vredna pamćenja. Jesi bila u pravu :P Znaci,jedina koja je rekla ovako nešto... VT,VT :)

      Избриши
    3. I ja tb, i ja tb :*** ♥♥♥♥
      -Uvek sam u pravu hah :)

      Избриши
  3. Post ti je superr.. :) Ja imam pegice i mrzim to sto ih imam.. :)
    Molim te reci Elsi kad je budes videla,da joj se izvinjavam i da je bila u pravu za svaku izgovorenu rec za Radeta.. Posto ja licno nmg da je pitam za pomirenje,moliiim te da je pitas hoce li da se pomiri samnom.. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ovo je Alijin blog :) A Radeta Tricovskog i M.V ovde ne mesamo. To sto si mi rekla zbog tamo nekog nepoznatog se ne oprasta. Zavrsimo sa time ;)

      Избриши
  4. Tag je veoma zaniljiv. Možda ga budem uradila. :)
    PS: Učlanila sam se u tvoj blog, nadam se da ćeš i ti u moj. xo

    http://jasminadi.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ne mogu da verujem da si mi ti komentarisala post!! Znači,malo je reći da te obožavam. Hvala ti do neba,bila bih presrećna kad bi ovo zaista uradila! ♡♡♡

      Избриши
  5. Super su ti odgovori. ♥♥♥ Pocni sa youtube-om! ♥♥♥

    sandrin-kutak.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno! Zaista sam se puno dvoumila,ali sam na kraju ipak odlučila da započnem kanal.. :)

      Избриши
  6. Bas divan post , i na neki nacin sam te upoznala bolje, bilo mi je veoma zanimljivo citajuci ovaj tag post<333

    Poseti moj blog i uclani se ako ti se dopadnu postovi
    http://mojnacindaletim.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Zaista mi je ovaj komentar popravio dan.. Hvala ti jer sam puno vremena potrošila na ovaj post. Učlanila sam se ;)

      Избриши
  7. Predivan blog i odličan osobni post.


    BLOG : uniqueyeah.blogspot.com
    INSTA : instagram.com/uniqueyeah

    ОдговориИзбриши
  8. Post je odlican,samo tako nastavi sa blogom :) <3
    Ako zelis pogledaj moj blog i postani clan,hvala u svakom slucaju <3 http://happinessalwaysbringsbeauty.blogspot.com/#_=_

    ОдговориИзбриши
  9. Jako oreginalna pitanja samo tako nastavi :)
    Poseti moj blog i uclani se ako zelis :)
    isidora
    http://highheelpoodl.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno! Jako mi je drago sto si mi komentarisala post,jer te jako dugo pratim...

      Избриши
  10. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  11. I ja sam užasan tremaros, ali je snimanje zanimljivo haha. Takođe izvodim koncerte, ali je ulaz zabranjen. Dopada mi se to što ne piješ kafu sad je uglavnom deca svih uzrasta konzumiraju. Ako želiš poseti moj blog. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno ! Zaista nisam neki ljubitelj kafe a i u narednom postu ce te upoznati onu pravu ja. Post pisem jako dugo i nadam se da ce vam se svideti. Naravno da hocu :)

      Избриши
  12. Na mom blogu si me pitala za collab post, voljela bih da ga uradimo pa ako hoces javi mi se na mail: jovanaabeauty@gmail.com

    myfdiaary.blogspot.com

    ОдговориИзбриши