понедељак, 06. јул 2015.

Best (worst) day ever ! Day with Alia + Summer plans 2015 :D



Odakle poceti,a ne zaplakati od smeha... 

Iii konacno,moj pravi odmor moze da pocne... Jutros sam stigla u Pristinu,kod sestre od tetke.. Dan je poceo dobro.. Sve dok nismo odlucile da u 12 sati (po najvecoj vrucini) izadjemo napolje.. Kupile smo sladoled koji se za 5 minuta pretvorio u kasu,tako da od njega na kraju nista nije bilo..I sto je najgore odabrale smo sladoled od cokolade. Moja se sestra odmah umazala, a i ja sam se kasnije pridruzila..Setale smo parkom,centrom grada i taman kad smo presle ulicu..BAM! Ja sam dozivela svoj prvi poljubac sa trotoarom,a moja trapava sestra je pala preko mene.. U gomili ljudi, mi smo se obrukale,ali umesto da odmah pobegnemo zbog blama,mi smo se pocele smejati kao lude. Ljudi su nas cudno gledali,ali su nam se kasnije i oni pridruzili u smejanju..A nase baksuzne patike,predstavljamo u sledecem postu.. I ovaj naizgled dobar dan se pretvorio u katastrofu..Moju sestru je sunce sprzilo,mene su izujedali komarci i sada se Bogu zahvaljujemo sto smo izvukle zivu glavu.


------------------------------------------------


Summer plans 2015 











Oprostite sto je ovaj post kratak,jer stvarno nemam vremena. U komentarima napisite vase planove za ovo leto... I predlozite mi temu za sledeci post. Voli vas Alia ! <3


16 коментара:

  1. Uradi neki tag,to bi bilo zabavno.A od postova (konkretnih) mozes uraditi post Summer must have ili sta po tebi predstavlja drugarstvo.Blog je stvarno ODLICAN.

    oneloveonestyle.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno! Nisam razmisljala o tagovima...Videćemo...
      :)

      Избриши
  2. Super su planovi, :)

    Uclani se u moj blog ako zelis, ja sam u tvoj:
    myfdiaary.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Pa mogla bi da uradiš favorite za jun napr.
    Učlani se na moj blog ako želiš,ja već jesam na tvoj :)
    http://fashionawakebyb.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  4. Super post! Najviše mi se sviđa onaj plan 'spavati, spavati i spavati'' hahah
    Uglavnnom imam i ja wattpad, pa zaprati me ako želiš.. Kako se ti zoveš na wattpadu?
    Q&A na mom blogu, pitaj šta god te zanima
    suzanas1.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti ! Mozes me zapratiti pod imenom - adastorys...
      :)

      Избриши
  5. Wattpad cura yeahh,ja živim na wattpadu obožavam ga.Odličan post i definitivno jedan od mojih ciljeva jeste da smršam hah :)

    Poseti moj blog & učlani se ako želiš lovelifewithemma.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Super postt,menise cesto desi da se prospem na ulici koliko sam smotana,i imamo slicneplanove.

    Poseti i uclani se umoj blog ako zelis,puno bi mi znacilo. :*

    http://andreasbeutyworld.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ne dešava mi često,ali se zato kad se desi i upamti se.. Hoću,naravno... ♡♡

      Избриши
  7. Ovako. Post je interesantan iako je kratak. Znas iskreno u ovom sam postu pronasla svoj post hahaha. Ona slika plana je slicna ko moja hahah. Budi streber i procitaj nesto, moje je --budi budala i procitaj nesto--.
    Pozdravi Timu od mene, i lep vam je dan bio hahahah :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti! Jao,stvarno izvini. Nisam obratila paznju :(

      Избриши
  8. Hahahahahahahahah
    ja ne znam odakle da počnem. Jako si me nasmejala i post je stvarno super, uprkos tome što je jako kratak.Donekle svima su planovi isti ili slični, tako da ja neću napisati svoje. :)

    -elyandyou.blogspot.com

    ОдговориИзбриши