недеља, 28. јун 2015.

Dife Leams :D (Kolekcija mojih stihova i slika )

Nisam sigurna da li sam u onom mom prvom postu,spomenula da volim da pisem stihove. Nisam sigurna. Pa cu zato ovde objasniti. Negde u trecem razredu,napisala sam svoj prvi sastav,koji me je odusevio. Cuvam ga i dan danas. Pisem sastave,moje price i stihove. Pisanje je ono cime se bavim u slobodno vreme. Obicno,kad se opustim u prirodi i kad mi sama dodje inspiracija. Moj se deda najvise ponosi mojim radovima :D Ali ako mene pitate,ja sam ta koja najvise uziva da ih iznova i iznova cita. Iza sebe imam procitanih dosta domacih i skolskih lektira i romana,pa mi to dodje kao mala pomoc. Nekada ukradem neku recenicu,koja je po meni ostavila najveci utisak. Pocet cemo sa stihovima. Ima ih oko petnaest. Nadam se da cete uzivati. Izdvojte onaj koji vas opisuje i napisite ga u komentaru,puno mi znaci :*



'Ne zelim ti biti drugarica ali ako je to jedini nacin da ti budem blizu,pristajem na tu ulogu. Mozda jednog dana,otvoris oci i shvatis da smo mnogo vise od prijateljstva' - Alia



'Postovani korisnik,je najzad pronasao svoju srecu,i ne zeli primati bilo kakve pozive iz proslosti' -Alia



'Ne zalim zbog svoje proslosti.Zalim zbog vremena koje sam potrosila na pogresne ljude' -Alia



'Ponekad je masta jedini nacin da pobegnem iz stvarnosti. Na nekoj drugoj strani realnosti. Tamo gde je san stvarnost,a stvarnost samo san. ' -Alia



'I kad svi ocekuju dno,ti postani vrh' - Alia



'Iako je u sebi vristala i umirala,sve je to skrivala osmehom.' -Alia




'Ako dovoljno verujemo i nemoguce,moze postati moguce' -Alia




'Bila je tu za njih,nisu marili.
Volela ih je,nije im bilo briga.
Prestali su biti deo njenog zivota i odjednom im je stalo.
Trazili su je ali ovog puta njoj nije bilo briga'  - Alia




'Obasja nas Sunce,i onda kad ocekujemo Oluju' -Alia




'Nekada ne mogu razumeti ni sebe,a vi zelite da ja razumem druge? '  - Alia




'Muzika je moj zivot,zato jer su tekstovi pesama moja prica' -Alia



'Moja je sudbina surovija od tvoje. Pa su zato moje emocije jace od tvojih' - Alia



'Okreni se i idi. Ne zadrzavam nikoga,ko ne zeli da ostane' - Alia






Jos jedna moja strast,koju sam skoro otkrila :P Uzela sam svoj telefon i pocela listat neke stare slike i moj je pogled bio ' Hej,pa ove slike su totalno okej ' . Izdvojila sam neke slicice i odlucila da ih postavim ovde. Dugo sam razmisljala o imenu i onda mi je sinulo. Zasto ne pomesam LIFE I DREAMS,i dobijem neku kombinaciju. Meni se bar svidja. Slike sam dosta uredila i puno bi mi znacilo,da mi kazete svoje misljenje o STIHOVIMA ali i SLIKAMA.






1.Bez komentara :D








2. Telefon moj najdrazi *-*




3. Drugo najlepse selo posle mog....Inace ovo je dvoriste ispred skole. A u ovom sam parku i slikala outfit. :D


4. I moje starkice moraju dobiti mesto u ovom postu,normalno :D





5. Opis suvisan :)



6. Tadam... moja najnovija slika. Najponosnija na nju :D






ZA KRAJ IZDVOJTE SVOJU OMILJENU SLIKU I STIH U KOMENTARU. NADAM SE DA VAM SE POST SVIDEO. ODUSEVILI SU ME KOMENTARI U PROSLOM,PONOSNA SAM NA SVE VAS I DO NEBA VAM HVALA NA PODRSCI !!!


16 коментара:

  1. meni je ova zadnja slika pree super ti je post kao i stihovi/citati posjeti i ti moj blog http://justbeyourselfa.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  2. Sve je predivno, tvoj nacin pisanja je izuzetno lep. Svi su stihovi lepi, i stvarno ne bih izdvajala nijedan, ali u svim sam se pronasla. Najvise u ovom: 'I kad svi ocekuju dno,ti postani vrh' - Alia
    Slike su lepe na svoj nacin, zadnja je predivna, predzadnja isto, 3, 4 ma sve su vrh! Samo nastavi ovako, pozdrav :*

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ulepšala si mi dan ovim komentarom <3 Hvala ti na predivnim pohvalama :) Presrecna samm :)

      Избриши
  3. P.S. Aaaa ovaj citat na telefonu, znaci wooww! Zaljubila se u onog kog prezire iz dna duse, totalno moje! Hvala ti na ovom postu Alia <3

    ОдговориИзбриши
  4. ej imam novi post pa plizz komaj <33 http://justbeyourselfa.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  5. Ja stvarno ne znam koliko imaš godina, ali sam svakako oduševljena načinom na koji pišeš. Iako mnogo mi sle da su ovo samo ''obični'' citati, za mene je svaki citat jedno posebno umetničko delo. Ja se bavim pisanjem kratkih priča, a skoro mi je izašla i knjiga, tako da mogu da ti kažem da si veoma talentovana. Omiljena slika mi je ona sa starkama, a citat: Kada svi očekuju dno ti postani vrh' valjda ide tako. Ako želiš da ostanemo u kontaktu javi na mom blogu

    Moj blog
    milicamihaela.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Odusevljena sam ovim komentarom! Hvala ti do neba! Ova pohvala mi puno znaci, i zaista mi je izuzetno drago jer neko razume vrednost citata,onako kao ja. Jer citate ne moze pisati svako,ne i ne. Moze ih prepisati ali ne i sam napisati. Zaista ulazem puno truda u njih i volela bih procitati neko tvoje delo. Milice,hvala ti na ovom predivnom komentaru koji mi je popravio dan! :*

      Избриши
  6. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  7. Stvarno si nadarena.NE znam koliko imaš godina,ali verujem da si veoma kul osoba. :)
    Svi citati (stihovi) su predivni,ali najbolji su mi svakako sledeći:,,Iako je u sebi vrištala i umirala,sve je to skrivala osmehom'' (To je moja priča,na neki način :(( )
    I ovaj:,,I kad svi očekuju dno,postani vrh''.
    Što se tiče slika,sve su divne i posebne na svoj način,ali bih najradije izdvojila treću,petu i šestu.Nastavi sa pisanjem,jer si izuzetno talentovana. :) ♥

    Ely sa bloga Ely & you ♥ xx

    ОдговориИзбриши
  8. Ajme super post!! Citati su odlicni, svaka ti cast :* http://fdiarybyz.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  9. Slike su odlične :) A i citati tj. stihovi... :)
    http://fashionawakebyb.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши