понедељак, 25. мај 2015.

Ko sam ja?



Zanimljivo pitanje. Moglo bi se reci normalna osoba,retardirana,osoba bez dlake na jeziku. Mnogi ljudi nemaju isti pogled na znacenje reci 'normalan',jer je u ovo vreme to jako tesko biti. No,ja jesam normalna,jer radim obicne aktivnosti,ne trudim se biti ono sto nisam,jer znam gde je moje mesto i gde pripadam.


                            


Da se vratimo na ovo glavno pitanje. Ko sam ja? Hm...Dvanaestogodisnja devojcica,koja vam pokusava preneti svet iz njene perspektive. Svet iz moje perspektive zapravo izgleda drugacije. Izgleda realno. Ne vidim samo bolju stranu ovozemaljske baste,vec i onu koja se zbija tamo negde u mraku. I to je realnost. No da se vratimo mi na ovo. Ucenica sam sestog razreda,osonovne skole i zivim na selu. 






Velika sam sanjalica i osoba koja veruje u svoje snove,i kada je gotovo ne moguce da se oni ostvare. Ljudi me znaju po mojim suludim snovima i zeljama,ali HEJ to sam ja. Niko me ne moze pormeniti,zato jer se ne zelim menjati,zbog drugih.






Kao drugo,ovde cete naci sve sto ispunjava ovo moje tinejdzersko doba. Razni moji projekti,gluposti,moje sulude ideje,koje vam se mozda,ali samo mozda,svide. Nisam neki ekspert,ovo je moj prvi blog,tako da oprostite ako sam promasila vasa ocekivanja. Jer se zapravo sada pokusavam upoznati sa ovim novim svetom.







Sanjala sam ovaj post toliko puta,moj prvi post. Ali nikako nisam mogla da se nakanim da ga napisem. I evo me sada. Inspiracije je doslo,zahvaljujuci mojoj omiljenoj blogerki,koja mi je punooo pomogla. Hvala ti. Ako i uspem u ovom novom svetu,bicu zahvalna samo tebi.




11 коментара: